(אז, סבתא שלי הכינה לנו עוגת גבינה לסוף שבוע, אז מה אני עושה? כותבת לכם פרק ואוכלת עוגת גבינה, כמה אירוני)
_
מינהו נהג לבקר בבית הוריו רק בסופי שבוע כדי לראות את החתולים שלו, אימו טיפלה בהם ברוב הזמן ואחיו הצעיר שלמד מחוץ לעיר היה מגיע בחופשים מאחר ובית הספר שלו רחוק. שחור השיער עלה במדרגות לדירה ופתח את הדלת הלא נעולה, ביד אחת החזיק בשקים עם הקופסא שאחיו הביא לו בה עוגיות.
אחרי שהגיע ביום הקודם בו עבד הנער הבטיח שיגיע לאכול עם משפחתו ארוחת ערב כדי לראות את אחיו לפני שיחזור לאוניברסיטה ואז יחזור לסוף השבוע, למזלו היו לו בגדים בחדרו הישן, או בעיקר סווטשרטים שלא לקח איתו בגלל ההתמכרות הקשה לסוודרים. הפעם הוא לבש סוודר צהוב.
כשפתח את דלת הכניסה ראה את השידה על יד הדל מבולגנת לגמרי, היה נראה שעל אחד האגרטלים של אימו היה סדק לעורכו, "וזה למה אמא לא יכולה שיהיו לה דברים נחמדים," הוא הניד בראשו ממלמל.
הוא הלך למטבח, הבית היה שקט ברובו חוץ מקולות קטנים שהגיעו מחדרו של ג'ונגאין, אבל לחתולים לא היה כל זכר, הנער הוציא את הקופסא שם אותה במקום ואת השקים בערמת השקיות בצד האי.
"יין-אה," הוא קרא.
"אם אתה שואל לא אני שברתי את האגרטל," נשמע קולו של אחיו מחדרו ואז צחקוקים ודיבורים שלא הבין.
"זה לא מה שבאתי לשאול," קרא מינהו.
"אז בקשר לדורי, היא נמצאת כאן על חבר שלי, דונגי על הכרית שלאבא וסוני מתחבאת איפשהו מתחת לספה," הצעיר המשיך לצעוק מחדרו.משהו לא היה נכון, דורי לא אוהבת אנשים, היא אף פעם לא נכנסת לחדרו של ג'ונגאין ותמיד מבלה את זמנה או על הספה עוד מיטתו שלו, "מה דורי עושה בחדר שלך?" מינהו התקרב לדלת אבל לא פתח אותה. "היא עם ג'יסאנג היונג."
ג'יסאנג? מינהו הניד בראשו שנית והחליט ללכת לחפש את החתולה בסלון. היא ישנה מתחת לספה ככה שהיה צריך לשלוח את ידיו כדי לאסוף אותה, כשפתחה את עיניה החתולה קפצה בבהלה וראשו פגע בספה מעליה, היא יללה ומינהו הצליח להוציא אותה וללטף את ראשה הכואב. הוא צחקק בשקט.
"אתן ממש עקשניות כשיש אורחים, הא?" הוא ליטף את אפה והיא גרגרה, "שנלך לחפש את דונגי?"
יללה, "אוקי, אוקי, את תקבלי תשומת לב היום," אמר לה והתיישב על הספה כשהיא בחיכו. "נשמע שדורי הכירה חבר חדש," המשיך לדבר, "זה לא רגיל שהיא מתחברת אל מישהו, את לא חושבת?" יללה.כשהחליטה שאין לה כוח יותר אחרי כמה שניות היא החליטה לקום ממנו ולקפוץ לרצפה גורמת לנער להיאנח, זה מה שהוא צריך לצפות כשהוא נותן לחתולה הבוגרת תשומת לב, שנמאס לה מאוד מוקדם, לעומת דונגי שיכולה לשבת עליו במשך שעות ודורי רק מטיילת על רגליו, הוא התגעגע לחתולות שלו.
YOU ARE READING
The Librarian | Minsung (HEB)
Fanfictionמינהו עבד בעבודה במשרה חלקית בספרייה בשביל הקרדיט ללימודים שלו. ג'יסאנג הוא תלמיד שנה אחרונה בתיכון וצריך לעבור את בחינות הבגרות. מה קורה כשהספר גבוה מדי? או שקבוצת החברים שלך רועשת מדי? והדרך היחידה להגיע הביתה היא הנסיעה באוטובוס. ___ הספרייה הי...