16 - Αναστάτωση...

63 1 0
                                    

«Ναι, άλλωστε δουλεύει αρκετά, δεν πολυψάχνει τι και πως».

Ο Τόμας χαμογέλασε... γιατί γνωρίζει. Φυσικά η Άννα δεν θα τον πίστευε. Και θα γνώριζε πολύ καλά που βρίσκεται. Γι' αυτό ο Τόμας ενημέρωσε τον Ελίας έτσι ώστε να βάλουν κάποια δικά τους άτομα να τους ακολουθούν στο ταξίδι. Θα μπορούσαν να κινδυνεύσουν οι δυο τους σε μια ξένη χώρα. Χρειαζόντουσαν προστασία.

«Πότε φεύγουμε;» ρώτησε ανυπόμονα η Βαλέρια τον αγαπημένο της που δεν έφυγε στιγμή από το πλευρό της. «Αύριο το μεσημέρι, βγαίνω έξω να πάρω τον Ζοσέ να δούμε τι θα πει...»

Και έτσι έγινε. Βγήκε εκτός δωματίου και κάλεσε τον αριθμό του. «Έλα Ρόμπερτ, όλα καλά;»

«Κόουτς να σου πω, έχω μια ενόχληση στον προσαγωγό και έχω λίγο ανησυχήσει. Ο γιατρός μου αυτές τις μέρες βρίσκεται στο γραφείο του στην Αγγλία, μπορώ να πάω μια - δύο μέρες να με δει; Ανησυχώ μην είναι κάτι, να το προλάβουμε... Εξάλλου ματς έχουμε από την άλλη εβδομάδα!»

Του είπε με μια ανάσα και περίμενε την πολυπόθητη απάντηση. «Εννοείται να πας, μην το αφήσεις. Πάρε τρεις μέρες άδεια να είσαι άνετος με το χρόνο, δε μπορώ ναχ άσω τον καλύτερό μου παίκτη. Την άλλη βδομάδα σε θέλω πανέτοιμο στην επανέναρξη!» αποκρίθηκε ο Ζοσέ και ο Ρόμπερτ άφησε μια ανάσα ανακούφισης. «Ευχαριστώ πολύ κόουτς!»

Μόλις έκλεισαν, κάλεσε το γιατρό και συνεννοήθηκε μαζί του για τα υπόλοιπα. Έπρεπε να έχει χαρτί και οτιδήποτε άλλο χρειαζόταν για να φανεί πιστευτός. Φυσικά, δεν είχε σκοπό να την πάει στην Αγλλία που θα τους γνώριζαν όλοι.

Μπαίνοντας στο δωμάτιο, είχε όρεξη για πλάκα. «Μου είπε να με δει ο γιατρός εδώ, δε γίνεται να φύγω...» είπε κατσουφιασμένος αλλά ο Τόμας τον ήξερε πολύ καλά και τον κατάλαβε. Τα μάτια της Βαλέριας πήραν ένα κουταβίσιο ύφος. Ήταν έτοιμη να δακρύσει. Ήθελε τόσο πολύ ένα ταξίδι μαζί του. Πήγε γρήγορα κοντά της και την αγκάλιασε. «Όχι, όχι κορίτσι μου, πλάκα σου κάνω, μου έδωσε τρεις μέρες άδεια!» την ενημέρωσε και άρχισε να της δίνει φιλιά στο μέτωπο, τα μάγουλα, τα χείλη, ενθουσιασμένος που θα κατάφερνε να της χαρίσει τρεις μέρες που θα την θυμόταν για καιρό. «Τρεις μέρες!!» αναφώνησε χαρούμενη, συνειδητοποιώντας πως θα τον έχει για τρεις μέρες μόνο δικό της!

Την πολύ όμορφη στιγμή διέκοψε ο προϊστάμενος γιατρός της πτέρυγας. «Καλησπέρα σας, ήρθα για την τελευταία εξέταση και για κάποιες οδηγίες.»

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Aug 25, 2022 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Η βοηθός του προπονητή του...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora