Νεύω καταφατικά μα το μέσα μου χορεύει σάμπα! Προσπαθώ να μην το δείξω... Θα κοιμηθώ μαζί του, στην αγκαλιά του, θα ακουμπώ το κεφάλι μου στο στέρνο του! Θα καταφέρω άραγε να κοιμηθώ;
Στο μεταξύ ακούω τον Τόμας να μιλάει κάπως έντονα. «Τι έπαθε;» με ρωτάει ο Ρόμπερτ. «Δεν ξέρω, είναι πολύ παράξενος τελευταία!» του λέω εμφανώς προβληματισμένη. «Θα προσπαθήσω να μάθω» μου είπε και αμέσως ένιωσα καλύτερα. «Είναι κολλητός μου ρε γαμώτο, τα μοιραζόμαστε όλα... Γιατί να μου κρύβει πράγματα;»
«Μην στενοχωριέσαι κοριτσάκι μου! Ότι κι αν είναι θα στο πει...» μου συμπαραστέκεται γλυκά. Ο Τόμας έρχεται και είναι πολύ αναστατωμένος. Ο Νικ και η Αλέξια σηκώνονται. «Εμείς πάμε για ύπνο!»
Σηκώνομαι κι εγώ. «Κι εγώ το ίδιο!»
«Ε άντε πάμε όλοι» λέει και ο Ρόμπερτ και αφού καληνυχτιζόμαστε ο καθένας πηγαίνει στο δωμάτιό του. Πηγαίνει πρώτα στο δικό του για να μην τον πάρουν χαμπάρι οι υπόλοιποι.
Μπαίνω στο δωμάτιό μου και κάθομαι στο κρεβάτι. Η καρδιά μου χτυπάει σαν τρελή! Η πόρτα ανοίγει κι αντί να αντικρίσω τον Θεό, βλέπω τον Τόμας.
«Μπορώ να μάθω τι σου συμβαίνει;» τον ρωτάω αυταρχικά. «Τίποτα, μιλούσα με τον Ματ για κάτι δουλειές και μου είπε ότι δεν του απάντησες σε μήνυμα...»
«Δουλειές; Τέτοια ώρα;»
«Ε ναι, αφού κι αυτός ξενυχτάει τα βράδια...»
«Εσύ πάντως, δεν ξενυχτούσες μέχρι πριν λίγο καιρό. Έχω αρχίσει και εκνευρίζομαι πολύ...»
«Άντε βρε χαζό...Γιατί δεν απάντησες;»
«Δεν ενδιαφέρομαι ρε φίλε, πώς να στο πω; Ξέρεις ότι είμαι αλλού!» ανεβάζω την ένταση της φωνής μου και βλέπω το Ρόμπερτ να μπαίνει.
«Γιατί μου την τσατίζεις;» τον «μαλώνει» ο Ρόμπερτ. «Έχει τσαμπουκαλέψει πολύ τελευταία η μικρή» σχολιάζει ο Τόμας και αποχωρεί βιαστικά, πριν προλάβω να πω οτιδήποτε.
Ο Ρόμπερτ κάθεται δίπλα μου, στο κρεβάτι. «Τι έγινε, έβγαλες άκρη;»
«Μου ζήτησε το λόγο που δεν απάντησα στο Ματ! Αυτοί οι δύο κάτι κάνουν μαζί, σίγουρα!»
«Σςς... σώπασε, ηρέμησε. Θα ασχοληθούμε μαζί τους και θα μάθουμε, στο υπόσχομαι πριγκίπισσα...» Τα λόγια του είναι βάλσαμο για την καρδιά μου!
«Είσαι έτοιμη για ύπνο;»
«Νομίζω...» απαντώ διστακτικά. Αμέσως κάνει μια κίνηση και βρίσκεται κάτω από το πάπλωμα. Έχει φέρει και το φορτιστή του, και τον τοποθετεί στην πρίζα στο κομοδίνο του. Μπαίνω κι εγώ μέσα από το πάπλωμα. Πόση αμηχανία, δεν ξέρω τι να κάνω! Πρώτη φορά κοιμάμαι με κάποιον που δεν είμαστε μαζί... Σε σχέση.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Η βοηθός του προπονητή του...
RomanceΜια νεαρή κοπέλα ζει το όνειρό της υπογράφοντας σε ανδρική ομάδα ποδοσφαίρου ως βοηθός προπονητή. Όμως θα ερωτευτεί το λάθος άνθρωπο και θα ξεκινήσει ένας κυκεώνας από μυστικά, δολοφονίες, ραντεβού θανάτου, παρακολουθήσεις... Το καλό και το κακό θα...