Piszę te kilka zdań dla podsumowania tej niedługiej historii. Ciekawe ilu z Was — drodzy czytelnicy — na to zerknie.
Zacznę od tego, że "ALPHA & OMEGA" nie jest opowiadaniem szczególnie złożonym. To prosta historia z mało rozbudowanym światem, aczkolwiek przywiązałam się do niej. Możliwe, że to przez to, iż jest to moja pierwsza historia omegaverse. No i nigdy nie pisałam o miłości męsko-męskiej. Także nie ukrywam... wyzwanie jak się patrzy. Czuję się usatysfakcjonowana i nieusatysfakcjonowana jednocześnie. Wierzę, że to wina mojego przywiązania do bohaterów i tak to zostawmy. Z jednej strony czuję żal kończąc historię Logana i Sama, a z drugiej radość, ponieważ wiem, że to ten właśnie moment. Jakbym jeszcze to ciągnęła... to na bank bym schrzaniła.
Jest to moja pierwsza książka na tym koncie, którą udało mi się zakończyć. I na pewno nie ostatnia. Tak jak wspominałam pojawią się kolejne historie z gatunku omegaverse, jedną możecie znaleźć na moim profilu w projekcie "planowane".
Podsumowując!
Dziękuję wszystkim, którzy byli ze mną od samego początku, a także tym którzy dołączyli później. Na tę chwilę jest grubo ponad czterdzieści tysięcy wyświetleń i mam masę gwiazdek i komentarzy. Byłam (i jestem) szczęśliwa mogąc z Wami popisać i poczytać Wasze opinie, co bardzo zachęca mnie do dalszego pisania.
Jutro lub pojutrze pojawi się ostatni "KĄCIK PYTAŃ I ODPOWIEDZI", więc zapraszam do zadawania pytań pod epilogiem.
Przed nami jeden bonus dotyczący przeszłości Sama, ale mam zamiar napisać też drugi. Proszę o podawanie swoich propozycji co do fabuły tego drugiego bonusu — najlepiej tutaj. O czym jeszcze chcielibyście bonus? Wybiorę najciekawszą propozycję.Dlatego też nie mówię "żegnam", a - DO ZOBACZENIA!
CZYTASZ
ALPHA & OMEGA | Omegaverse
Người sóiTom 1 Jak to jest być Alfą? Sam od dawna zadawał sobie to pytanie, choć nigdy nie pragnął nią być. Owszem, zazdrościł im tej wolności, której brak mocno odczuwał. Jednak nie chciałby być najwyżej w hierarchii. Powodem mogła być jego wrodzona chęć do...