Bölüm 8 💫

73 28 9
                                    

Selam canlar !

Yıldızımı renklendirir misiniz?🌟

Okul başlayalı neredeyse 1 ay oluyor . Ekim ayına girdik ama ben hala okula gitmiyorum. Bir kaç gün önce babam ile bir görüşme yapabildik. Babamın sesi o kadar yorgun geliyordu ki... Benimle konuşmak istemişti.

-Sare kızım okul nasıl gidiyor?
~Okula gitmiyorum baba...
-Sare , eğer beni seviyorsan o okula git.
Git ki hayatın güzel olsun. Hem belki kuş olursun ..
Derken duraksamıştı. Ağlıyordu galiba. Ben de ağlamaya başladım.

~Tamam babacım, okula gidip kuş olacağım. Ama sadece senin kuşun bunu unutma olur mu ?

Dedim ve bağlantı koptu. Sanırım süresi bitmişti. Ama kararım kesindi okula gidecektim. Evet yarın okula gidecektim. İyice düşünüp yatağıma yattım. Ve saat 08.00 e alarmımı kurdum.

Sabah olduuu

Alarmın kafamı deler gibi ötmesi ile uyandım. Kendimi çok halsiz hissediyorum. Babamla konuşmamızdan sonra uyuyamayıp sabaha kadar banyoda ağladım. babamın o yorgun sesi kafamın içinde dolanıyordu. Ama bugün babama verdiğim sözü tutacaktım. Banyoya gidip yüzümü yıkadım. Saçlarımı at kuyruğu yapıp topladım. Makyaj işini abartmadan dudak kremim ve rimeli sürdüm. Ağlamaktan moraran gözlerim için de kapatıcı sürdüm. Üstüme maviden aldığım kot pantolonu, siyah bir büstiyer ve babamın doğum günümde aldığı kahverengi peluş hırkamı giydim ve ayağıma siyah topuklu botlarını geçirdim. Annem kahvaltı yapıyordu. Beni görünce şaşırdı. Okula gideceğimden haberi yoktu.

" Sare hayırdır sabah sabah, sen uyanmazdın."

" Okula gidiyorum anne. Sen nerede olduğunu biliyor musun?"
Annem bu soruyu yanıtlamaya dünden hazırdı.

" Gerçekten mi?"
Diyip bana sarıldı

"Evet konumunu sana atayım. Ya da dur seninle gelmemi ister misin canım?"

"Tabi ki hayır anne. İlk günden ilkokul çocuğu olarak tanınmak istemem." Diyip güldüm.

Kahvaltı yapmadan evden çıktım. Konuma göre okula yaklaşmış olmalıydım. Ev ile okul arası 15 dakika falandı. Okula yaklaştıkça arabalar artmaya başladı. Acaba bir şey mi oldu diye içimden düşünürken okulu gördüm. Burası küçük ama lüks bir okuldu. Yani lüks derken galiba zengin çevre burada okuyordu ve araba sahipleri öğrencilerdi. Şaşırarak okula girdim. Müdüre gidip görüşmeliydim. Annem sağolsun okul kayıt işini halletmişti. Sadece gidip sınıfımı öğrenecektim. Müdürün odasını araken okula da göz attım. Dışı kadar içi de çok hoştu. Alt katta oturma alanları ve kantin vardı. İkinci katta sınıflar vardı. Öğretmenler odası ve müdürün odası yan yanalardı. Herkes gözlerini bana dikmişti. Avını bekleyen aslan gibiydiler. Sanki her an üstüme atlayacaklarmış gibi. Özellikle de kızlar. Neden beni kesecek gibi bakıyorlardı?

Onları umursamayıp müdür beyin kapısını iki defa çaldım. Buyrun diye seslenince içeri girdim ve kendimi tanıttım. 12. Sınıflarda toplam 5 sınıf vardı. 2 tane eşit ağırlık 2 tane sayısal ve 1 tane dil sınıfı vardı. Ben 2. sayısal gruba gidecektim. Müdür bey odasına bir öğretmeni çağırıp benimle sınıfa kadar eşlik etmesini ve adımı söyledi.

Ağır adımlarla yürüyorduk. Kalbim nedense çıkacakmış gibi atıyordu. Ve gelmiştik. Adının Mustafa olduğunu öğrendiğim öğretmen kapıyı tıklatıp benimle birlikte içeri girdi.

" İyi dersler hocam , yeni öğrencimiz Sare Gedik. " diyerek beni gösterdi ve ben de sınıfa girdim.

