13 - Κίνδυνος

37 2 0
                                    

Στο δρόμο ήμουν αμίλητη, σκεφτόμουν πως θα το πω. Αν βρω τη δύναμη. Πρέπει να τη βρω! Ξαφνικά, με διαπερνάει ένας έντονος πόνος στην κοιλιά μου... Ευτυχώς δεν οδηγώ εγώ! Διπλώνω προς τα μπροστά, βγάζοντας μια κραυγή. Ο Τόμας τρελάθηκε! «Τι έγινε;;»ρωτάει με αγωνία αλλά πονάω τόσο πολύ, που δεν μπορώ ούτε να μιλήσω!

Σταματάει δεξιά στο δρόμο για να με βοηθήσει. Σχεδόν έτρεμε από την αγωνία του.  «Μίλα μου ρε κορίτσι μου...» Έχω σφίξει τα μάτια μου δυνατά και αναπνέω γρήγορα. Τι πόνος είναι αυτός;; Ο Τόμας προσπαθεί να με βοηθήσει, μη γνωρίζοντας όμως ι να κάνει. «Θες νερό;» με ρωτάει και ίσα που βγαίνει η φωνή του. Σιγά – σιγά, καταλαγιάζει και νιώθω λίγο καλύτερα. Ανοίγω τα μάτια μου. «Τόμας δεν έχω ξανανιώσει τόσο πόνο!» του λέω σιγανά προσπαθώντας να επαναφέρω την ανάσα μου στα κανονικά της. «Τι ήταν πάλι αυτό το ξαφνικό...» λέει αποσβολωμένος. «Δεν έχω ιδέα αλλά μην ανησυχείς, θα πάω να δω...» τον καθησυχάζω ενώ πλέον μου έχει περάσει εντελώς. Πιθανότατα να είναι ψυχοσωματικό, από το άγχος και τη στενοχώρια. 

«Με ανησύχησες πολύ, θα πας στο γιατρό μετά!» με διατάζει και γελάω. «Πάψε, θα πάω...» λέω και κατεβαίνω από το αυτοκίνητο προσεκτικά. Δεν έχω πάρει ακόμα τη μητέρα μου να της πω όσα έγιναν. Πάλι θα την ανησυχήσω... Μπαίνω στο γραφείο μου και έχω διαμηνύσει ήδη στον Τόμας, να ζητήσει στο Ρόμπερτ να έρθει από εδώ, αφού του πει όσα έγιναν.

«Πλάκα μου κάνεις; Γιατί δεν μου έστειλες να μου το πεις ρε Τόμας;» έξαλλος ο Ρόμπερτ...

«Γιατί όταν είσαι σπίτι μπορεί να δει το μήνυμα οποιοσδήποτε! Και που 'σαι. Δεν έχει κανένας λόγο να βάλει κοριό στη μικρή. Μόνο η Άννα.»

«Η Άννα δεν κάνει τέτοια Τόμας. Ασχολείται όλη μέρα με τη σχολή της... τη δουλειά και το παιδί... Και που θες να ξέρει άλλωστε για εμένα και τη μικρή;»

«Είσαι βαθιά νυχτωμένος» του αντιγύρισε ο Τόμας φανερά εκνευρισμένος. Του έβαλε ψύλλους στα αυτιά, όμως δεν τον συνέφερε να ανακαλύψει ο Ρόμπι την κρυφή ζωή της γυναίκας του και να τη χωρίσει. Ο Ρόμπερτ σχεδόν έτρεξε προς το γραφείο της. Τον είχε κάνει έξω φρενών ο Τόμας.

Μπήκε μέσα χωρίς καν να χτυπήσει και την τρόμαξε.

«Βαλέρια τι έγινε; Γιατί δεν με ενημερώσατε; Να περνάς τέτοιο λούκι όλη νύχτα και εγώ να είμαι στην άγνοια;»

Μου ζητάει και το λόγο δηλαδή... μάλιστα!

«Ρόμπερτ ξέρεις καλά πως όταν είσαι σπίτι σου δε μπορώ να σε ενοχλώ!»

Η βοηθός του προπονητή του...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin