23.bölüm

883 75 15
                                    

Sakura ağaçlarının arasında birazcıkta yukardan Shoto'ya bakıyordu. Ai birtane sakura ağacının arkasına geçmiş korkakça yine Katsuki ve Shoto'yu izliyordu. Yashiko bizi bir oda içine almış ve odanın gücünü sabit tutmaya çalışıyordu. Tomoko, Rin, Akemi, Keiko en öndeydi ve dikkatlice Shoto ve Katsuki'yi izliyordu. Yoko, Kazuko ve Yui'de arkada güçlerini toparlamaya çalışıyorlardı. Hepsi çok odaklanmıştı.

Bissüre sonra Tomoko hızlıca arkasını döndü ve
(Tomoko):Plan ne, ne yapmayı önerirsiniz?
Diye sordu. Keiko hiç hareket etmeden söze girdi
(Keiko): İlk önce Yoko ile Ai gücünü iyice toparlasın ve Todoroki'nin hareketlerini yavaşlatsın. Bu sırada Tomoko Rin'e herhangi bir dövüş aleti ver Akemi ve Rin dışarı çıkıcak. Akemi arkada kal sadece kısa süreli ara sıra Todoroki'yi kör et o sırada Rin ona zarar verir. Sakura eğer Todoroki kaçmaya çalışırsa ağaçlarınla yolu kapa. Sonra ben dışarı çıkıp Todoroki'yi bağlicam bu sırada Yoko ve Ai'de beni korusun. Sonrasını Yui ve Katsuki'ye bırakıcaz. Güçlerimizi iyice kontrol altına alalım ki Y/N'yi koruya bilelim anlıyor musunuz?!
(Tomoko):Plan yeterince iyi, Rin ne istersin?
(Rin):Yakın dövüşü uygun gördüm, tırpan.
(Tomoko):Buyrun bayan

(Keiko): Aİ YOKO ŞİMDİ!
Bir anda Rüzgarın ve suyun birleşimi ile Shoto şok olup savrulmuştu. O sırada Yashiko hemen aralık verip Akemi ve Rin'i çıkardı. Akemi Shoto'ya yakın bir sakura ağacının tepesine çıkıp ordan onu izlerken Rin'de üstüne koşuyordu. Bir anda Shoto'nun gözlerinin beyazladığını gördüğümde Rin ilk darbesini atmıştı ardındanda Katsuki arkasından vurdu. Rin ve Katsui geri çekildiğinde Shoto ani bir hareketle buzla kendini yukarı çıkarırken bir anda yine Ai rüzgar çıkarıp düşürdü ve Rin ikinci darbesini vurdu havada. Shoto yerdeyken Akemi bu kez biraz daha uzun süreli gözlerini kör edip Keiko'ya işaret verdi ve Rin geri gelirken Keiko çıktı. Shoto ani bir hareket yapıp geri Katsuki'nin üstüne ateşi ile koşarken bir anda Sakura ağaçları yolunu kapattı. O ise durmadı ve ağaçları yakıp Katsuki'nin üstüne koşmaya devam etti. Sakura her onu durdurmaya çalıştığında yakıyor ve Katsuki'ye darbe indiriyordu. Ben tedirginleşmiştim ve bir anda Tomoko'ya dönüp
(Y/N):TOMOKO BANA KILIÇ VER ACİL KILIÇ VER!
Tomoko şaşkınca kılıç verirken diğer kızlarda beni izliyordu. Bir anda dışarı çıkıp Katsuki'nin yanına koşmaya başladım. Gözlerimden yaşlar akıyordu. Çok canının yandığını hissedebiliyordum. Sakura'nın son Katsuki'yi korumak için son ağaçlar göğe yükselirken Katsuki'nin önüne geçtim ve kılıcı döndürerek kalkan yaptım. Shoto takla atarak çitlere çarpmıştı ve hareket edemez hale gelmişti. Keiko koşarak onu iyice bağladı ve ben Katsuki'yi kenara taşırken Akemi geldi ve bana yardım edip geri odacığın içine girdik. Yui ve Kazuko çıkıp Keiko'un tuttuğu Shoto'nun üstüne yürümeye başladı. İkisininde yüzü düşüktü. Bissüre ayakta Shoto'ya baktıktan sonra ikiside eğilip birkaç şey söyledi ve Yui onun iplerini çözüp evine gönderdi.

Ben Katsuki'ye sarılarak ağlarken oda bana sarılmaya çalışıyordu. Odacık kalkmıştı ve eve yürümeye başlamıştık. Katsuki'yi Akemi ile yukarı çıkardık ve yatağa yatırdık. Ben üstünü değiştirdim ve üstüne yorganını örtüm. Sonrada ona geri sarılıp ağlamaya başladım. Tomoko gelip yanan yerlerine birşeyler söyleyip dokundu ve iyileştirdi. Sonrasında da Katsuki ile sarılarak uyuya kalmışız.

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

Bir sonrakinde bitiricem :D

Benim Psikopatım (Bakugou×Y/N)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin