Αρχή

143 10 0
                                    

Όλα είχαν στηθεί πολύ προσεκτικά και η αστυνομία είχε φτάσει στο σημείο πολύ νωρίτερα και με άκρα μυστικότητα. Οι ένστολοι είχαν πάρει την θέση που έπρεπε και περίμεναν ανυπόμονα. Είχαν πληροφορίες πως το εμπόρευμα θα το παραλάμβανε ο ίδιος ο Ρώσος, κάτι που συνέβαινε πολύ σπάνια, και ήταν μια ευκαιρία για να τον πιάσουν επ' αυτοφώρω.

 Ήταν η κατάλληλη ευκαιρία για να ξεβρωμίσουν τον τόπο από αυτά τα αποβράσματα που εκμεταλλεύονταν αθώα κορίτσια. Οι καλύτεροι αστυνομικοί της χώρας είχαν αναλάβει να υλοποιήσουν και την παραμικρή λεπτομέρεια αυτού του σχεδίου, ώστε τίποτα να μην πάει στραβά. 

Τους είχε πάρει πολύ χρόνο αλλά θεωρούσαν πως ήταν προετοιμασμένοι για όλα τα ενδεχόμενα. Ο αρχηγός της αστυνομίας, με πολλά παράσημα και πολλές κλειστές υποθέσεις στο ενεργητικό του, στέκονταν απόμερα μέσα στις φυλλωσιές περιμένοντας, με την αγωνία να του τρώει τα σωθικά. 

Θα ήταν πολύ σημαντικό, για την καριέρα του, να συλλάβει τον βαρόνο που κρυβόταν πίσω από τη σωματεμπορία του Μονάχου. Κράτησε σχεδόν την ανάσα του όταν είδε να φτάνει ένα άδειο πούλμαν και ένα τζιπ με φιμέ τζάμια. Δεν έβλεπε ποιος ήταν μέσα όμως στοιχημάτιζε πως ο Ρώσος, όπως τον έλεγαν στην πιάτσα, καθόταν στο πίσω κάθισμα. 

Το αμέσως επόμενο λεπτό έφτασε ακόμη ένα λεωφορείο από την αντίθετη κατεύθυνση. Αρκετές κοπέλες κατέβηκαν από αυτό και στάθηκαν πειθήνια σε σειρά. Οι πόρτες του τζιπ άνοιξαν και δύο γεροδεμένοι άντρες έκαναν την εμφάνιση τους. Αφού έλεγξαν τον χώρο έδωσαν την άδεια για να κατέβει το αφεντικό τους. 

Οι αστυνομικοί ήταν σε ετοιμότητα, περίμεναν μονάχα να ακούσουν το σύνθημα της εισβολής. Και όταν το σύνθημα ακούστηκε στα αυτιά τους, μέσω των ακουστικών που φορούσαν, όρμησαν σαν θηρία περικυκλώνοντας τα θήραμα τους. "Αστυνομία! Πετάξτε τα όπλα σας". 

 Οι πυροβολισμοί ξεκίνησαν και οι κραυγές των γυναικών έσκισαν τον αέρα. Ο Ρώσος θέλησε να εκμεταλλευτεί τον πανικό για να ξεφύγει, όμως ο αρχηγός που τον περίμενε εμφανίστηκε μπροστά του αιφνιδιάζοντας τον. 

Ο ένας έστεκε απέναντι στον άλλον με παραταγμένα τα όπλα τους. "Κατέβασε το! Είσαι περικυκλωμένος, δεν μπορείς να ξεφύγεις!" Τον προειδοποίησε. "Έτσι λες;" Τον ειρωνεύτηκε με θράσος ο άλλος άντρας. 

"Τελευταία προειδοποίηση! Κατέβασε το όπλο σου!" Ο Ρώσος άνοιξε πυρ, όμως ο αρχηγός απέφυγε την σφαίρα που στάλθηκε κατά πάνω του. Έπρεπε να τον πιάσει ζωντανό αλλά δεν θα διακινδύνευε τη ζωή του. Ανταπέδωσε τα πυρά και μια από τις σφαίρες βρήκε τον Ρώσο στο κεφάλι. "Να πάρει!" Έβρισε χαμηλόφωνα. Δεν ήταν αυτό που ήθελε στην πραγματικότητα. Στάθηκε από πάνω του κι ακόμη μια σφαίρα βγήκε από το όπλο του! 

ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ... 

Η Βαλέρια είχε μεγάλη αγωνία. Από ώρα σε ώρα περίμενε απάντηση από τη μεγαλύτερη ομάδα της Γερμανίας αλλά και πρωταθλήτρια Ευρώπης Μπάγερν, για το αν την δέχθηκαν ως βοηθό προπονητή.

Η βοηθός του προπονητή του...Where stories live. Discover now