Selam ! 🌟
Multimedya Sare 💜
Yıldızımı renklendirir misiniz?⭐
"Sare sare kızım kalk geç kalıyosun."
"Ya anne ne geç kalması Allah aşkına daha sabah olmadı."
"Kızım iyi misin sen saat 8.10 ve sen hala yataktasın ."
Annemin bunu demesiyle yataktan fırlamam sanırım 3 saniye içinde oldu. Nasıl bu kadar uyuyabildim ben . Salak Sare gece o son sezonu izlemeyecektin. Üffff nerde bu pantolon!
" Anneeee , pantolonum nerdeee?"
diye anneme seslendim.
" Kızım dolabına baksana askıda"
Hee tamam burdaymış. Üstümü giyinip sonunda evden çıktım. Hoh mis gibi hava.. ne havası Sare koşsana burda havayı soluyorsun koş . Kendi kendime güldüm. Ve koşmaya devam ettim.Sonunda okula nefes nefese bir halde vardım. İlk ders başlayalı 20 dakika oluyordu. Derse girmek yerine kantinden kendime çay ve simit alıp karnımı doyurdum. Sabah o aceleyle kahvaltı bile edemedim.
Ben karnımı doyurana kadar ders bitmişti. Herkes sınıflarından çıktı. Bazıları kantinde ki oturma alanına geldi bazıları ise dışarıya çıktı. Ben de elime telefonumu alıp arkadaşım Selin'i aradım. İkinci çalışta açtı.
" Selin koş seninki burda kooş çabuk gel." dedim.
"Tamam kanka uçuyorum oraya." dedi ve kapattı.
2 dakika sonra dediği gibi uçarak gelmişti .
"Hani, hani nerde kanka ?" Dedi .
Ben gülmekten konuşamıyor Selin yüzüme aval aval bakıyordu. En son kendimi sakinleştirip gerçeği söyledim." Kanka çabuk gel diye dedim yoksa 40 saate buraya gelemezdin." Dedikten sonra Selin elini kafasına vurarak " tahmin etmeliydim." dedi ve o da gülmeye başladı.
Ders zili çalana kadar Selin'le kantinde oturduk. Zil çaldığında sınıfa geçerken yanımıza Cenk geldi." Merhaba güzelim ,ilk ders yoktun ." dedi . Cenk'e geç kaldığımı açıklarken sınıfa girmiş yerlerimize oturmuştuk.
Cenk yanıma gelip beni öperken Selin bir anda ayağa kalktı. Biz ona bakarken o tuvalete gidicem deyip yanımızdan ayrıldı. Ne oldu demeye fırsatım kalmamıştı. Ben oturmaya devam ederken Cenk de ayaklanıp " Ben bir Merte bakayım." deyip arkadaşının yanına gitti. Ben de Selin'e bakmak için tuvalete gittim.
İçerinden sesler geliyordu. Selin biriyle kavga ediyordu . Kenara geçip dinledim. Selin'in kavga ettiği kişi Cenk'ti. Cenk Selin'e
" Seni son kez uyarıyorum, sadece bir gecelik bir şey yaşadık. Bunu aklın da özelleştirme!" dedi.Ne oluyordu burda derken Selin konuşmaya başladı.
" Ben hamileyim."
Dedi ve ağlamaya tekrardan başladı. Daha fazla duramazdım ve ben de yanlarına gittim.
" Neler oluyor burada?" dedim ve ikisi de birden bana baktı.
Cenk ". Neler olduğunu açıklayabilirim güzelim." derken kolumu tutmaya çalıştı ve anında geri çektim. Selin ağlamaktan konuşamıyordu.
" Allah belanızı versin. " Dedim ve hızla sınıfa gittim.
Cenk arkamdan koşuyor ve bana sesleniyordu. Konuşmayacaktım. Sınıftan çantamı aldığım gibi geri çıktım. Burada artık beni kimse tutamazdı. Okuldan çıkıp ilerlerken Cenk gelip kolumdan yakaladı." Hiç bir şey göründüğü gibi değil. Açıklayabilirim." dedi ama artık çok geçti.
Ben her şeyi duymuştum. Cenk tekrar konuşmaya başlarken birisi " Sare " diye seslendi. Teyzem ve annem okula gelmişti. Neler oluyordu. İçimden küfürler etmeye başlamıştım. "Daha ne olabilirdi ?" diye düşünürken teyzem
" Canım gitmemiz lazım." dedi .
Herkes bir yandan konuşuyordu. Gözlerimi kapatıp sakinleşmeye çalıştım. Ve gözlerimi tekrar açmayı sağlayan şey annemin söylediğiydi.
" Kızım baban..."Helloo canlar
Bu benim ilk yazım. Lütfen beğenip beğenmediğiniz yerleri yorumlayın. Hepsini okuyor olacağım.
Oylayıp yardımcı olur musunuz? 🌚
Benimle misiniz ? ✨✨
Kitabın İnstagram hesabı:
~thekafes_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAFES
Teen FictionArtık kim olduğunu bilmeyen Sare ve bir o kadar karanlık içinde büyümüş Karan' ın hikayesi.