3.bölüm

4.1K 286 578
                                    

Meditasyondan sonra sabaha kadar telefona bakmıştım yatakta. Sonra odamın kapısı açıldı. Bakugou biraz yorgun bir şekilde yanıma geldi. Kıyafetini çıkardı ve üstüme çıktı. Yine aynısımı olucaktı?
(Y/N):Ba-Bakugou
(Bakugou):Y/N ben açım~ ben çok açım~

Bir anda boynuma yapıştı. İlk başta biraz yaladı sonra çok sert bir şekilde ısırmaya başladı. Daha diğer ısırıklar iyileşmeden! Çok acıyordu bağırmaya ve onu itmeye başladım. Pek itmemden etkilemesede o ne istediğimi anlamıştı. Bissüre daha devam etti beni takmadan. Ondan ayrıldığımda gözlerimden hala yaşlar süzülüyordu ve tek elimle yüzümü kapıyor diğer elimlede kendimi korumaya çalışıyordum.

Sonra kalktı ve üstünü geri giydi.
Kafamı ondan yana çevirdim ve
(Y/N):Neyle besleniyorsun?
Dedim. Azcık sırıttı ve
(Bakugou):Aslında normal besinlerle ama enerjiye ihtiyacım olunca seninki gibi güzel bir kana ihtiyacım oluyor
Dedi ve gitti.

Bundan sonra boyunlu şeylerle geçinsem daha iyi olur dedim ve yatağa geri girdim. Bende kendi enerjimi dinlenerek topladıktan sonra üstüme BOYUNLU bir kazak ve altına mini bir etek giydim son olarakta çantamı ve spor ayakkabılarımı giyip habersiz dışarı çıktım.

(Böyle bişi yani)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Böyle bişi yani)

Marketten birkaç dolaba koymak için şey aldım. (Birkaç dediğime bakmayın dolabı doldurucak onlar OFNSIFBSIDBSI). Sonrada birkaçtane butikte nekadar BOYUNLU kıyafet varsa alıp eve geri geldim.

Ellerim poşetlerle doluydu ve kapıyı açamicaktım. Birkaç kere zile bastım. Ne evden ses geliyordu nede kapı açılmıştı. Kendi kendime kapıyı açıp eve girdim. Ve eşyaları yerleştirdim. Evde kimse yoktu sadece ben vardım. Aslında yanlız kalmak bana herzaman huzur vermişti ve kitap okumaya yöneltmişti. Bende elimdekinleri toplayıp yerleştirip kütüphaneme geçtim. Üstümde kalın bir battaniye elimde kahve ve biraz atıştırmalık vardı. Koca kütüphaneden yeni bir kitap seçtim ve yorganımın içine büzülüp okumaya başladım.

Bissüre sonra kapı hızlı hızlı çalınmaya başlandı. Hemen üstüme birşeyler geçirdim ve kapıya baktım. Bakugou nefes nefese geri gelmişti. İçeri aldım ve salona geçirdim. Mutfaktan bir bardak su alıp geldim.
Sonra onun önüne koydum ve
(Y/N):Anlatmak zorunda değilsin. Sakinleyince gelirsin küyüphanemdeyim.

Bana bön bön bakıyordu. Bense üstümdeki ceketi çıkardım ve kütüphaneme geri döndüm. Yorganımın içine geri girdim ve pozüsyonumu aldım. Geri kitabımı okumaya daldım.

(Bence) çok olmadan Bakugou yanıma geldi ve yanıma oturup başını omzuma koydu. Ben kitaba devam ediyordum fark etmemiştim. Bir anda kitapta beklenmedik birşey olunca dikkatlice kitaba ayracı koydum ve olduğum yerden hızlı bir şekilde yere attım. Tam kalkıp üstüne basıcaktım ki Bakugou'nun başını omzumda hissettim. Kalkmak yerine o daha rahat dinlensin diye başını bacaklarıma koydum ve saçlarıyla oynamaya başladım

Nasıl bukadar şapşal biri deliler hastanesine atılabilirdi? Saçlarıyla oynamam hoşuna gitmiş gibi bir hali vardı, yüzünde çok derin bir tebessüm vardı. Onun saçlarıyla oynarken kendi kendime "Nasıl?" diye düşünmeye devam ediyordum...

*Bakugou'nun ağzından*

Benim hakkımda bilmemesi yada daha öğrenmemesi gereken şeyler vardı. Eve geldiğimde beni anlatmaya zormalaması beni çok şaşırtmış ve zamanını bekliceğini imaeden bir eminliği vardı. Sonra onun yanına omzuna yattığımda beni hiç fark etmemişti. Kitap okumayı çok sevdiği her halinden belliydi. Başımı omzuna koyduğumda ondan aldığım o sıcaklık mükemmeldi. Sonra kendisinin benim başımı bacağına koyup saçımla oynaması çok hoşuma gitmişti. Onun yanında hiçbirşekilde agrasif davranışlar sergilemem için sebep sunmuyordu.

Bissüre sonra saçlarımla oynarken uyudu. Bacağından kalktım ve onu kucağıma alıp odasına yatırdım. Sonra kütüp haneyi topladım ve aç olduğumdan dolababa baktım. Dünkü o bomboş dolap ağzına kadar dolup şenlenmişti. Birkaç şey çıkarıp atıştırdıktan sonra onada birkaçşey hazırladım ve yatım kalan biramı alıp geri telefonumla balkona çıktım.

Bissüre sonra gözünü ovalayarak yanıma geldi. Kendinde olmadığı belliydi çünkü bana sarılmak için kollarını açmıştı. O sıcaklığa tekrar dokunmak için ona sarıldım. Bissüre öyle kaldıktan sonra onu tekrar kucaklayıp yatağına bıraktım. Tam odadan çıkıyordum ki bana seslendi
(Y/N):Gitme... burda benimle yat...
Dedi. Şok olmuş birazda azmış bir şekilde yanına girdim.

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

Her güne özel bir bölüm halinde ilerlicem. İleriki bölümlerde ne olabilir? biguyster cerenbakugou NaomiEffects usyally

Benim Psikopatım (Bakugou×Y/N)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin