Sabah biraz geç kalkmıştım çünkü kaldırılmamıştım. Kalkdığım gibi ilk önce yatakta oturur pozisyona geldim sonra hemen lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım ve aşşağı indim. Mutfağa girdiğimde kızlar yine harıl harıl konuşmadan çalışıyorlardı. Selam verip içeri girdim. Onlarda bana selam verip işlerine geri dönmüşlerdi ama en azından daha mutlu bir şekilde yapıyorlardı.
Ben dışarıda yine boş gözlerle ayılmaya çalışırken Katsuki geldi ve oda masaya oturdu. Tabaklar hazırlandıktan sonra yemeğe başladığımızda açıldım ve yüzüme gülümseme yerleşti. Yemekleri yerken eriyip gidiyordum, ama unuttuğum birşey vardı... Kilo alırsam çok zor veriyordum.
Yemeği yedikten sonra Katsuki bana seslendi
(Katsuki):Y/N bugün şirkete gidicem gelmek ister misin?
(Y/N):Tabikide!
(Katsuki):Tamam hazırlanda çıkalım.
(Y/N):Peki
Bunları ☟︎︎︎ giydim ve hemen Katsuki'nin arkasından çıktım.Direk şirkete girdiğimiz gibi Katsuki'den ayrıldım ve kütüphaneye geçtim. Momo ile uzun zamandır görüşmüyordum ve onu özlemiştim. Kütüphanenin kapısını açmamla Momo'nun yerinde başkasını gördüm. Yüzümdeki tüm gülümseme yok oldu ve Momo'ya bakmaya başladım. Kütüphanede değildi. Momo'nun yerinde oturan bayan;
(?):L/N hanım Momo bissüreliğine yok.
(Y/N):Ne olduğunu biliyor musunuz?
(?):Sanırım hastaydı.
(Y/N):Tamam saolun
Dedim ve kütüphaneden ayrıldım.Katsuki'nin yanına çıktım ve odasının kapısını çalıp içeri girdim. Yüzümde belli belirsiz bir mutsuzluk vardı. İçeri girdiğimde Katsuki masada ve karşısında iki takım elbiseli başka kişiler vardı. Biri kırmızı dik saçlı diğeri sarı saçında siyah elektrik işateti olan düşük saçlı bir adamdı. Onları öyle görünce toparlanıp;
(Y/N):Önemli birşeyse ben gidiyim-
(Katsuki):Hayır gerek yok sende içeri gel lütfen.
(Y/N):Peki...Onlar konuşurken bende Katsuki'nin yanına bir sandalye çekip oturmuştum. İlk önce Katsuki beni tanıttı ardından onlarda kendilerini tanıttı. Kırmızı saçlı olanın adı Kirishima diğerininde Denki'ydi. İkiside çok enerjik kişiliklere sahipti. Konuşma bitmeye yakın çok karnım ağrımış midem bulanmıştı. Dikkatimi toparlayamamaya ve karnımı kollarımla sarmaya başlamıştım.
En sonunda acıdan kıvranırken Katsuki'nin ceketinden çekiştirip iyi olmadığımı ve Rei'ye haber verip hastaneye gidip gidemiceğimizi sordum. Kabul etti ve Rei'yi arayıp beni odadan çıkardı.
(Shoto'nun anası değil yanlış anlamayın knskdnd)
Dışarı çıktığımda Rei hızlıca geldi ve bana uzun siyah bir palto verip arabayla hastaneye gitmeye başladık.
Hastaneye geldiğimiz gibi hızlıca bölüme geçip tahlil falan verdikten sonra bizi bir odaya yatırdılar. Rei'ye özellikle Katsuki'ye haber vermemesini söylemiştim çünkü önemli birşey olduğunu düşünmüyordum. Odaya geçtiğimiz gibi Rei'de elindeki kitapları bıraktı ve sonuçları beklemeye başladık.
§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
Bunu burda bitirdim hemen diğer bölüme geçiyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Psikopatım (Bakugou×Y/N)
Fiksi RemajaBir gün eve giderken deliler hastanesinden kaçan bir erkek üstüne koşuyor...