14- Επανένωση

45 4 0
                                    

«Ναι ναι... Έχω έρθει και σε κάποια ματς σας φέτος,incognito όμως... Είσαι φοβερός και μαθαίνω από τον Τόμας ότι και ο χαρακτήρας σου είναι άψογος...» του λέει εγκάρδια. Ο Ρόμπερτ χαμογελάει. «Τιμή μου τα λόγια σας! Γνωρίζετε και την Βαλέρια;»

Μια νοσοκόμα βγαίνει από τα επείγοντα σε απελπιστική κατάσταση. «Μαρία, Πόλα, φωνάξτε και τον κύριο Μπράουβιτς! Γρήγορα, έχουμε επιπλοκές!» φώναξε στις συναδέλφους της και μπήκε πάλι μέσα.

Σάστισαν και οι τέσσερις. Ο Ρόμπερτ έκατσε στην καρέκλα, έγειρε μπροστά και έβαλε τα χέρια του μπροστά στο πρόσωπό του. Οι σκέψεις που περνούσαν από το μυαλό του, ήταν όλες άσχημες. «Την χάνω πριν ζήσω μαζί της όσα ήθελα... τη χάνω» σκεφτόταν και σχεδόν έτρεμε. Σηκώθηκε και προχωρούσε πέρα-δώθε. Οι ανάσες του ήταν ακανόνιστες. Ο Τόμας ήταν στα ίδια επίπεδα.

«Η Βαλέρια είναι ένα πολύ δυνατό παιδί, σε λίγο θα βγει και θα σας κάνει πλάκες...» είπε ο πατέρας της για να τους δώσει δύναμη. «Μακάρι» ψιθύρισε ο Ρόμπερτ και απομακρύνθηκε για να πάρει λίγο αέρα. Αισθανόταν ότι θα καταρρεύσει.

«Είχες δίκιο» λέει ο Ελίας στον Τόμας. «Για τι πράγμα;»

«Για τα αισθήματά του...»

«Αφού τους ζω κάθε μέρα... Τον ξέρω χρόνια... Λιώνει για τη μικρή...»

«Ουφ... περιπλέκονται τα πράγματα...» απάντησε ο Ελίας σκεπτικός. 

Ο Ρόμπερτ πήγαινε πάνω κάτω. Μια πείραζε τα μαλλιά του, μια τα λιγοστά μούσια του, μια τον έτρωγαν τα ρούχα του...

Μετά από αρκετή ώρα και αφού η αγωνία είχε φτάσει στο κόκκινο, ο γιατρός βγήκε. «Κύριε Φρίντριχ, η κόρη σας είναι δυνατός οργανισμός!» είπε χαμογελαστός. Ο Ρόμπερτ δεν πίστευε στα αυτιά του! Εκείνη τη στιγμή όμως, έπρεπε να επικεντρωθεί στα καλά νέα.« Πότε θα τη δούμε;» ρώτησε εναγωνίως.

«Τώρα θα τη μεταφέρουμε στο δωμάτιό της, είναι ναρκωμένη κα σίγουρα ταλαιπωρημένη. Α,ε ίχε εξασθενήσει κιόλας. Τις τελευταίες ημέρες δεν είχε καταναλώσει καθόλου κανονικό φαγητό. Επίσης, είχε πιει και κάμποσο αλκοόλ...»

Σιωπή σκέπασε το διάδρομο του νοσοκομείου. «Γιατί την άφησες μόνη της ρε συ;» φώναξε ο Ρόμπερτ στον Τόμας. «Δεν ήθελε να δει κανέναν!» αντεπιτέθηκε.

«Χριστούγεννα και την άφησες μόνη ρε; Πας καλά;» συνέχισε ο Ρόμπερτ. Ένιωθε τόσο άσχημα.. ήξερε ότι έφταιγε εκείνος. «Ας μην έφευγες ρε μαλάκα! Εσύ την άφησες μόνη!» πετάχτηκε ο Ματ αμέσως.

Η βοηθός του προπονητή του...Where stories live. Discover now