3 - Ματίας

57 6 0
                                    


Όσο περνούσε η ώρα, τόσο άναβαν τα αίματα. Όλοι χόρευαν,έπιναν, γελούσαν. Διασκέδαζαν.

Ο Ματίας όσο χόρευαν την πλησίασε διακριτικά.«Βαλέρια;» είπε διστακτικά. «Έλα!»απάντησε εκείνη χαρούμενα. Περνούσε πολύ ωραία. «Θέλεις να πάμε για φαγητό κάποια στιγμή;» την ρώτησε γεμάτος άγχος. «Για ένα φιλικό φαγητό;» αποκρίθηκε η Βαλ για να είναι ξεκάθαρη... «Εεε... δεν ξέρω αν είναι ακριβώς φιλικός ο σκοπός...»της είπε και πήρε αμέσως την απάντησή του: «Σου υπενθυμίζω πώς μόνο οι φιλικές σχέσεις επιτρέπονται...»

Για λίγα δεύτερα τον πήρε από κάτω. «Εντάξει τότε, μόνο φιλικά!»

«Ωραία αν είναι φιλικά δε θα πάμε μόνοι μας...» τον αιφνιδίασε. Αμέσως απογοητεύτηκε.«Δεκτό...»

Είχε βάλει σκοπό να την κερδίσει με όποιο κόστος. «Όλα καλά;» ρώτησε ο Τόμας. «Ναι, ναι... ο Ματίας μου ζήτησε ραντεβού!» του αποκάλυψε.«Αδιόρθωτος...» σχολίασε ο φίλος της και συνέχισαν να χορεύουν.

«Τόμας;» τον σκούντηξε καθώς της είχε γυρίσει πλάτη.Γύρισε προς εκείνη κι έσκυψε στο μέρος της να ακούσει τι θέλει να του πει. «Ο Ρόμπερτ είναι... παντρεμένος ε;» ρώτησε πολύ διστακτικά. Ο Τόμας γούρλωσε τα μάτια του: «Τι;» Κατάλαβε αμέσως γιατί ρωτούσε. Την ήξερε σαν κάλπικη δεκάρα.

Εκείνη κατέβασε το βλέμμα. «Γιατί κάνεις τώρα έτσι; Αφού το ξέρεις ότι είναι παντρεμένος!»

«Το ξέρω, απλά έχουν πολύ καιρό να ανεβάσουν κάτι μαζί κι είπα μήπως...» του ομολόγησε. «Έψαξες; Δε το πιστεύω Βαλ! Δε σε αναγνωρίζω!» τη μάλωσε. «Μη με μαλώνεις... Απλά είναι τόσο όμορφος, τόσο ευγενικός...» το στόμα της έσταζε μέλι και με την άκρη του ματιού της τον κοίταζε.

«Ει! Τέλος Βαλ!Είναι παντρεμένος, έχει παιδί. Ναι, είναι τρομερό παιδί αλλά είναι αλλού...» της είπε δυναμικά και εκείνη ένιωσε άσχημα.«Τόμας άντε! Δε θα έκανα κάτι με παντρεμένο και το ξέρεις. Είχα μια μικρή ελπίδα πώς μπορεί να είχαν χωρίσει. Κάνε σαν να μη στο είπα ποτέ!» του απάντησε στο ίδιο ύφος και πήγε παραπέρα.

Έκατσε και πήρε ένα ακόμη ποτό στο χέρι της. Ήταν σκεπτική για όσα είπε με τον Τόμας λίγα λεπτά νωρίτερα. Η μουσική χαμήλωσε και μπήκε ένα μπλουζ του Ed Sheeran.Ο Ρόμπερτ την πλησίασε και της έτεινε το χέρι του.

«Μπορώ να έχω αυτό τον χορό δεσποινίς;» Η καρδιά της κόντεψε να σπάσει. Δε μπόρεσε να του αρνηθεί ακόμα κι αν γνώριζε καλά πως θα τα άκουγε μετά από τον Τόμας. Εξάλλου ένας απλός χορός ήταν, σκέφτηκε για να μη νιώθει άσχημα. Σηκώθηκε και πήγε κοντά του. Εκείνος πέρασε τα χέρια του γύρω από τη μέση της. Τα δικά της χέρια τυλίχτηκαν γύρω από το λαιμό του.

Η βοηθός του προπονητή του...Where stories live. Discover now