Herkese benden selamlr olsun bebeklerim.Ayhh bugün fazla uzatmayacağım.Bölüm hakkında fikrim yok.Fakat sizin yorumlarınıza ihtiyaçım var.Yorum ve okuma pls :*Öptüm.Biraz okuma lazım arkadaşlar :)
"Bende memnun oldum Perrie "diyerek gülümsedim ki o arada zil çaldı."Ehm.Tamam ozaman.Ben gidiyim.Sonuçta daha yeni geldim geç kalmayım."dedikten sonra hızlıca yürüyerek uzaklaştı.İyı kız diye geçiştirdikten sonra bende sınıfa doğru yürümeye başladım.Sınıfa girdiğimde gözüm hala telefondaydı.Ben çok merak etmiştim ve korkuyordum.Daha fazla dayananadım ve tekrar telefonunu çaldırdım.Ses gelince "Zayn"dedim mutlulukla."Ne var Emily"diyince kendimi garip hissettim.Yani sonuçta vrn bir prenses değildim.Ve bunu normal karşılamam gerekti,fakat kalbim kırılmıştı."Zayn.Bir şey yok.Fakat seni merak ettim.Seni özledim.Söylemesi biraz zir fakat.Dudaklarını öpmemek bana bir acı gibi geliyor ve ortada kalmış gibi hissediyorum.Çünkü seni seviyorum."dedikten sonra kalbimi parçalayacak bir cevap geldi yıkılmıştım."Bak Emily.Beni özlemen bokumda değil anlatabildim mi?Ben bu oyunun kötü çocuğuyum.Bunu hiç bir zaman değiştiremeyiz tamam mı .Bokumda değil.Okuldan çıktıktan sonra sahile gel orda konuşuruz"dedikten sonra kendimi hiç iyi hissetmiyordum.Ve...Bilmiyorum.Sadece yıkılmıştım.Parçalara bölünmüştüm.Bu sefer parçaları birleştirecek Zayn'de yanımda yoktu.Kimse yardım edemezdi.
****************
Zayn'in dediği sahile gelmiştim.Taksiye parasını ödedikten sonra ayakkabılarımı çıkardım ve çıplak ayaklarımla kumun üzerinde yürümeye başladım.Biraz daha yürdükten sonra karşımda siyahlar içindeki Zayn'e baktığımda bana bakmış olduğunu gördüm.Zayn'e daha çok yaklaştığımda konuşmaya başladı:"Bak.Bir daha seni görmek istemiyorum.Beni sevme yada bağımlılık yapma.Ben senin bildiğin o belki hayalini kurduğun filmlerdeki adamlara benzemem.Bitti!"dedi ve benim gözlerimden yaşlar düşmeye başlayınca söyledim"Zayn.Dinle"diye bağırırken güneş batıyordu.Bu manzara hep istediğim manzaraydı ama böyle olamamalıydı.Zayn giderken peşinden gidiyordum.O hala yürürken ben durdum."Zayn.Seni seviyorum.Bundan da vazgeçmeyeceğim.Ben senin karanlık olduğunu bile bile sevdim.Sevdim anlıyo musun sevdim"diye bağırırken "Daha fazla uzatma .Ben seni aldattım.Bunu mu duymak istiyordun ha?"dediğinde ağlamam şiddetlendi.Bunu bana nasıl yapmıştı.Çekip giderken ben hala ona bakıyordum.Zayn ortamdan uzaklaştıktan sonra yere oturdum ve dizlerimi kendime çekip,kafamı dizlerime gömüp ağlamaya devam ettim.Şuanda istediğim tek şeyin böyle bir şeyin olmamasıydı ve Zayn'in yanımda olmasıydı.
Zaynin Ağızından
Şuanda nasıl bir pislik yaptığımı bilmiyorum.Ama ben Hayvandım.Gaza daha fazla köklendim.Daha fazla ,daha fazla ,daha fazla...Camların kırık parçaları dağılırken.Gözlerim kapanmaya başlamıştı.Sadece karanlık.
Harry'in Ağızından
İnanmıyorum.Ha-hayır.Şaka dimi bu.Telefon elimden düştüğünde bizim çete benim başımda toplanmaya başlamışlardı."Z-Zayn"dediğimde herkes daha fazla ayaklanıp "Ne oldu"diye sormaya başlamışlardı."Trafik kazası geçirmiş ve durumu hiç de iyi değilmiş"dedim ve yutkundum.Telefon kapanmış olmalıydı ki Liam koşarak numarayı aramıştı.Adam açtı ve Liam söze başladı."Lafı gevelemeden soruyorum.Hastanenin adı ne ?"dedi.Niall ordan elini saçından geçirerek"Hangi hastane çabuk söylesene Liam."Liam nefes vererek "Bright Hastanesi"dedi.Hepimiz birden ayağa kalktık Liam'da telefonu kapadı.
*********
"146.oda" koşun dedikten sonra üst kata çıktık.Odanın içinden doktor çıktı."İyi mi o "dedim.Louis kapının kolunu tutmuş doktorun"içeri girin"demesini bekliyor gibiydi.Doktor boğazını temizleyip söze başladı"O iyi fakat hepiniz giremezsiniz."ilk Louis girecekti ve zaten o girdi.Hepimiz sırayla girip çıktıktan sonra,bende Emily'i aradım.Emily telefonu açtı."Bak Emily beni dikkatle dinle tamam mı?"dedim.Emily'liden ses çıkmayınca devam ettim."Zayn trafik kazası geçirdi."dedim derin bir nefes çekerek."Neee!Hayır biliyorum şaka dimi şaka.Hayır ya hayır yani."dedi sesi titrek bir şekilde."Bright Hastanesi"dedim ve telefonu kapattım.
