Selam!
Yıldızımı renklendirir misiniz? 🌟
" Kızım baban..." dedi annem.
"Arabaya binelim gitmemiz lazım." diyerek tekrarladı teyzem.
Ne olduğunu anlamayıp arabaya doğru yürümeye başladım. Cenk arkada kalmıştı. Umrunda da değildi. Arabaya bindiğimizde teyzem ve annem kendi aralarında konuşuyorlardı. Sakladıkları bir şey vardı .
" Nereye gidiyoruz?" diye sordum ama yanıtlamadılar.Arabanın camını açıp gözlerimi kapattım. Bugün neler olmuştu. Zihnimde olanlar tekrar canlanırken daha da gerildim. 10 dakika kadar sonra araba durdu ve gözlerimi açtım. Karakola gelmiştik. Hala anlamakta zorlanıyordum. Ve kimse bana açıklama yapmıyordu. Neden buradaydık , neden buraya gelmiştik?
Ben bunları düşünürken annem tüm sorularımı yanıtlayan o açıklamayı yaptı.
" Kızım sakin ol..."
Daha fazla dayanamayıp
" Anne ne oluyor?" diye sinirle çıkıştım.
" Baban birisini öldürmek suçuyla göz altına alındı." dedi.
Tabiki inanmadım.
" Ne saçmalıyorsunuz siz ? Ne dediğinizin farkında mısınız?" dedim ama ikisinin de tepkileri değişmedi. Hala ciddilerdi. Ben inanmazken acı gerçek yüzüme vurdu. Babam elleri kelepçeli bir şekilde polis aracından indirilerek karakola sokuldu.Artık her şey daha gerçekti. Babam birisi öldürmek suçuyla.. babam birisini öldürmek.. babam...
O an her şey dondu. Zaman durdu sanki. Benim babam , benim kimseyi incitmeyen babam birisini mi öldürmüştü. Babam asla böyle bişey yapmaz derken artık bacaklarım bedenimi taşıyamaz oldu.Ve kendimi o karanlığa bıraktım.
Merhabalar , ikinci bölüm böyle.
Beğendiniz miiii?Lütfen beğenip beğenmediğiniz yerleri yorumlayın oylayın. 🌚
Hepinize ışıltılı günler . ✨✨
Kitabın İnstagram hesabı:
~thekafes_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAFES
Teen FictionArtık kim olduğunu bilmeyen Sare ve bir o kadar karanlık içinde büyümüş Karan' ın hikayesi.