Postanowiłam nie wciskać tego wszystkiego pod rozdziałem, bo jest tego za dużo. Więc macie to tu. Jak ktoś nie będzie chciał tego czytać, to zwyczajnie pominie. To, co tu się dzieje, nie ma wpływu na fabułę książki. Zaczynamy!
1)@marshmallove3 : Czy zajmowaliście się kiedyś sztuką?
Sam: Nie wiem, czy zabawy tabletem graficznym można nazwać sztuką. Kiedyś trochę szkicowałem i malowałem, ale wolę zabawy z grafiką komputerową.
Logan: Zanim dołączyłem do wojska, zajmowałem się stolarką. Lubię zdobić meble i mam do tego smykałkę. Czy można to uznać za formę sztuki?
2) @aspoleczny_gnom :
* Kto będzie częściej przewijać waszego szczeniaka?
Sam: Nie będziemy mieli razem szczeniąt. Ile razy mam to powtarzać, żebyście zrozumieli?! Odchodzę za dwa miesiące! Nie dość, że Logan mi truje dupę, to jeszcze wy!
Logan: Raczej razem. Chyba że Sam będzie zmęczony, to wezmę to na siebie, jak przystało na głowę rodziny.
* Jakiego proszku do prania używasz, Logan?
Logan: Właściwie to nie wiem. Jakiś tam wziąłem ostatnio w markecie, jak byłem na zakupach z Samem. Ładnie ubrania po nim pachną, więc chyba jeszcze go kupię.
* Jak pachnie twój żel pod prysznic, Sam?
Sam: Nie mam ulubionego. Ostatnio kupiłem czekoladowy, ale jest taki sobie.
* Czy możecie nawzajem porównać do czegoś wasze zapachy? W sensie te wilkołacze, czy coś.
Logan: To trudne pytanie. Ciężko porównać zapach Sama do czegoś znanego wam, ludziom. Jest dla mnie jak afrodyzjak. Tyle potrafię powiedzieć.
Sam: Tak, to trudne pytanie. Zapach Logana jest niesamowicie przyjemny, szczególnie jak uwalnia te cholerne feromony. Nieco przypomina zapach trawy po koszeniu. Choć to wciąż bardzo odległe porównanie.
3) @litago_ : Logan, przyznaj bez bicia, pierzesz skarpety?
Logan: Co to za pytanie? Oczywiście że tak.
4) @Ashuntal : (do Logana) Naprawdę jesteś gotów przystać na zerwanie więzi, czy jest jakiś głębszy plan?
Logan: Oczywiście, że nie jestem na to gotowy. Nigdy nie będę. Mam dwa miesiące, żeby go przekonać, jeśli nie uda mi się to... pogodzę się z decyzją Sama.
5) @First-Agape :
* (do Sama) Możesz przestać się opierać i przyznać, że Logan nie jest wcale taki zły i choć troszkę przypomina wielkiego niedźwiedzia to jednak jest miękką kluchą?
Sam: Owszem, Logan wcale nie jest taki zły jak Alfy, które znam. Nie zmienia to faktu, że chcę być wolnym Omegą. Jeśli miałby mnie za partnera życiowego, tylko by cierpiał. Nie potrafię mu w pełni zaufać. I miękką kluchą na pewno nie jest. Potrafi szczerzyć kły, kretyn.
* (do Dana) Wyłysiałeś czy to tak celowo? I czy jako pół wilkowi nie powinny ci włosy odrosnąć?
Dan: To dość drażliwy temat i bardzo bezpośrednie pytanie. Tak, wyłysiałem. Mam dopiero trzydziestkę na karku, a już jestem łysy!
* (do autorki) Czy długo planowałaś tą historię? Skąd pomysł?
Autorka: Jej! Pytanko do mnie! Zacznę od tego, że ta historia nie ma żadnego planu. Co najwyżej to, co wymyślę dzień wcześniej przed snem. Bohaterowie tej książki żyją własnym życiem i nie mam tu za wiele do gadania. Skąd pomysł? Zaczytałam się trochę w mangach o tematyce omegaverse i postanowiłam coś napisać. To wszystko samo jakoś się wykreowało. Pierwotnie Sam i Logan mieli mieć całkowicie inne charaktery, także nie umiem planować.
6) @Mamajebanana :
* (do Dana i Sama) Czy Logan jest dupkiem?
Dan i Sam: Jest, jak cholera.