Herkes bana bakıyordu. Gözlerim ise  boş yer arıyordu. Heh en arkada bir sıra boştu.

" Evet Sare okulumuza hoşgeldin. İstediğin bir yere oturabilirsin." Öğretmenin böyle demesiyle arkada ki sıraya doğru ilerledim.

Ben yerime oturduktan 4 dakika sonra sınıfın kapısı birden açıldı. İçeriye sarı saçlı, kahverengi gözlü, uzun boylu bir çocuk girdi. Hocadan özür dileyerek benim olduğum tarafa doğru yürümeye başladı. Ve yanıma oturdu. Ne yapıyordu bu ?

" Ne yaptığını sanıyorsun. Başka bir yere otur."

" Benim yerim burası ufaklık istersen kendine başka bir yer bakabilirsin."

Sınıfa göz attım ama şuan kalkmam daha çok dikkat çekecekti. Oturmaya devam ettim.

" Adın ne ufaklık?"

" Bana ufaklık demeyi kes . "

" Adınız nedir hanfendi ?"

"Sare. " Onun adını sormadım. Sorup konuşmaya devam etmek istemiyordum. O da daha üstelemedi. Ve ders bitene kadar oturmaya devam ettik.

Ders bitmişti. Telefonumu alıp sosyal medyada dolaşmaya başladım. Birkaç dakika sonra 3 kız yanıma geldi.

" Tatlım kalk ve kendine yeni bir yer bul." diye konuşmaya başladı kumral olan. Ben de aynını yapacaktım ama dinlemedim. Onun sözüne göre hareket etmeyecektim. Eğer kalksaydim o kazanacaktı. Oturmaya devam ettim.

" Sana Alparslan'ın yanına oturma iznini kim verdi ? Çabuk kalk!"

" Allah Allah , tapulu malın mı? " dedim ve omzundan iterek yanlarından ayrıldım. Kantine gidip bir şeyler yemeliydim. Simit ve çay alıp oturma alanına doğru ilerledim.

Kendime boş bir yer bulup oturdum. Çok acıkmıştım. Ama iç sesim yemeği düşünmem gereken yerde bana saçma şeyler düşündürtmeye başladı.

saçları sarı mıydı onun .Galiba Alpaslan dedi di mi o cıvık kız. Iyyyyy salak şey! Ufff ben niye şuan bunu düşünüyorum ya .Banane ki. Beni ilgilendirmez . Amaaa sevgililer miydiki acaba ya ? Uf ne diyorum ben . Sare kafayı yeme sus.  Artık nefret ediyorum senden iç ses hiç bana yardımcı olmuyorsun.

İç sesim ile konuşmayı bırakıp simitimi yemeye devam ettim. Bir dakika o ne yapıyordu? Bir erkek bana bakıyordu. Tamam bu normal bişey ama gözlerini benden ayırmıyordu taki yanıma biri gelene kadar . Bende onunla birlikte bakışlarımı yanıma gelen kişiye çevirdim. Alparslan elinde iki kahve ile oturmayı bekliyordu. Kafamı ne var gibisinden salladım. Oturup

" Sınıfta olanları gördüm. O benim eski sevgilim . Kusura bakma. Biraz takıntılı." dedi ve kahvenin tekini bana uzattı .

" Biraz mı? Neyse ,senin bir kusurun yok." dedim ve oturmaya başladık.

Aklıma daha deminki çocuk geldi. Oturduğu yere baktım ama kalkıp gitmişti. Umursamayıp Alparslan ile oturmaya devam ettik. Zil çalınca kalkıp sınıfa doğru ilerliyorduk. Herkes nedense bize bakıyordu. Ne bakıyorsunuz diye çıkışacaktım ama daha yeniydim. Susmayı tercih ettim .

Sınıfa vardığımızda Alparslan' ın eski sevgilisi bana sert bakışlar atmaya başladı. Ben de gözlerinin içine baka baka yerime Alparslan ile geçtim.
Ders boyunca kızı sinir etmek için Alparslan'a yakın durdum.

Dersler bitmiş . Alparslan okul çıkışına kadar bana eşlik etti. Ve sonra ayrıldık.

Ve bölüm sonu..

Her güzel şeyin bir sonu vardır.

Bölümü beğendiniz mi?

Sizleri seviyorum.

Kendinize, kendiniz gibi güzel bakın.

Kipbay. ♥️💫🤪

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 23, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KAFES Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin