Oto i drugi "KĄCIK PYTAŃ I ODPOWIEDZI"! Przewiduję, że będą tylko trzy na całą książkę. Chciałabym tu ogłosić, że ostatni kącik pojawi się po zakończeniu książki - będzie zawierał pytania zwykłe i takie dotyczące dalszych losów bohaterów "ALPHA & OMEGA". I to tyle, konkrety pojawią się później na mojej tablicy. A teraz jazda!
1) @MagdaKotlicka : Lubisz trochę Logana?
Sam: Więź nie pozwala na nie lubienie swojego partnera. No i nie jest taki zły. Trochę upierdliwy ale udaje mi się to tolerować. Wychodzi na to, że go lubię... ale nie tak jak on by tego chciał.
2) @Ashuntal : (do dyrektora) Dając informację Samowi o odczuwaniu braku Alfy oraz tym, że wcześniej nie reagowałeś na feromony Logana, można przypuszczać, że kiedyś miałeś Alfę. Pytanie czy trafnie to założyłem, a jeśli trafnie, to utraciłeś ją/go przez zerwanie więzi czy śmierć?
Dyrektor: To trochę wścibskie pytanie. Nie lubię opowiadać o przeszłości, ale to żadna tajemnica. Zrobię dla Ciebie wyjątek. Nie, nigdy nie spotkałem przeznaczonej mi Alfy. Kiedy miałem siedemnaście lat związałem się ze starszym przyjacielem, który był Betą. Zawsze byłem bardziej odpory na feromony Alf, ale po oznaczeniu całkowicie przestałem odczuwać ich wpływ na mnie. Jako, że Adam był Betą nie doczekaliśmy się szczeniąt, choć bardzo nam na tym zależało. Niestety szanse były zbyt małe. Kilka lat wcześniej zmarł na raka.
3) @natka_pietruchy : Sam, jak ma na imię Twoja matka?
Sam: Martha.
4) @aspoleczny_gnom : Zazwyczaj wilkołaki mają podobną sierść jak włosy w swojej ludzkiej postaci, więc czy jakby taki był łysy, to jego wilcza postać byłaby takim wilkiem-sfinksem? Takim jak te fu koty?
Dan: Przeczuwam, że te pytanie jak najbardziej skierowane zostało do mojej osoby, więc się wypowiem. Po pierwsze, te koty wcale nie są brzydkie, są śliczne. Po drugie, nie. Nie jestem łysy w swojej wilczej postaci. Ani ja, ani żaden inny łysy zmienny. Co prawda, mamy nieco krótsze i bardziej sztywne futro... ale mamy. Moje jest w kolorze jasnego brązu.
CZYTASZ
ALPHA & OMEGA | Omegaverse
Loup-garouTom 1 Jak to jest być Alfą? Sam od dawna zadawał sobie to pytanie, choć nigdy nie pragnął nią być. Owszem, zazdrościł im tej wolności, której brak mocno odczuwał. Jednak nie chciałby być najwyżej w hierarchii. Powodem mogła być jego wrodzona chęć do...