Emily'in Ağızından
Bunu duyduğumda ağlamama engel olamadım.Şuanda ağlamaktan başka bişey...Hemen üstümü değiştirerek arabaya doğru koşmaya başladım.İyiki annemler şuan dışarıdaydı.
"146.oda" koşarak yukarı çıktım ve kimseyi umursamadan odaya girdim.Kapıyı kapattım ve konuşmaya başladım."Merhaba Zayn ben geldim.Seni çok seviyorum.Bugün ne olursa olsun.Benim hayatım güzel bok çukuruna düşüren ilk kişi sensin"bunu söylerken gülüyordum ona biraz daha yaklaştım"Elini elime kenetlemek ,dudaklarını öpmek...Seni çok özledim ve uyanacağını eski Zayn'in geri geleceğini biliyorum.Biliyorum çünkü.Şuan sadece tekrar senin ela gözlerine bakabilmek "Seni seviyorum Emily" demeni duymak istiyorum.Seninle her zaman olmak istiyorum." Zayn gözlerini açmaya başlıyordu."E-Emily"dedi burukça.Gözlerimi kapadım."Sadece biraz ayrı kalmamız gerekiyor."dedim ve yanağına masum bir öpücük bırakarak odadan koşarak çıktım ve mırıldandım "Ayrı kalmamamız gerekiyor.Lütfen beni affet."
Zayn'in Ağızından
"Açıyor gözlerini"Niall'ın sesi kulağıma dolarken gözlerimi aralayıp etrafa bakındım.Açıkçası makinaların sesi çok sinirimi bozmuştu.Doktor içeri girince bizimkiler cama yapışmış bana bakıyorlardı."Tanrım Zayn Malik bunlara düşecek ne yaptı.Ah pardon unuttum.Emily'i aldattım o var."bunu düşünürken istemsizce yüzümü düşürdüm.Onu gerçekten seviyor muydum?Evet,sanırım.Ben belkide ilk defa aşık olmuştum.Tabii Perrie vardı ama o değildi aradığım.Doktor bana seslendiğinde Gözlerimi biraz daha açmaya çalışarak doktora baktım."Evet Zayn durumun şuanlık iyi görünüyor ama biraz daha kalmalısın."diyince doktora mırıldandım."Ya ben bugün çıkarım yada sen buradan bir daha çıkamazsın"diyince sırıtdım ve doktorun şaşkın yüzüne bakmaya devam ettim.Ağızı açık bir şekilde bana bakarken "Evet"diye seslendim."Peki.Ama kendine iyi bakmaya çalışacaksın"dedi ve gülerek dışarı çıktı."Evet.Onu hazırlayın eve gidebilirsiniz"dediğinde zaferle gülümsedim ve daha çok yayıldım...
❌❌❌❌❌❌
"Ben iyiyim"dedim.Beni dinlediler mi ? tabiki de hayır.Daha sert bir şekilde söylediğimde bu sefer geri çekildiler ve gözlerimi kapadım.
Emily'in Ağızından
"Evet Hastaneden çıktı bizim evde"diyince Niall "Tamam teşekkür ederim.Bilgilendirdiğin için saol"dedim ve telefonu kapattım.Tam kapattığım Sırada kapı çaldı.Kapıyı açtım ve "Hadi hazırlan " diyen Alice içeri girmişti."Nereye gidiyoruz Alice" "Onu bana bırak ve güzel bir Şeyler giy üzerine"dedi bende yukarı kata çıktım.Üzerime krem rengi bir elbise giyinip altına rugan ayakkabılarımı giydim ve saçımı ,makyajımı Yaptım .Saçım yandan örgü makyajım ise hafif olmuştu.Aşağıya indiğimde "Uuu en sevdiğim"diye mırıldanan Alice kollarımı çekiştirdi ve beni dışarı çıkardı.
❌❌❌❌❌
"Sökül bakalım Alice." "Bana kızmayacağına söz ver" dediğinde gözlerimi devirdim ve"Tamam" dedim."Sana birini ayarladım"dediğinde gözlerim daha çok açılmıştı.Ne diyor bu!"Alice sen ne dediğinin farkında mısın Yawrum?" Dedim ve omuzlarını düşürdü."Sırf senle Zayn'le-"dediğinde cevabım zaten hazırdı."Alice lütfen onun ismini anma bana"diye tısladım."Peki.Üzülme diye yaptım."dediğinde ona Acıdım ve "Tamam tanıştır beni onunla"dedim .Sonum nereye gider hiç bilmiyordum.Şuan Aklımda sadece Zayn vardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAME OVER[Askıda]
De TodoSadece birbirbirini seven ve birbirleri için yaratılan kişiler vardır.Ait olan hatta.Onlar bir karanlık dünyanın ve aydınlık bir dünyanın aşkları bu.Her zorluğa karşı o muhteşem aşkı yaşamak ise ayrı bir duygudur. "Seni seviyorum Emily"dedi gözlerin...