24

455 40 5
                                    

Jin Ae:

Baaekie~

Hey

Orada mısın

uydyn mu

Saudade:

Jin Ae?

Bir sorun mu var?

İyi misin sen

Yarın yola çıkacağız 

uyumuş olman gerekiyor

Jin Ae Görüntülü Arıyor...

Kabul Et                                  Reddet

Baekhyun bir süre ekrana boş boş bakmış ne yapacağına karar vermeye çalışmıştı. Aramanın sürüyor olması Jin Ae'nin bunu bir hata sonucu yapmadığına onu ikna ediyordu. 

Derin bir nefes aldı ve aramayı yanıtladı.

"Jin Ae?"

Gördüğü tek şey aşırı kocaman bir yanak ve ekrana bir kısmı girmiş kulaktı.

"Beni görüntülü arıyorsan telefonu kulağına değil yüzüne tutman lazım."

"Baekhyun? Sen misin?"

Zor da olsa anladığı kadarıyla eliyle dudaklarını kapatmıştı kız. Gülümsedi.

"Evet, benim. Sen aradın ya."

"Ben mi aradım? Ben?" Birkaç sevimli kıkırtının ardından dudaklarını kapattığı elini boşlukta salladı Jin Ae. "Ehey! Saçmalama Baekie. Ben öyle şeyler yapmam."

"Sarhoş musun sen?"

"Sanırım? *Hıck*"

"Şu an kendini ifşa etmek üzeresin biliyorsun değil mi?"

"O-olmaz! Henüz erken! O-"

"Sakin ol. İstemediğini bildiğim için bu fırsatı kullanmayacağım. Değerimi bil."

"Biliyorum. *Hıck* Bilmez olur muyum?"

"Beni neden aradın?"

"Seninle konuşmak istiyorum çünkü. Hep istiyorum. Sesini duymak istiyorum, seninle şakalaşmak istiyorum, gülmek istiyorum. İstiyorum işte." Son kısımlarda mızmızlanır gibi çıkan ses Baekhyun'u sesli gülmeye davet etti ama etrafında uyuklayan bedenler yüzünden bunu baskıladı. Sonra da bacaklarının üzerine atılmış uzuvlardan kurtulup kendini dışarı attı. Burası daha güvenliydi.

"Yan yana konuşabiliriz. Yüzüme bakarak anlatabilirsin ne istiyorsan. Seni dinlerim."

"I-ıh. Olmaz demiştim. *Hıck* Korkuyorum."

"Neden korkuyorsun?"

"Büyün bozulursa diye."

"Anlamadım?"

"Sen zaten söylediklerimi hiç anlamıyorsun Baekhyun!" Gereksiz yere yükselttiği ses yüzünden yanında sızan arkadaşı homurdandığında dudaklarını kapattı ve karanlık odada telefonu yere bıraktı. Artık Baekhyun belli belirsiz kızın saçlarını ve büyük çoğunlukla tavanı izliyordu. "Şşşt! Sessiz olmamız gerekiyor."

Mochi | Byun BaekhyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin