No interruptions

269 26 9
                                    




"היקום לא אוהב אותי," אמר מינהו כשהגיע בחזרה לדירה לו ושל צ'אן בקמפוס.
הבוגר היה במטבח ושתה מספל גדולה כשהמחשב שלו פתוח על השולחן ובגדי הבית שלו חצי מקומטים.

"מה קרה?" הוא שאל לוגם מהקפה.
"לא רק זה שלא ראיתי את ג'יסאנג הרבה זמן, דבקה כשאנחנו כן נפגשים ואני מנסה לנשק אותו, מישהו בה ומפריע," אמר, "זה קרה פעמיים."

"קודם כל תגיד לי איפה ואז אני אגיד לך מה שאתה רוצה לשמוע."
"כשהייתי אצל ג'יסאנג, אתה זוכר כשאמא שלו הזמינה אותי לארוחת ערב, ובבית שלי אתמול."
"אתה אידיוט. אתה לא מנסה לנשק מישהו בבית שלהם או שלך, קוראים לזה משפחה."

"אז איפה אתה מציע לי לעשות."
"תהיו לבד לגמרי, זה צעד ראשון. נשיקה ראשונה בלי הפרעות, משהם זה לא באמת משנה עם אתה אצלן או הוא אצלך."

"סימנתי לעצמי," מינהו קם ממקומו והלך לחדרו.

_

ככה התחיל החודש האחרון ללימודים.

ג'יסאנג הקליד מהר במחשב שלו כשהמחברת שלו הייתה מולו, הוא התחיל לכתוב את כל המטלות שלו בסגנון האקדמאי המקובל ולכן היה צריך להרחיב ממש על כל דבר קטן שכתב ולמד. הוא כתב בסביבות השש מאוד מילים לתשובה ואז עבר עליה מתקן אותו ועובר לשאלה הבאה. הנער הסתכל בספרים לצידו והסיף מידע ודוגמאות כמו שצריך, זמנים ומילות קישור שעזרו לבנייה של התשובה.

הוא סידר את המשקפיים שלו וחזר לכתוב.

פליקס בדיוק יצא להביא לכולם קפה בזמן שסונגמין ישב מולו ורה ספר עם אוזניות מאחר וההקלדה המהירה של ג'יסאנג הפריעה לו להתרכז שכמעט זרק את המחשב בפעם הקודמת שזה קרה.

כשחזר האוסטרלי והניח את הכוסות על השולחן הוא התיישב ופתח את המחשב שלו גם כן, סונגמין לא ידע עם פשוט לצאת משהם וללכת לקרוא במקום אחר או שהוא מעדיף את החברה של חבריו בחדר השקט (?).

השניים המשיכו להקליד ולענות על השאלות שקיבלו בזמן שהם שותים מהקפה שלהם ואז מתחילים לדבר על הניסיונות למצוא מילים נכונות להוסיף כי למי יש כוח ללכת למצוא מילון. לפחות מילון אוקספורד היה להם, ג'יסאנג היה חייב אותו בשביל תרגום של מילים ומציאת מילים נכונות למאמרים שקרא או הוציא מהר מילים שלא הבין או היה צריך למצוא מילה מספקת לתשובות שלו באנגלית.

"עד כמה אתם חושבים שישימו לב לזה שכתבתי 'כמו כן' בפעמיים?" שאל הנער.
"כל עוד הם לא אחד אחרי השני אתה מסודר," אמר סונגמין.
"תודה," אמר ג'יסאנג לאט כשכתב את המילה המדוברת, למרות שאחרי שתי שניות מצא מילה בה הוא לא השתמש, "לא משנה מצאתי משהו אחר."
סונגמין גלגל את עיניו.

אחרי שסיים הנער את מטלות הכתיבה, לפני שעבר לשאלות המתמטיות הוא הלך להחזיר את הספרים למקום שואל את חבריו עם הם צריכים שהוא יחזיר משהו עבורם. פליקס העמיס לו על הידיים את כל מה שהשתמש בו אבל לא את האחד שבדיוק קרא.

The Librarian | Minsung (HEB)Where stories live. Discover now