(אתם בטח שואלים את עצמכם עכשיו who the fvk is Mark... לול זה לא מה שאתם חושבים!
אזהרה: הפרק קצת ריגשי, אז תשמרו על עצמיכם 3>)
כשצ'אן הציע למינהו להזמין את ג'יסאנג לדירה שלהם אחרי שהמבחנים יסתיימו מינהו לא יכל שלא לומר לא, הוא רצה שהצעיר יבוא לראות איפה הוא גר כשהוא לא בבית, לכן הייתה לו משימה עכשיו, ללמוד קשה, לסיים את המבחנים בהצלחה ולראות את האחד שהוא מחבב.
הוא היה צריך לקחת הפסקה מהעבודה בספרייה בשביל לתת את הזמן ללימודים שלו שלא היו קלים, הוא היה אמור להתחיל את גם את הסטאז' שלו באחד מבתי הספר בשנה החדשה שאמורה לבוא, אבל רק בתור עוזר הוראה עוד לא מורה לגמרי, רק בשנה הרביעית והחמישית הוא יהיה בהתנסויות לגמרי ובהשתלמויות. אבל אלו שלוש שנים נוספות של לימודים והוא כבר מסיים את השנה השנייה שלו עם זה שהוא לא לוקח סמסטר קיץ.
מינהו ישב מול המחשב שלו והקליד את המטלות שלו ושולח אותם לפני שיוצא לנשום אוויר צח על המרפסת שהייתה להם בדירה. צ'אן היה בשיעור בזמן שהוא היה לבד. אחרי שעבר לחומר של המבחנים הוא קיבל כמה הודעות מג'יסאנג שגרמו לו לחייך ולהמשיך ללמוד קשה, הם היו הודעות מוטיבציה שחיממו את ליבו ועזרו לו לא להישבר.
"איך הולך?" שאל צ'אן כשנכנס בדלת עם ארוחת ערב שאסף על הדרך.
"בסדר," ענה מינהו וסגר את הספרים שלו כדי ללכת לאכול, "אתה?"
"קיבלתי את המכתב על ההצעה שדיברנו עליה."
"הם קיבלו אותך?"
"כן, מתחילים בספטמבר עם השנה החדשה."
"שנה רביעית באוסטרליה," מינהו גיחך, "זה שינוי גדול."
"כן, אבל תחשוב על זה שאני אגור עם ההורים שלי סוף סוף ואוכל לראות אותם יותר."
"ואני מאחל לך בהצלחה לך עם זה."
"תודה."צ'אן נולד וגדל באוסטליה לפני שהגיע לקוריאה, הוא עבר כשהיה נער כדי לגור עם המשפחה שלו אחרי שההורים שלו היו בבעיות כספיות, ואחים שלו גם כן גרו מחוץ לבית, הם היו צעירים ממנו אבל עדיין היה קשה. לקח להם כמה שנים להשתקם אבל צ'אן כבר היה בוגר מספיק בשביל להחליט מה הוא רוצה והוא החליט לסיים את הלימודים בקוריאה ולהמשיך גם לאוניברסיטה משם, עכשיו שיכל לחזור הביתה הוא קיבל את ההצעה בזרועות פתוחות, זו הזדמנות טובה עבורו. ומינהו הבין, לא קל להיות רחוק מהמשפחה הקרובה שלך גם עם עבר כל כך הרבה זמן.
הצעיר הוריד את המשקפיים כשהתחיל לאכול.
"עומד להיות מוזר," אמר מינהו כשחשב על החדשות.
"מה?"
"אתה עומד לעזוב."
"מה תעשה בלעדי, הא?"
מינהו גלגל את עיניו."אבל בו נשנה את הנושא אני לא רוצה לחשוב על זה כרגע."
"כלומר לאכול בשקט או לדבר על משהו?"
"מה שלום ג'יסאנג?"
"אז אנחנו כאן. הוא בסדר, בדיוק סיים את השנה האחרונה שלו בתיכון."
"כשחושבים על זה מתי הוא יבוא?"
"חשבתי על מתישהו השבוע, אבל הוא נותן לי זמן לסיים את המבחנים כי הוא אומר שהוא לא רוצה להפריע."
YOU ARE READING
The Librarian | Minsung (HEB)
Fanfictionמינהו עבד בעבודה במשרה חלקית בספרייה בשביל הקרדיט ללימודים שלו. ג'יסאנג הוא תלמיד שנה אחרונה בתיכון וצריך לעבור את בחינות הבגרות. מה קורה כשהספר גבוה מדי? או שקבוצת החברים שלך רועשת מדי? והדרך היחידה להגיע הביתה היא הנסיעה באוטובוס. ___ הספרייה הי...