* (do Logana) Czy jesteś dupkiem?
Logan: Oni tak twierdzą. Nie ja.
* (do Logana) Jakim cudem przeszedłeś tak szybko na emeryturę wojskową? Z czego zauważyłam, w kraju jest wojna, co oznacza, że państwo potrzebuje jak największej liczby ludzi do wojska. Co oznacza, że nie jest im na rękę dawanie emerytury wojskowym, a tym bardziej utalentowanym i dającym duże zyski w wojsku ludziom. Do tego jeszcze, z czego dobrze wiem, to emerytura wojskowa zaczyna się od około 45 roku życia, a ty Logan masz ze 20. Wiec, jakim cudem udało ci się z tego wyrwać?
Logan: Nie wiem, po czym wywnioskowałaś, że w naszym kraju trwa wojna. Owszem, udawałem się na misje, ale do innych krajów. Aktualnie nasz ojczyzna jest bezpieczna i mamy silne, dobrze zorganizowane wojsko. Chcę też dodać, że jeśli coś by jej groziło, to wszyscy w stanie spoczynku do pięćdziesiątego roku życia mają obowiązek stawić się na froncie. Dodatkowo należałem do EOWG, które podlega całkowicie innym prawom niż wojsko. Szczególnie te znane wam, ludziom. W kraju zamieszkałym przez wilkołaki wygląda to trochę inaczej. EOWG znajduje się bezpośrednio pod rozkazami prezydenta, a praca w tym oddziale wiąże się z braniem udziału w traumatycznych i ekstremalnie niebezpiecznych akcjach. Dlatego członkowie zmieniają się tak często i można przejść wcześniej na emeryturę. Mam dwadzieścia cztery lata i byłem najmłodszym członkiem oddziału. Spędziłem w wojsku prawie siedem lat, z czego trzy byłem dowódcą Elitarnego Oddziału Wojsk Głównych. Jak już wspominałem, z EOWG można odejść po odbyciu trzyletniej służby. To chyba tyle.
7) aspoleczny_ziemniak
*(do Sama) Jeśli już miałbyś mieć dzieci, to ile byś chciał? I jak wytrzymujesz z tym dzbanem?
Sam: Nie chcę dzieci. Świadomość noszenia tego przez dziewięć miesięcy za bardzo mnie przeraża. Nie chcę nawet o tym myśleć. A wytrzymuję z tym dzbanem, bo nie jest aż tak tragicznie. W miarę się dogadujemy w pracach domowych, więc przetrwam te dwa miesiące.
* (do Logana) Masz ledwo 24 i już idziesz na emeryturę?
Logan: Jak wspominałem, spędziłem siedem lat w EOWG, z czego trzy jako dowódca. Nasz oddział charakteryzuje się ekstremalnie niebezpiecznymi misjami, więc nasz okres obowiązkowej służby zostaje mocno skrócony do trzech lat. Nie wyobrażacie sobie, jak wielu moich kolegów nie przetrwało nawet połowy tego czasu.
* (do Logana) Mimo że wiemy o twoim bracie, to Samiemu o nim nie wspomniałeś, czemu?
Logan: Wszystko się niedługo wyjaśni.
* (do Logana) Masz mięśnie? Jak duże? Taaaaaaaakie ogooooooomne?
Logan: Mam mięśnie. Jestem atletycznej budowy i raczej na kulturystę nie wyglądam.
* (do Dana) Myślałeś kiedyś o zapuszczeniu włosów? Albo o zgoleniu brody?
Dan: Wyłysiałem, więc raczej ich nie zapuszczę. Mogę być dumny tylko z mojej brody, więc od niej wara.
* (do Dana) Jak ty biedny wytrzymujesz bez seksu?
Dan: Nie wiem, do cholery! Anna jest strasznie staroświecka, ale przetrwam to dla niej.
* (do Dana) Jak wyglądasz pod postacią wilka?
Dan: Jestem ogromny. Góruję nad prawie wszystkimi Alfami jakie znam. Moje futro ma bardzo ciemny, rudy kolor.
CZYTASZ
ALPHA & OMEGA | Omegaverse
WerewolfTom 1 Jak to jest być Alfą? Sam od dawna zadawał sobie to pytanie, choć nigdy nie pragnął nią być. Owszem, zazdrościł im tej wolności, której brak mocno odczuwał. Jednak nie chciałby być najwyżej w hierarchii. Powodem mogła być jego wrodzona chęć do...