21

469 36 18
                                    

Jin Ae:

Baekhyun.

Sen misin?

Saudade:

Jin Ae?

Jin Ae:

Demek sensin.

Bu mesaj attığım 3. numara.

Bence iyi bir skor.

Ayrıca bu kız niye herkesi takma isimle kaydediyorsa?!

Saudade:

Ne saçmalıyorsun?

Kimsin ve Jin Ae'nin telefonu neden sende?


Jin Ae:

Uyukluyor kenarda.

Arkadaşıyım ben.

Saudade:

Öyle mi?

Adın ne? :))

Jin Ae:

Bunu sana söylemeyeceğim tabi ki.

Aptal mıyım ben?

O kim olduğunu söylemek isterse

söylerdi çoktan.

Saudade:

Her neyse...

Neden beni aradın?


Jin Ae:

Jongdae canım arkadaşıma birkaç iyilik yapmış.

Ben de sana yapayım dedim.

Saudade:

BANA GOTOĞRAAJF ML ATAVAKSON?!

Jin Ae:

Hayır!

Sadece yardım edeceğim.

Azıcık :))

Bugün onunla yan yana geldiniz.

Hatta elindeki poşetleri sana verdi.

Şimdi bu bilgilerle ne yapacaksan yap.

Saudade:

Hadi be!

Ciddi misin?

Chanyeol'e laf yetiştireceğim diye

dikkat etmemiştim!

Jin Ae:

Zaten başına ne geliyorsa

o koca çenen yüzünden geliyor.

Saudade:

Kyunsoo'da öyle söylüyor...

Jin Ae:

Gidiyorum ben.

Mesajları siliyorum.

Sakın çaktırma.

Jin Ae beni öldürür.

(Görüldü)

...

Baekhyun oturduğu yerde toprağı biraz daha eşelerken tüm günü zihninde yeniden canlandırmaya çalıştı ama nedense arkadaşlarıyla olan anları dışında bir şeyi, birilerini anımsayamıyordu. Bakışlarını gökyüzüne çıkardı ve derin bir iç çekip daha fazla kendini zorlamak istemediğine karar verdi.

Serin hava yüzünden tüyleri ürperince içeri geçmek için ayaklandı. Ayaklarını sürüyerek kahkahaların yükseldiği alana ilerlediğinde uzaktan birilerinin söylendiğini işitti. Ani bir kararla da yönünü değiştirdi ve sese yöneldi.

"Choi Ran seni öldüreceğim! Şu halime bak! Hayır, fazla kıyafetim de yok ki! Ne giyeceğim ben? Tanrım! Yapış yapış oldum. Bu salak şey neden çıkmıyor?"

"Hey?"

Seslendiği kız yerinde sıçrayınca refleks olarak öne uzandı ve kolundan yakalamaya çalıştı. "Korkuttum mu?"

"H-hayır. Burada olduğunu bilmiyordum."

"İçeri geçiyordum. Sesini duydum. Belki yardım edebileceğim bir şey vardır diye bakmak istedim." Önündeki kıza doğru iki adım daha yaklaştığında karanlık yüzünden göremediği yüz daha belirgindi. Hafifçe kaşları çatıldı.

Tanıdık geliyordu siması.

"Yardıma gerek yok teşekkür ederim."

"Emin misin?"

"Evet. Sadece arkadaşlarımın bana eşek şakası yapacakları tuttu. Temizlenip içeri geçeceğim. Hava soğuk. Gir sen, üşürsün."

Son cümlesiyle dudağını dişledi Jin Ae. Neden böyle bir şey söylemişti ki şimdi?

Korkarak karşı taraftan bir tepki beklediğinde Baekhyun'un yüzündeki gülümseme bu korkusunu dağıttı. "Sen de üşüyeceksin. Yardım edersem daha kolay olur işin."

Kollarını sıvayıp ilerideki musluğa uzanmasını ve suyun akışını sessizce izledi kız. Sonra derin bir nefes alıp hızlanan nabzını biraz olsun sakinleştirmeye çalıştı. Saçlarına dolanan parmaklar yüzünden bu çabası bulut olup zihnine yağmur olarak döküldü.

İkili bir süre birlikte kızın her yerine bulaşan kremşantiyi temizlemeye çalıştılar. Ama beyaz köpüğün ardında bıraktığı yağlı doku işleri biraz zorlaştırıyordu. İlk pes eden Baekhyun oldu.

"Bu böyle olmayacak."

Suyun da soğukluğu yüzünden hafiften titremeye başlamış kıza gözlerini diktikten sonra üzerindeki hırkayı çıkarıp ona uzattı ve ıslandığı için ağırlaşmış poları çekiştirdi. "Bunu sana ödünç vereceğim ama bana iade ettiğinden emin ol."

"G-gerek yoktu."

"Al hadi. Giyecek bir şeyin olmadığını duydum. Bunu alabilirsin ama dediğim gibi geri vermeyi unutma. Benim için değerli."

"Teşek-kür ederim."

"Hadi içeri girelim. Hasta olacaksın." Karşısındaki bedenin ıslak saçlarını gösterdiğinde Jin Ae gözlerini kırpıştırıp Baekhyun'un peşinden adımladı. Onu tanımamış mıydı?

"Bu arada aynı okulda olduğumuzu bilmiyordum."

"Hıh?"

"Yan evde oturmuyor muydun? Komşuyuz?"

"Ah! Evet. Komşuyuz."

"Ama ben adını bilmiyorum?"

"J-Ari. Adım Ari."

"Memnun oldum Ari. İçeri geçince sıcak bir şeyler içmeyi unutma. Sonra görüşürüz."

Baekhyun erkekler için ayrılmış bölüme adımladığında bedenine büyük gelen hırkaya biraz daha sarılarak çocuğun sırtını izledi Jin Ae. Az önce yaşananlar yüzünden biraz başı dönüyor olsa da burnuna dolan koku sakinleşmesine yardımcı oluyordu.

Derin bir iç çekti ve kaldığı odaya adımladı.

Baekhyun'a boşuna tutulmamıştı.

Mochi | Byun BaekhyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin