+82...:
A
N
S
I
Z
I
N
Saudade:
Bu biraz rahatsız edici oldu
+82...:
G
İ
T
.
Saudade:
Tanrı aşkına
noktayı bile ayrı mesajda mı yolladın?
Rahatsız edici demiştim.
Ayrıca o git değil gel olmasın?
+82...:
Sen git.
Saudade:
Bana cevap verdiğin ilk mesajının git demesi biraz kırdı.
Gerçek biri olduğuna inanmaya başlıyordum.
Tüh.
+82...:
Seni seviyorum.
Saudade:
Yah!
Böyle şeyler aniden söylenmez!
+82...:
Git artık.
(Görüldü)
Baekhyun telefonununu arka cebine sokuşturduğunda karşısında ona laf anlatmaya çalışan kızın neden bahsettiğini bile bilmiyordu. Sonunda durmadan konuşan beden sıkıntıyla iç çekip 'Sen beni dinliyor musun?' triplerine girdiğinde Baekhyun üzgün olduğunu belirterek kızın yanından ayrılmış köşede onu bekleyen arkadaşlarının arasına dahil olmuştu. Sehun kocaman gülümsemesiyle onu kolunun altına sıkıştırmakta gecikmedi. "Ne konuştunuz? Sana yanığım diyen şu kız o muymuş yoksa?"
"Salak salak konuşma Sehun. O değil. Ayrıca ben hala sizden birinin benimle taşak geçtiğini düşünüyorum."
Şüpheli gözlerle küçük arkadaş grubunu süzdüğünde hiçbirinin bu kadar güzel cümle kurabilecek kabiliyeti olmadığını biliyordu da işte...
Birine para verip yaptırmış bile olabilirlerdi.
"O yüzden mi hala konuşmaya devam ediyorsun onunla?"
"Dae haklı. İlk mesajında engellemeliydin onu."
"Zararlı biri olduğunu düşünmüyorum."
"Belli olmaz. Belki de bir katildir Baekie!" Sehun'un sesine katmaya çalıştığı gizemin daha çok boğazı ağrıyormuş gibi çıkması Baekhyun'u gülümsetirken boynuna sarılı koldan kaçmaya çalıştı. Cebinde titreyen telefon da bu kurtuluşun hemen olmasını sağladı.
Bir an için eli telefona gitse de hemen bundan vazgeçti. Bu itlerin ağzına yeniden laf vermek istemiyordu. Sonra aklındaki cümleyi söyledi: "Zaten ilk yazdığında hata yaptığını düşünmüştüm ve bence hala hata yapıyor. Bununla ne zaman yüzleşeceğini merak ediyorum."
"Aptal mısın Baekhyun? Profil fotoğrafını da mı görmüyor bu insan kişisi? Numaranı nereden bulmuş söyledi mi bari?"
Elini saçlarına götürürken: "Ben onu hiç sormadım ki," diye mırıldandı. Çaprazındaki Kyungsoo yeniden yüzünü buruşturdu. "Sen gerçekten aptalsın."
Onaylamıyormuş gibi başını da iki yana salladığında ise Baekhyun kendini savunmak için konuşmak istese de arkadaşları onu dinlemeden önden yürümeye başlamıştı bile. O ise derin bir nefes almış sonra da dakikalar önce gelen mesaja göz gezdirmişti.
Bilinmeyen kişisi:
Hem de çok seviyorum.
***
Küçük bir mesajım vaaar....
Yaptığınız yorumların hepsini tek tek okuyorum. İlk başta cevap vermek istedim. Hala istiyorum ama onlar sanki Baekie ile sizin aranızdaki küçük itiraflar nitelikli olduğundan araya girmeyeceğim.
Şairane mesajlarınız var beni çok çok etkiliyor. Teşekkür ederim 💕♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mochi | Byun Baekhyun
Fanfiction+82...: Ben... Sana biraz kırgınım. *** Gecenin bir vakti gelen mesajın bir hata olduğunu düşündü Baekhyun. Kim ona neden böyle mesajlar atacaktı ki? *Texting