Kalktığımda yataktaydım ve çok rahatsız bir pozüsyondaydım. Odam en son bıraktığım gibiydi. Telefonumu çantamdan aldım ve saate baktım. 02.13'dü yatakta oturur pozüsyona geldim ve en son olanları düşünmeye başladım. Bakugou beni boğazlamıştı ölümle tehtit etmişti ve sonrasında bayılmıştım.
Telefondan hastane randevusu aldım. Sonra elime bir iki parça kıyafet alıp banyuya girdim.
§
Saat 5.31 gibi evden çıkmıştım. Elime ne geçerse giymiş ve hastaneye yönelmiştim. Bakugou'yla dünkü olaydan sonra hiç konuşmamıştım. Yolda yürürken boş gözlerle etrafıma bakarak olanları düşünüyordum.
§
Hastanede bir serum taktılar yaralarımı sardılar falan işte sonrada beni haftada iki gün gelip iğne için çağırdılar. Şirkete boş gözlerle girdim masamın başına oturdum ve boş gözlerle kapalı telefonuma bakıyordum. Yine o iki kız geldi ve konuşmaya başladılar.
(?):Y/N BU HALİN NE?
(?):NE OLDU SANA?
(?):İYİ MİSİN?
(?):HASTANEYE GİTTİN Mİ?
(?):KAHVE GETİRİYİM Mİ?Sonra başımı kaldırım onlara döndüm. Sahte ama çok içten bir gülücük attım ve
(Y/N):Saolun iyiyim birşeye ihtiyacım yok şimdilik teşekkürler
Dedim ve onların şaşkın gözleriyle gidişlerini izledim. Sonra o boş bakışlarıma geri döndüm ve işe başladım.§
Eve geldiğimde saat 8.56'ydı ve Katsuki kapıda elinde kahveyle beni bekliyordu. Çok yorgundum sadece kendimi yatağa atmak istiyordum. Yanından geçmeye çalıştım ama koyula yolu kapadı ve durdurdu. Onun gözlerinin içine bakamıyordum. Yavaşça elini geri çekti ve gitmeme izin verdi.
Odama geçtim üstümü değiştirdim saçımı taradım ve mutfağa geçtim. Kendi kendime yemek yapmaya başladım.
Yemekler bittiğinde karnımı doyurup hepsini kaldırdım. Bir bira ve telefonumu alıp balkona çıktım. Sandalyenin birine oturdum ve biramı içmeye başladım...
Telefon elimde saatlerce birşeylerle uğraşıp durmuştum. Biradan son yudumu aldıktan sonra kafamı kaldırdım. Sonrada kendimden geçmiş bir şekilde mutfağa geçtim. Boş birayı bırakıp odama geçtim ve sonrasında yanlıl birşey yapmamak için bilincim yerindeyken kapıyı kilitledim ellerimi bağladım ve ağzımı bantladım.
Yatağa yattım ve üstüme elimden geldikçe yorganımı örttüm. Sonrasını hatırlamıyorum, (diğer ben) işte başlıyoruz ^^
§
(Y/N olmayan Y/N):Katsuki-chaaaann~
Bandı ağzımdan açmıştım ve üstümden yorganı itmeye çalışıyordum.
(Y/N):Katsukiiii~
Sesini çıkarmıyor dikkatini çekmem lazım.
(Y/N):Oİ KATSUKİ!
Bisaniye ben nededim amacım böyle birşey değildi.
(Bakugou):Tch... NE?
(Y/N):GELSENE SENİ ÖZLEDİM.
(Bakugou):GEBERTMEMİ Mİ İSTİYORSUN KARI?!İyi çaktı, ne desem ki. YA ŞUNLARIDA BİR ÇÖZE BİLSEM! DELİRTİYOR ŞU DİĞER BEN BAZENBENİ!
(Y/N):EEEEHHH YETER BE ÇIKMIYOR!
HAS*** DIŞIMDAN SÖYLEDİM. AMA OLMAZ BÖYLE LAN O NE!Bİ SANİYE BOYNUMDAKİ NE BENİM NEDEN BUNDAN HABERİM YOK LAN!?
HAS*** SIKIYOR SIKIYOR HAYIR
(Y/N):HAYIR DUUUUURRRR§
Bİ SANİYE HALA BURDAYIM! HAHAHAHAHAHAHAHAHAH BEN HALA BURDAYIM VE KATSUKİYİ ALICAM!
(Y/N):KATSUKİ AÇ ŞU KAPIYI ANAHTAR SENDE BİLİYORUM ÇÖZ BENİ İŞTE!
(Bakugou):NE ANAHTARI LAN DELİMİSN SEN?! BEN DEĞİL ASIL SEN DELİSİN APTAL!
(Y/N):Y/N SANA VERDİ BİLİYORUM AÇ ŞU KAPIYI ARTIK BAĞIRTMA BENİ APARTMAN AYAĞA KALKICAK!
(Bakugou):SANA YALAN BORCUM MU VAR KARI! YOK İŞTE BENDE! NE DEDİĞİNİN FARKINDA MISIN?!
Hayır sakin olmalıyım. Onda değilse nerde olabilir? Nereye saklamış olabilir bu Y/N? AHHH DUUUR HAYIIIR YERİ DEĞİL HAYIIIIIIIRRR!Normalindrn fazla beni elegeçirdi. Bu işte bir iş var. Şimdi bir iki ve! Tamam boğazımdakinide çıkarırsam. Heh şimdi odadan çıkması var. Tabiki mutfağa bağlanan camdan çıkıcam! Her halde aptal bu (?)
Sonrasında sessizce camdan çıktım ve anahtarla geri dönüp kapımı açtım. Salondan telefonumu aldım ve saate baktım. Alarm 1 dakka içinde çalıcaktı bende alarmı hemen kapatıp yine rastgele birşeyler giyip çıktım.
Hala onla konuşmuyordum. Onsuz hayatıma ilk kavgamızda anında dönmüştüm. İşe gittiğimde evraklarla uğraşırken hep aklımda o vardı. Eve geldiğimde hala gözlerim yerde ve hiç karşıma bakmadan hareket ediyordum.
Bir anda beni duvara yapıştırdı. Duvara yapıştırmasıyla gözlerimdeki yaşların boşalması bir olmuştu.
(Bakugou):Seni çözemiyorum Y/N. Sorunun ne?
Sorunum biriyle olduğumda nasıl tepkiler vermem gerektiğini bilmemem. Bu dünyada hep tek başıma takılmışımdır. Hiç kimsenin bukadar yanıma yaklaşmasına içimi bilmesine izin vermemişdim. Bu beni istemsizce geriyordu. Sonra bir anda dudaklarına yapıştım. Buna ihtiyacım varmış gibi hissediyordum. Ama aklımda hala o soru bir yerlerde dönüp duruyordu (Nasıl?) ve onun anahtarı hala elimde değildi...§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
Biraz uydurmuş olabilirim çünkü biraz bölüm uzatmam gerekiyormuşum gibi hissediyordum. İleriki bölümlerde duygusal ilerlicem duygusal şarkılarla gelin pls I◡I biguyster cerenbakugou NaomiEffects nonamenosurname usyally EdwardU3U
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Psikopatım (Bakugou×Y/N)
Novela JuvenilBir gün eve giderken deliler hastanesinden kaçan bir erkek üstüne koşuyor...