Graduation gift

279 22 0
                                    




לכבוד טקס סיום הלימודים כיתת המחוננים קיבלו את המלגות שלהם לפני הטקס כדי לא לעשות מזה עניין גדול מדי מול כל בית הספר. וגם כדי שלא יהיה נושא כבד מדי לתלמידים במסגרת הרגילה. ככה שזה היה טקס קטן יותר אליו ההורים של התלמידים הוזמנו ומשם עברו לטקס הגדול שלהם שהיה מרגש, להורים כמובן. לתלמידים הבוגרים זה היה שעמום טוטאלי לא לשכוח את נאום סיום השנה של ראש מועצת התלמידים וראשי הכיתות, המורים והמנהל.

אף אחד לא הביא כרית והתלמידים ידעו שמשם הם יצאו עם צוואר כואב ורגש החופש של 'זהו, ימי התיכון נגמרו.'

ולכבוד הטקס הנ"ל אביו של ג'יסאנג הגיע ממלזיה כדי לבלות עם בנו הצעיר שסיים ללמוד סוף כל סוף ולחגוג אף את המלגה שקיבל לאוניברסיטה אותה יתחיל בחודש ספטמבר.

"מה שלומך ילד?" שאל האב.
"חוץ מזה שאני לא ילד יותר, הכל טוב," הנער חייך עומד מול ההורים עם הבגדים החגיגיים של הטקס. משפחה לידם הייתה משפחת קים ולי שדיברו בניהם עד שגם האן הצטרפו. הם צחקו בזמן שהנערים שסיימו את הלימודים עמדו אחד על יד השני עם בטן מקרקרת, הטקס היה ארוך והם כולם היו רעבים.

"תוכניות מעניינות להמשך היום?" שאל סונגמין.
"סיפרתי להורים שלי על צ'אנגבין, הם הזמינו אותו לארוחת ערב, לא הצלחתי להתחמק," ענה פליקס, "אתה?"

הנערים הסתכלו על משפחת הוואנג בצד שדיברו עם בנם שחייך, היונג'ין הפנה את מבטם אליהם והרים את ידו לנופף לחבריו.

"מה אתם חושבים בנים?" שאלה אמא של סונגמין שפנתה אליהם, הנערים שלא שמעו את מה שהיא אמרה הסתכלו עליה במבט שואל של 'אמרת משהו?' האם גלגלה את עיניה מסתכלת על החבר של בנה.

"שאלנו עם אתם רוצים ללכת לאכול משהו לכבוד סיום הלימודים?" חזר אביו של סונגמין על דברי אימו.
"אוווו, השאלה זה מה אוכלים," אמר ג'יסאנג.
"עוגה," ענתה אימו וקרצה לו, עיניו נצצו.

"תרצו שנזמין גם את משפחת הוואנג?" הוריו של פליקס הם אלו שהציעו.
סונגמין הנהן ואז רץ אל היונג'ין, הם צפו בו קד להוריו של הגבוה ושואל אותם, אחרי כמה זמן הוא חייך ואז הם התחילו ללכת לכיוונם.

"מזל טוב," אמרו הוריו של היונג'ין לנערים והוריהם, "שמענו שהולכים לחגוג."
הם כולם הנהנו.

"אז איזה עוגה קונים?"
כל הנערים הסתכלו על ג'יסאנג שפתח את פיו, "גבינה או שוקולד," ענה גאה בעצמו, הוריו צחקקו מאחוריו.

_

המשפחות נפרדו אחת מהשנייה אחרי החגיגה הקטנה, פליקס חזר הביתה לחוץ מתכתב עם חבריו כל הדרך על מה הוא צריך לעשות כדי שהוריו יאהבו את החבר שלו. התשובה היחידה שקיבל משניהם הייתה, 'תהיו עצמיכם, הם יאהבו אותו לא משנה מה.'
לתקוותו של פליקס שזה יהיה נכון ולא מביך מדי.

The Librarian | Minsung (HEB)Where stories live. Discover now