Donup kalmıştım. Bana zaten "O hastaneye geri yatırsalar seni yinede birşekilde bulurum!" demişti... Sonra b. Todoroki'nin işine geri döndüğünü görünce bende geri döndüm ama hala aklımda değişik sorular vardı...
Birazcık daha yukarda yemek falan yaptıktan sonra aşşağı indim. Ona bir şekilde yardımcı olmam gerekiyordu ama Shoto'yada yakalanmamalıydı.
Ona bildiği bir dil olan (herhangibir dil işte) ile kapının üstüne çok göze batmicak bir not yazdım ve eve girdim. Evet gerçekten onu tekrar görebilicek olmak beni heyecanlandırmıştı ve sevidirmişti.Üstümü değiştirdim duşumu aldım ve kütüphaneme geçtim. Bissüre sonra kapım çalmıştı. Koşarak ve heyecanla kapıya koştum. Shoto'ydu, biraz yüzüm asılsada yine sevecence onu içeri aldım. Bana anlatmasını gereken birşeyler olduğundan gelmiş.
Yanımdaki koltuğa oturdu ve benide oturttu. Derin bir nefes aldı ve söze giriş yaptı
(Shoto):Senin şu evine giren kaçık yine hastaneden kaçmış... Ama sorun değil ben bulurum onu. Sen kendine dikkat et onu söylemeye geldim. Kapını olur olmadık kişilere açma ve şu dışardan yemek sipariş etmeyide bırak güzelde yemek yapıyorsun yani neden beğenemiyorsan?
(Y/N):Ya şimdi o bende birazcıkta hobi oldu...
(Shoto):Bende olabilirim?
(Y/N):Ne?!
(Shoto):Boşver
(Y/N):Hey!
(Shoto):Neyse sen kendine dikkat et benim çıkmam lazım-
(Y/N):Çıkamazsın! Açıklamadan çıkamazsın Todoroki!
(Shoto):Kenara çekiliyor musun çekilmiyor musun?
(Y/N):Öf iyi be!O gittikten sonra telefonuma biraz baktım ve dışarı çıkmak için hazırlanmaya döndüm. Giyindikten sonra tam çıkarken kapının önünde simsiyah takım elbiseli Bakugou'yu gördüm. (medya) Çok yakışıklı olmuştu ve ona tekrar kavuştuğum için çok mutluydum. Gözlerimden yaşlar süzülürken üstüne atlayıp ona sarıldım. Bissüre öyle kaldıktan sonra onu içeri aldım ve tekrar içeride sarılmaya devam ettim. Sonra kafamı kaldırdım ve şişmiş gözlerimle onun gözlerinin içine bakıyordum. Bir anda dudağıma yapıştı, istediğimde buydu.
Birdaha hastaneye yatırılırsa bende onu bulmaya çalışıcaktım ki zaten özgünlüğüm bu konuda çok yardımcı olucakmış gibi duruyor.(işte o istenilen s*x sahnesi geldi bebekler istemeyen § bunun arasındaki paragrafı okumaya bilir)
§
Öpücük gidikçe derinleşiyor ve beni odama sürüklüyordu. Beni yatağıma attı ve gömleğini çıkarıp üstüme çıktı. İlk önce beni dudağımdan öperken benimde üstümü yavaş yumuşak elleriyle çıkardı. Sonra öpücükleri yavaş yavaş ısırıklara dönmeye ve aşşağı inmeye başlamıştı. O yavaşça benim kızlık organımla oynarken bense içten içe inleyerek onun parmaklarını emiyordum. Benim inlemelerimle daha çok azıp hızlanıyordu. Bissüre sonra ikimizde çıplak bir şekilde birbirimize deyiyorduk. İlk önce birazcık kızlık organımı yaladıktan sonra bir parmağını içime sokup oynamaya başladı, sonra ikinci ve üçüncü parmağından sonra erkekliğini sokmuştu en sonunda. İlk önce yavaş hareket ediyor olsanda sonraki aşamalarda gittikçe hızlanmıştı ve ben sadece ona yetişmeye çalışıyordum. Nerdeyse ona boşalıcam derken aynı anda boşalmıştık. İkimizde en sonunda yorulduktan sonra içimden çıktı ve kensinisi yanıma attı. Hala yatakta ben üstünde öpüşüyorduk ve bu öpüşme bana çok güzel bir his veriyordu.
§
En sonunda ayrıldığımızda yorgun bir şekilde kalktım ve lavaboya duşa gittim. Duştan sonra Katsuki'yide gönderdim ve tekrar iş için hazırlanmaya başladım. O duştan çıkana kadar hazırlanmıştım. O çıktığı gibi eline bir iki kıyafet tutuşturup yanağından öpüp aceleyle çıktım. Bugün çok güzel bir gündü ve kimse bunu bozamazdı.
İştede çok pozitif bir gün geçirmiştim. Eve geldiğim gibi elimdeki fazlalıkları bırakıp Katsuki'ye haber verip yukarı bayan Todoroki'nin yanına çıktım.
İlk önce ondan başka kimsenin olup olmadığını özellikle Shoto'yu sordum sonra yok deyince başladım harıl harıl anlatmaya anlatması bile okadar zevkliydiki. Bayan Todoroki'nin yüzü küçükten bir asılmıştı ama yinede sevecen birşekilde beni dinlemeye devam ediyordu. En sonunda bittiğinde bana sarıldı ve
(B. Todoroki):Senin doğru yolu bulabiliceğine eminim Y/N sen çok akıllı bir kızsın
Dedi. Ne dediğini az çok anlamıştım ama ben Shoto'dan hoşlandığımı sanmıyordum?𓇽𓇽𓇽𓇽𓇽𓇽𓇽𓇽𓇽𓇽𓇽𓇽𓇽
HEHHEYT BE İŞTE BUKADAR OH OH YANDAN YANDAN OH OH YANDAN YANDAN SONUNDA YAZDIM BURLARIDA ÇOK MUTLUYUM! _Esti-Queen_ EdwardU3U donteatmybrainpls cerenbakugou biguyster ElisaCreates minashido1907 ThatObsessedWriter NaomiEffects
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Psikopatım (Bakugou×Y/N)
Ficção AdolescenteBir gün eve giderken deliler hastanesinden kaçan bir erkek üstüne koşuyor...