Bölüm 6 💫

76 33 0
                                    

Merhaba, nasılsınız canlar?

Yıldızımı renklendirir misiniz?

Eskişehir' e varalı neredeyse 1 saat oluyordu. Şuan evimiz de eşyalar olmadığı için teyzeme yerleşiyorduk. Ha bu arada annem ve teyzem biz buraya gelmeden önce her şeyi ayarlamış bir ev bile almışlardı.

Teyzemin evi 2 katlı müstakil bir evdi. Ben kendim için üst katta koridorun sonunda kalan, arka tarafa bakan kısmı seçtim. Annem koridorun başındaki odalardan bir tanesini aldı .
Ev gayet geniş ve ferahtı. Ve konumu da bizim yeni eve yakındı.

Kulaklığımı takıp yatağıma uzandım. Gözlerim kapalıydı. Sonunda kıyafet işi bitmişti. Sadece bir kaç gün idare edecek kadar üst çıkarmıştım. Fazlasına gerek yoktu zaten.

Telefonumun titremesi ile uyandım. Yatarken uyuyakalmıştım. Mesaj bildirimine tıkladım. İnstagram ' dan istek gelmişti. Bu kimdi ?
Kullanıcı adı: selambebek12
Direk sildim. Tabi ki de bunu kabul etmeyecektim.

" Sare , aşağıya gel. Akşam yemeği hazır."

Aksam yemeği mi? Ah tabi ya ben uyurken zaman baya hızlı geçmiş ve akşam olmuştu. Karnım aslında sinyal verip guruldamaya başlamıştı. Ama çok önemsememiştim. Yemek kokularının gelmesiyle acıktığımı anlayıp aşağıya indim.

Merhaba özgür kuşlarım!

Sare'yi sevdiniz mi ?

Sizleri çok seviyorum!

Kendinize kendiniz gibi güzel bakın.

KAFES Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin