*Y/N ağzından*
Sabah kalktığımda iki kolun arasında sıcacık bir şekilde alarmla kalkmaya çalıştım. Eğer kalkmassan işe geç kalıcaktım ve dünküyle beraber daha çok mesaiye kalıcaktım. Vücudumdan kolları ayırmaya çalıştıkça daha çok sıkıyordu. En sonunda
(Y/N):Bakugou bak eğer beni bırakmassan iki gün eve gelemem dünde gitmedim zaten!
İlk başta gözlerini belertti sonrada tatlış ve üzgün bir şekilde beni bıraktı. Ayağa kalkınca biraz üstümü başımı topladım ve utangaç bir şekilde onu öptüm ve kıyafetlerimi aldığım gibi lavaboya koştum.Bunları giydikten sonra hızla çantamı alıp evden çıktım.
§
İşe vardığımda nefes nefese kalmıştım ve dün keyfi gitmediğim için bir ton azar işittim ve milyon dosyanın başına geçtim. Arayı iptal edicektim ve bir ton kahveyle gece yarısına kadar bitiricektim. Telefonumdan rastgele bir şarkı açtım,kulaklıklarımı taktım ve derin bir nefes alıp işe başladım.
§
Göz altlarım şişmişti gözlerim cin görmüş gibi belermişti ve telefonumun şarzı bitip kapanmıştı.
Son metni okurken hızlı hızlı okuyup bitirmeyi planlıyordum. Hızla bitirdim ve "OH!" yaparak ayağa fırladım. Bölümümden hemen ayrıldım ve bir tane daha kahve almak için kafeteryaya gittim.Kimse yoktu şirkette herkes gitmişti resmen. Kahvemi orda oturup birkaç yudum aldım ve nefeslendim biraz. Sonra ayağa kalktım ve bölümüme geri döndüm. Orayı toparladım kabanımı giyip elimede telefonumu alıp apar topar çıktım.
Dış kapıya gelmiştim ki kapılar kilitlenmişti. Açılmıyordu, başka kapılardan açmaya çalıştım ama yine açılmamıştı, acil çıkış kapılarını denedim, NE HİKMETSE YİNE KİLİTLİ! Çok sinirlenmiştim ve hızlı bir şekilde yukarı çıktım eşyalarımı bıraktım ve telefonumu şarza taktım.
Boş odaların birine koltuk falan ayarladım ve orda yatmaya karar verdim. Telefonumun şarzı dolmuştu hemen elime aldım ve yetkililerle iletişime geçmeye çalıştım. Hepsinin hattı meşguldü. Sonra Bakugou'nun beni defalarca aradığını fark ettim. Derin bir nefes aldım ve ona geri döndüm.
(Y/N):Alo?
(Bakugou):SEN BENİMLE DALGAMI GEÇİYORSUN? ! BARİ HABER VERSEYDİN! O ETTİĞİN TEHTİT GERÇEKSE NEDEN SÖYLEMİYORSUN?!
(Y/N):Bakugou sakin olur musun? Açıklicam ama sakin ol.
(Bakugou):NE SAKİNİ YA?! SEN BENİMLE DALGAMI GEÇİYORSUN?!
(Y/N):BAK KAPILAR KİLİTLENMİŞ ONDAN ÇIKAMIYORUM TELEFONUMDA KAPANMIŞTI İYİMİ! GELEMİCEM EVE DIŞARI ÇIKAMIYORUM! HEM SEN KİMSİNDE BANA BAĞRIYORSUN YA? NE HAKLA! BANA BİRDAHA BAĞIRICAKSAN EVİMDEN DOĞRU POLİSE GÖTÜRÜRÜM!
(Bakugou):SENİ GEBERTİRİM-
*Arama sonlandırıldı*Zaten gergindim ve sinirliydim. Birde üstüme gelmiş bana kızıyordu. Yüzüne kapadım ve telefonu geri şarza takıp kırıcak yada atabiliceğim birşeyler aramaya başladım.
§
Sabah kalktığımda etrafımda en sonki kızlar beni uyandırmaya çalışıyordu.
(?):Günaydın!
(?):Güünaaydııın!
(Y/N):Saolun...
Üstümü başımı toparladım ve yüzümü yıkamak için lavaboya gidip geldim. Sonra yattığım odayı toplayıp bölümüme döndüm. Yine bir ton evrak vardı, ama önce yetkililerle bir konuşma yapmam gerekiyordu.§
Bir güzel ağızlarının paylarını verdikten sonra bölümüme geri döndüm. Hemen evrak işlerini bitirip eve gidip güzel bir duş almam lazımmış gibi hissediyorum. Bitirdiğimde saat akşam 6'ydı ve herkes hala masasının başındaydı. "Oh be" deyip hemen ayaklandım ve toparlanıp çıktım.
§
Eve geldiğimde kütüphaneden sesler geliyordu. Elimdekinleri odama fırlatıp kütüphaneye koştum. Tüm rafları ve kitapları devirmişti. Sonra üzerime gelmeye başladı. Bir anda boğazımdan tutup duvara dayadı. Nefes alamıyordum ve çok fazla sıkıyordu.
(Bakugou):NEDEN GELMEDİN NEDEN! NERDESİN SEN BU SAATE KADAR?! GEBERTİRİM SENİ ANLIYOR MUSUN?! O HASTANEDEM YİNE KAÇIP SIRF SENİ GEBERTMEK İÇİN GERİ GELİRİM!Boğazım çok acıyor ve ısırılmış yerler sızlıyordu. Zor nefes alıyordum ve gözlerimden yaşlar boşalıyordu. Birazdaha bana bağırdıktan sonra bıraktı ve yanımdan ayrıldı...
Hala zor nefes alıyordum ve etraf bulanıklaşıyordu. Kendimi koruyamam hala beni çıldırtıyordu...
§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
NASIL OLMUŞ NASIL OLMUŞ BU BÖLÜM ÇOK HOŞUMA GİTTİİİ!
biguyster cerenbakugou NaomiEffects usyally
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Psikopatım (Bakugou×Y/N)
Teen FictionBir gün eve giderken deliler hastanesinden kaçan bir erkek üstüne koşuyor...