20.bölüm

921 86 90
                                    

Sonuçlar hamile olduğumu söylüyordu ama zaten tahmin edebiliyordum. Çocuğun babasına haber verilmemesini istedim ve hamilelik testini birde ağrı kesici hap alıp hemen eve yola çıktık. Yolda konuşmak yerine bebeğin geleceği için korkuyordum.

Eve geldiğimizde bizi karşılayan Ai heyecanlı gözlerle bana bakıyordu. Onuda aldım ve mutfağa geçip kızlara söyledim. Hepsi benim adıma çok mutlu olmuşlardı. Sevinçlerini yarıda kesip yine Katsuki'ye haber vermemelerini benim doğru zamanı bekliceğimi söyledim.

Ondan sonraki birkaç ay normal geçmişti ama bazen hala bebek için korkak hareketler sergileyebiliyordum.

4. Ayın ortalarında birgün yine normal birşekilde kalkıp elimi yüzümü yıkadım ve aşşağı kızların yanına gittim. Uzun zamandır kızlarla yiyordum yemeklerimi. Kahvaltıyı yapıp biraz kitap okuduktan sonra Yashiko Katsuki'nin bana seslendiğini ve çok ciddi olduğunu söylemişti. Gergin bir şekilde kendimi toparlamaya çalışarak yanına salona gittim. Masanın önüne oturmuş ellerini dizlerinin üzerine koymuş ve önümde de arkası çevrilik birkaç kağıt vardı. Kendimi toparlayıp yanına oturdum ve nazik bir dille
(Y/N):Efendim Katsuki?
Dedim.

O kap kara anlatılamicak derece ciddi yüzünü bana döndürdü ve ilk önce biraz karnıma baktı sonrada gözlerimi içine ve söze girdi
(Katsuki):Sence önümdekinler ne kağıdı?
Yanına yürürken kağıtlara baktım ama birşey anlamamış şekilde bakışlarımı tekrar Katsuki'ye çevirip oturdum.
(Katsuki):Karnın nasıl, mide bulantın falan geçti mi?
(Y/N):Şey aslında hala ağrıyor..?
(Katsuki):Peki bu ne?
Elindeki testi bana gösterdi ve gözlerimin içine bakmaya başladı. Nasıl bulduğuna ve altında ne aradığını merak ederken korkak gözlerle ona bakıyordum.

(Katsuki):Kimden bu çocuk?
Çok sert ve tehtitkar bir bakışla bakıyordu. Dolan gözlerimi saklamak için ellerimle yüzümü kapadım ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Ben ağlarken Katsuki ise yanımda sadece arkasına yaslanmış beni izliyordu. Bissüre durdu derin bir nefes aldı ve bir anda bağırmaya başladı
(Katsuki):Y/N SANA KİMDEN DEDİM, EĞER ŞU YARIM PİÇTENSE ALDIRMAYA GİDİYORUZ!
(Y/N):SENDEN! SENDEN, Senden...
Bunları söylerken gittikçe sesim kısılıyordu ve tekrar yavaşça kafamı öne eyiyordum. Sonrasında bana sarıldı ve sakinleşmemi beklemeye başladı.

Ben sakinleştikten sonra durdu ve
(Katsuki):Neden söylemedin?
Dedi. Omzundan yavaşça kafamı biraz ayırdım ve
(Y/N):Çünkü korktum... Aldırırsın diye, bakamayız diye, istemezsin diye çok korktum...
Tekrar bana sıkı sıkı sarıldı ve başımı omzuna geri bastırıp
(Katsuki):Normalde istemeyebilirdim ama senin bu isteğini görünce fikrim değişti sanırım...
Dedi ve kendi başını omzuma koyup beni öpmeye başladı.

Şey sanırım sadece Katsuki'nin annesi ve babasına haber vermek kalmıştı. Katsuki'nin yanından gözlerim şişmiş birşekilde kütüphaneye yürürken bir anda Akemi önümü kesti ve bana sarıldı. Bende ona sarıldım ve onun kokusunu içime çektim. Sonrada benden ayrılıp başımı öptü ve işine döndü bende kütüphaneye geri yöneldim.

*Rüya*

(Rei):Hani beni bırakmicaktın! Sözvermiştin...
(Shoto):Ben sana benimsin dedim! Neden hala onunla aynı evde birlikte kalıyorsun! Yanına gelince seni cezalandırmamlazım...
(?):Abla abla çok korkuyorum ablaaa!

*Rüya sonu*

Yerimden hoplayarak ter içinde kalkmıştım. Etraf zifiri karanlıktı, sadece cırcır böceklerinin ve camın arkasından tüm gücüyle içeri girmeye çalışan rüzgarın sesi vardı. Ayağa kalkıp lavaboya gittim ve elimi yüzümü yıkadım ardından da yere yığılıp kalmışım.

*Katsuki'nin ağzından*

Gece yanımda hoplayarak uyanan
Y/N'nin hareketiyle kalmıştım. İlk önce yatakta oturur pozüsyona gelip etrafına bakındı sonrada kalkıp lavaboya gitti. Çeşmeyi açtı yüzünü yıkadı. Bissüre sessizliğin ardından büyük bir sesle yere düştü. Onun düşmesiyle hızlıca yataktan fırladım ve koşarcasına büyük adımlar atarak yanına gitti. Tamda dediğim gibi yere yığılıp kalmıştı. Hemen hareketlenip kucağıma aldım ve telefonu anahtarımı cebime atıp hızlıca aşşağı indim.

Keiko koşarak yanımıza gelip ne olduğunu, gelip gelemiceğini sordu.
Y/N'yi kucağına verdim ve

(Katsuki):Tamam sende gel arabada anlatırım, hadi.

Dedim. Hızlıca montunu ve Y/N'ye birkaç kitap alıp geldi. Arabada olabildiğince hızlı gitmeye ve olanları anlatmaya çalışıyordum. Ben önde iken o ise arkada Y/N ileydi. Hastaneye geldiğimiz gibi doğru hastane sahibinin odasına gidip özel bir oda ve doktor çağırdıktan sonra hızlıca odaya geçtik. Beni içeri almasalar da Keiko'yu almışlardı.

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

Naber lan :D

Benim Psikopatım (Bakugou×Y/N)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin