8.bölüm

2.6K 199 297
                                    

Evet onu özlüyordum ama bu onu tekrar elde edebiliceğim anlamına yada onun tekrar beni bulabiliveği anlamına gelmiyordu. Bu olaydan birkaç gün sonra alışamayıp Shoto yu benim evimde yatması için rica ettim. Tamam belki onun yerini tutamicakyı ama bir anda yanlızlığada alışamamıştım. Bayan Todoroki'de çok anlayışlı biri olduğundan oda izin verince içim en azından gerginlik tarzı duygularla kaplanmaz oldu.

İşten eve evden işe arasıra üst kata 2 haftam böyle geçti. Birgün gecenin bir yarısında kapının güm güm tıklanmasıyla kalktım. Shoto'da kalkmış gözlerini ovuşturarak kanepede bana bakıyordu. Elime ilk geçen uzun montumu giydiğim gibi kapıyı açtım. Karşımda nefes nefese elleri dizinde başı yere bakıcak şekilde soluklanıyordu. Arkamda Shoto önümde o vardı. Söze Shoto girdi
(Shoto):Nasıl buldun lan sen burayı kaçık?!

Bakugo kan kırmızısı gözlerini ona çevirdi ve ayağa kalkarak doğruldu. İkiside sadece birbirlerinin gözlerinin içine bakarak konuşuyorlarmış gibi bir hali vardı. En sonunda bir anda Bakugou bana döndü ve benim gözlerimin içine bakmaya başladı. Bana yaklaştı ve daha yakından bakar oldu. Yüzlerimiz çok yakındı, sonrada bir anda dudaklarıma yapıştı zaten. O elleriyle kafamı tutarak daha derin öpmeye çalışırken ben kendi ellerimle onun kollarını turuyordum.

Sonra bir anda Shoto devreye girdi. Bakugou'nun boğazından yakaladı ve onu geri itti. Sonrada bana
(Shoto):Kapıyı kapa polisi arıyor- YADA BOŞVER YA BEN SENİ KENDİ ELLERİMKE BIRAKICAM O HASTANEYE!
Dedi. Beni omzumdan geri itti ve dışarı çıktı. Ben hala nefes nefese onlara bakıyordum. Bir anda bir birlarinin yakalarına yapıştılar. Bakugou nekadar bana yaklaşmaya çalışsada Shoto okadar onu durduruyordu. Sonra bir şekilde dışarı çıktılar. Bense telefonumu ve anahtarımı alıp üst kata bayan Todoroki'ye koştum.

Bayan Todoroki apar topar kapıyı açtı. Benim normalde bu saatte rahatsız etmiceğimi bilirdi. Beni kapıda görünce hemen içeri aldı birtane yorgan ve bir bardak suyla korku dolu gözlerle yanıma geldi. İlk once yorganı üstüme örttü sonra ise suyu bana verdi ve konuşmam için bekledi.

Derin derin nefesler alıyordum ve ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Sonra bana çok içten bir şekilde sarıldı, öyle içtendiki gözlerimden yaşlar süzülmeye başladı. Bissüre öyle kaldık sonra apar topar anlatmaya başladım. Bayan Todoroki öyle iyi biriki içimden ne geçerse ona utanmadan söylüyordum beni daha iyi anlasındiye ki çok akıllı olduğundan ben konuşmaya başlamadan farkında gibi hareketler sergiliyordu.

Bissüre ona anlattıktan ve sarıldıktan sonra Shoto eve geldi. Yüzünde bir mutluluk vardı ve bu mutluluğun nedenini sanırım anlamıştım... Bakugou'yu hastanege yatırmışlardı. Kafasını kaldırdığında annesi ile beni sarılırken görmesi onu şaşırtmış gibi bir hali vardı sonra hemen yanımıza geldi ve koltukların birine oturdu.

Kendimi bayan Todoroki'nin şevkatli sarılışından ayırdım ve gözümün tekini ovalayarak yere bakmaya başladım. Sonra saate baktım. İŞ! İŞİ UNUTMUŞTUM. Apar topar kalktım bayan Todoroki'ye falan teşekkür ettim sonra aşşağı inip üstümü değiştirip yine en hızlı şekilde çıktım.

Oraya vardığımda masamda normalinden çok ama çok az dosya vardı. Tahmini 3 4 saate bitire bilirdim ama nasıl? Kafamı kaldırdim ve yanımdaki kıza baktım. O benim kısmımdanda almıştı ve çoktan 40 50 tane bitirmişti. Kendimi çok mahçup hissettim. Hemen işlerimi bitirip onunla dışarı çıkmak istiyordum. Sonra hemen sayfaları bitirdim iki tane kahve aldım ve yanına gittim. Sandalyemi yanına çektim ve onun dosyalarından yaklaşık 30 tane önüme koydum. Şaşkın gözlerle bana bakıyordu
(Y/N):Ah doğru şey... Ben Y/N- Y/N L/N aynı görevde çalışıyoruz ya- benim gelmediğim günler bana çok yardımcı oldun saol- gerçekten bunlar bissüre sonra beni çıltırıcak duruma geliyordu...
(?):Şey- ben...
(Y/N):Ah! Sadece teşekkür için geldim yanlış anlama-
(Uraraka):Bende Ochako Uraraka memnun oldum!
(Y/N):Bende memnun oldum Uraraka

Bissüre böyle konuştuktan sonra toparlandık ve işe geri döndük. İşte yeni olduğu için bir takım şeyleri bana soruyordu ama çok zekiydi hemen kavrıyordu.

İkimizinde işi bittiğinde birlikta dışarda dolaşıp dolaşamicağımızı sordum. Reddetmek zorunde kaldı çünkü evde bekleyenleri varmış. Sonra ikimizde böyle iyi bir gün için birbirimize teşekkür ettik ve ayrıldık. Eve geldiğimde üstümü değiştirmeden elimdeki fazlalıkları bırakıp hemen bayan Todoroki'nin yanına gittim.

Kapıyı çok şevkatle açtı. Açtığı gibi ona sarıldım ve sonra salona geçip olanları anlatmaya başladım. Durdu ve en sonunda
(B. Todoroki):Y/N ne yalan söyliyim çok güzel bir enerjin var ben hasta olsam bile bu enerjin beni geri kaldırıyor, saol hiç ayrılma benden sözmü?
(Y/N ağlamaklı):B-bayan Todoroki~
Sonra ona birkez daha sarıldım ve
(Y/N):Söz veriyorum, söz veriyorum sizi hayatımın sonuna kadar bırakmicam ve sizinle olucam
Dedim.

Sonra içeri Shoto girdi. Yeni duştan çıkmış saçlarını havluyla kuruluyor gibi bir hali vardı. Bize baktı ve rastgele bir koltuğa oturup eline telefonunu aldı. Ben bayan Todoroki
ile yemek yapmaya giriştiğimde o ise birileriyle biraz yüksek seli konuşuyor gibi bir hali vardı. Bayan Todoroki'ye yavaşça eğildim ve
(Y/N):Kim onu sinirlendirdiki?
Dedim. Oda elindeki işi yarım bıraktı ve
(B. Todoroki):Senin şu Bakugou'nun yattığı hastaneyle konuşuyor olmalı dün kaçmış...

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

Ewweett kime aşık olması gerektiğini bilmeye bu saf bakire arkadaşınıza ne yapmayı önerirsiniz? biguyster cerenbakugou NaomiEffects nonamenosurname Shutupurannoyingb usyally EdwardU3U

Benim Psikopatım (Bakugou×Y/N)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin