17.bölüm

1K 96 89
                                    

(Katou):Aslında biraz konuşuruz diye gelmiştim... Senide öyle havuzda görünce bende katılmaya karar vermiştim...

Tek eli boynunda, kafası biraz eğik, bana kaçamak bakışlar atıyordu.
(Y/N):Şey bende yorulup çıkmıştım aslında.. Ama kitap okumaya geçicektim gelmek ister misin?
Gözleri parlamış bir şekilde bana döndü ve mutlulukla gülümseyen ağzını açtı
(Katou):Çok mutlu olurum, kesinlikle katılmak isterim!
Dedi. Bende ona başımı sağa eğip gülümsedim ve kalktık.

Masadan telefonumu aldım ve üst kata üstümü değiştirmeye çıktığımı haber verip ondan ayrıldım. Üstüme geri eşofmanları giydim ve omuzlarıma inen saçları alttan küçücük toplayıp mutfağa kızlara baktım. Kızlar işlerini bitirmiş fısır fısır birşeyler konuşuyorlardı. Yanlarına gittim ve
(Y/N):Hey kızlar ne konuşuyorsunuz böyle fısır fısır
Dedim. Bana döndüler ve hemen Keiko kalkıp kulağıma yapıştı.
(Keiko):Sen havuzda yüzerken sana sapıkça baktığını ve senin özel yerlerini zoomlayıp fotoğraf ve video çektiğini gördüm Y/N!
(Y/N):Ama bana çok yakın davranmıştı?
(Yoko):Senle oynamak istediğini düşünüyorum, buna izin verme olur mu lütfen Y/N?
(Y/N):Tamam dikkat ederim ama şimdi yanına gitmem gerekiyor birşey olduğunu anlamasın tamam mı? Uyarınız için teşekkürler
Dedim ve yanlarından ayrıldım.

Odanın kapısını açtığımda telefondan birşeyler yapıyormuş gibi bir hali vardı ve ben geldiğim gibi ne hikmetse telefonu kapayıp başındaki kitaplığa bakıyormuş gibi yapmaya başladı. Bende farketmemiş gibi sevecence selam verip içeri girdim. Armut koltuklara karşılıklı oturduk ve rastgele konuşmaya başladık. Konuşmamız enson telefonuma gelen bir aramayla sona erdi ve özür dileyip telefona baktım. Arayan Katsuki'ydi ve yaklaşık öncesindede bir 47 kere daha aramıştı. Tekrar Katou'dan özür dileyip telefonu açıp odadan çıktım.

(Y/N):Hey Katsuki-
(Katsuki):NERDESİN SEN? NE YAPIYORSUN KATOU'YLA HA?!
(Y/N):KATSUKİ BANA BAĞIRMA VE BİRŞEY YAPTIĞIM YOK RASTGELE KONUŞUYORDUK TELEFON TİTREŞİMDEYDİ, HEM YAPSAK NE OLUCAK? DAHA ÇIKMA TEKLİFİ BİLE ETMEDİN!
(Katsuki):TAMAM ŞİMDİ EDİYORUM Y/N BENLE ÇIKAR MISIN Y/N?! EĞER KABUL ETMEZSEN ZATEN YOLDAYIM GELİNCE CEZALANDIRMASINI BİLİRİM!
(Y/N):HİÇ SENİ ÇEKEMEM TAMAM KABUL EDİYORUM! HEM SEN NE OLUYORDA GELİYORSUN HA? İŞİN YOKMU SENİN?!
(Katsuki):BENİM EVİM BENİM İŞİM NE İSTERSEM YAPARIM!
(Y/N):İYİ GÖSTERİRİM BENDE SANA NE YAPMAK İSTERSEM YAPARIMI!
Dedim ve yüzüne kapayıp üst kata koştum. Hızlıca açık saçık birşeyler ☟︎︎︎ bakmaya başladım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunları giyip aşşağı indim ve Katou'ya daha yakın bir koltuğa oturup bu sefer de kitaplar hakkında konuşmaya başladık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunları giyip aşşağı indim ve Katou'ya daha yakın bir koltuğa oturup bu sefer de kitaplar hakkında konuşmaya başladık. Bissüre sonra kapı yumruklanarak çalınmaya başlandı. Kızlar ayaklanıp kapıya giderken bende kütüphanenin bir kapısını açıp vücudumuda çıkarıp kapıya dönmüştüm. Sinirli bir şekilde üstünden ceketi almaya çalışan Ai'nin eline tutuşturdu ve bana doğru yürümeye başladı.

Her adım atışında geri adım atıyordum ve birazcıkta korkmuştum. Sonrasında bir anda belimi tuttu, kütüphanenin açılmayan kapısına sırtımı dayadı ve özel yerlerime dokunarak derince öpmeye başladı. Zaten midem bulanıyordu bundan dolayı o derin öpücüğü ve dokunuşları kaldırıcak halim yoktu. Katsuki'yi sertçe ittim ve bu kattaki lavaboya koştum.

İçim dışıma çıkmıştı. Yemediklerimi dahil kusmuştum ve kalkıcak halim bile kalmamıştı. Yerde karnımı tutarken bir yandanda kendimi ayık tutmak için derin nefesler alıyordum. Kızların bir kısmı, Katsuki ve abiside kapıda beni izliyorlardı.

Sonra Sakura aradan sıyrıldı ve benim kalkmama yardım edip yüzümü yıkattı sonrasında da odama götürüp yatağıma yatırdı. Üstüme kalın bir yorgan çıkartıp örtündüğüm pikeyi aldı ve onu attı. Sonra bana kalıncana kıyafet çıkartıp onları giydirdi ve beni odada yalnız bıraktı. Zaten halsizlikten uykum gelmişti bende hemen uyudum.

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

Yine 1000 kelime yapmicam banane be

Benim Psikopatım (Bakugou×Y/N)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin