Bölüm 3 💫

132 51 3
                                    

Selam canlar ! 🧡

Yıldızımı renklendirir misiniz?🌟

Babam tutuklanalı 3 gün oldu. Bugün mahkeme var . Ben babamın suçsuz olduğuna eminim ama içimde bir huzursuzluk var. Benim babam yapmış olamaz ,yapmaz .

"Sare kızım hadi aşağıya gel." Annemin seslenmesiyle hazırlanıp aşağıya indim. Kahvaltı hazırlamışlar.
Cidden mi ? Babamın bugün hapse girip girilmeyeceği açıklanacak teyzem ile annem kahvaltı koymuş .

" Benim canım istemiyor anne, siz yiyin." dedim ve kendimi koltuğa bıraktım.

Allah'tan annem fazla ısrarcı olmadı. Kendimle her yalnız kaldığımda son olaylar gözümün önüne geliyor. Ve her düşündüğüm de içim sıkılıyor bunalıyorum.

Sonunda annemlerin kahvaltı faslı bitti ve mahkeme için dışarı çıktık. Gitmek istemiyorum . Babamı o durumda görmek istemiyorum. Ama belki de babamı son görüşüm olacak. Gitmeli ve babama sarılmalıydım. Ona sarılmayı özlemiştim.

Ben bunları düşünürken çoktan arabaya binip adliyeye geldik. Arabadan inip adliyeye doğru yürümeye başladık. Teyzem annemle bir şeyler konuşuyordu. Sonra bana bakıp sustular. Aslında pekte merak etmiyordum. Şuan sadece babamı görmek istiyorum. 8 numaralı duruşma salonuna doğru ilerledik ve oturduk. Daha babam gelmedi . Sadece duruşmayı izlemek için gelen insanlar vardı. Birkaç dakika sonra hakim , savcı ve babamın avukatı salona girdiler ve biz ayağa kalktık. Ardından babam elleri kelepçeli bir şekilde salona girdi.

Kendimi tutamıyordum. Sağ gözümden bir yaş aktı ve durduramadım , ağlıyordum. Kendimi sakinleştirip oturdum. Hakim babamı dinledi. Babam asla ' ben yapmadım' demedi. Ve karar ...

Babam hapse giriyor. Benim babam...
Buna daha fazla dayanamayıp mahkeme salonundan dışarı attım kendimi . Dışarı çıkmak nefes almak istiyordum. Duvarlar üstüme üstüme geliyordu. Gözlerim ağlamaktan yanıyordu. Herkes bulanıklaşmaya başladı. Net göremiyordum. Bacaklarım titremeye başladı ve bedenimi taşıyamaz oldu. Ve yere yayıldım. Annem Sare diye bağırıyordu. Kulaklarım uğuldamaya başladı. Artık kimseyi göremez ve duyamaz oldum. Her şey karanlıktı...

Merhabaa canlar .
Umarım bölümü beğenmişsinizdir.

Işıltılı günler hepinize ✨✨

Sizleri seviyorum 🧡

İnstagram hesabı:
~thekafes_

KAFES Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin