O Ρόμπερτ κάθισε σε μια καρέκλα δίπλα της. Την κοίταζε παρατηρώντας τα χαρακτηριστικά της. Είχε χάσει τη γη κάτω από τα πόδια του με όλο αυτό. Φοβήθηκε μην πάθει κάτι...Δεν άντεχε ούτε να το σκέφτεται...
Στο μεταξύ ο Ελίας βρισκόταν στο αυτοκίνητο με τον Τόμας και συζητούσαν ώσπου να φτάσουν σπίτι.
«Έναν τέτοιο γαμπρό θέλω για την κόρη μου» είπε ο Ελίας και ο Τόμας, έμεινε εμβρόντητος με τη δήλωση αυτή.
«Στο είχα πει ότι είναι διαμάντι. Όμως τι θα γίνει με την άλλη;» του εξέφρασε τη μεγάλη του ανησυχία.
«Να σου μιλήσω ειλικρινά; Θέλω το παιδί μου να είναι ευτυχισμένο. Δε μπορείς να δεις αυτά τα παιδιά και να μην νιώσεις την αγάπη που αισθάνονται ο ένας για τον άλλο. Αυτός δε, λιώνει μόνο που την κοιτάζει» παραδέχτηκε ο πατέρας της, που σαν πιο έμπειρος είχε αντιληφθεί πολλά όση ώρα τους είδε.
«Ναι, μια χαρά τα λες εσύ τώρα, όταν με έβαλες να τους χωρίσω που ήταν και οι δύο σε άθλια κατάσταση δεν σε είδα να συγκινείσαι...»
«Παιδί μου, άκου. Ο κάθε πατέρας θέλει το καλό του παιδιού του. Κι εσύ, δε θέλεις το καλό της; Ξέραμε που θα έμπλεκε και οφείλαμε να βάλουμε ένα φρένο...»
«Ναι αλλά σου είχα πει εξ' αρχής ότι είναι πολύ δυνατό, δεν θα ήταν τόσο εύκολο να μείνουν χώρια! Άρα;»
«Άρα θα τους βοηθήσουμε. Πως σου φαίνεται αυτό;»
Για λίγο σώπασε ο Τόμας. Σκεφτόταν. Θα ήταν ασφαλές;
«Εντάξει. Ας βγει να πάει σπίτι της με το καλό και θα τα φτιάξουμε όλα.»
«Α, το πρωί στέλνω κατασκευαστική... Το σπίτι της θα γίνει φρούριο. Θα έρθει και η μάνα της αύριο... Ποιος την ακούει.» είπε ο Ελίας με χιούμορ και ο Τόμας γέλασε. «Δε λες πάλι καλά που δεν της έμοιασε;» απάντησε και γέλασαν και ο δύο.
«Στα σοβαρά τώρα. Με την Άννα τι θα κάνουμε;» ρώτησε ο Τόμας σοβαρά. «Πήγε να σκοτώσει την Βαλέρια. Θα χτυπήσουμε κάποιον δικό της. Σκέψου και πες μου. Ας ξεκουραστούμε γιατί μας περιμένει δύσκολη μέρα αύριο...»
Οι δύο άνδρες καληνύχτησαν ο ένας τον άλλο και πήγαν να ηρεμήσουν. Στο νοσοκομείο, ο Ρόμπερτ είχε ξαπλώσει πολύ προσεκτικά δίπλα στη Βαλέρια και κοιμήθηκε μαζί της. Όλη νύχτα δεν ξύπνησε κανείς τους. Ήταν τόσο καταβεβλημένοι που κοιμήθηκαν γαλήνια, σχεδόν αγκαλιά. Ένιωθε την αφή του, τη μυρωδιά του και ονειρευόταν τον παράδεισο.
YOU ARE READING
Η βοηθός του προπονητή του...
RomanceΜια νεαρή κοπέλα ζει το όνειρό της υπογράφοντας σε ανδρική ομάδα ποδοσφαίρου ως βοηθός προπονητή. Όμως θα ερωτευτεί το λάθος άνθρωπο και θα ξεκινήσει ένας κυκεώνας από μυστικά, δολοφονίες, ραντεβού θανάτου, παρακολουθήσεις... Το καλό και το κακό θα...