[0:46] Too late...

157 18 0
                                    

Când ceasul a atins ora 23, Soobin simțea același sentiment de neliniște. Nu știa de ce, dar știa că ceva era în neregulă de când i-a văzut zâmbetul lui Taehyun. Simțea nevoia urgentă să meargă la Yeonjun.
Așa că, fără să piardă mai mult timp, a plecat. A evadat pe geam, fără ca părinții să îl observe.

Neliniștea aceea a lui creștea cu cât se apropia mai mult. De aceea, alerga cât de repede putea pe drumul familiar.

"Yeonjun!" Strigă, în momentul în care a ajuns. Doar că nu a primit niciun răspuns.

A observat cenușa de la intrarea în peșteră. Știa că Yeonjun făcea un foc în fiecare seară, ceea ce îl făcea să creadă că e prin apropiere.

"Yeonjun! Unde ești?'' Din nou, niciun răspuns.

Soobin începea să se simtă speriat. De ce temerile lui se adevereau? Nu voia ca așa ceva să se întâmple.
A continuat să alerge într-o direcție, de unde i se părea că vede câteva urme. Dar a sfârșit să meargă în cerc, în timp ce striga numele celuilalt.

"Yeonjun!" Vocea îi era deja răgușită. Dar nu s-a oprit, pentru că în sfârșit, i-a observat coarnele lui Yeonjun.

"Yeonjun!" În mod ironic, liniștea era deranjant de neliniștitoare. Mai ales când începea să se apropie de el.

>>>>>>>

ᴡʜᴇʀᴇ ʏᴏᴜ ᴀᴛ || ʏᴇᴏɴʙɪɴUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum