9.Bölüm

69 4 0
                                    

Ilk önce herkese selam.Yeni bölüm geldi.Neyse anlamsız oldu ama sizi sefiomm..Geçen gün Bad Boy okudum bu arada.
▲▼▲▶▲▲▼▼▼▼▶▶▶▶▼▲▼▶▶

  Dünķü olaylar beynimde geçerken kötü taraflarını atıp Zayn'le olan yerleri düşünüyordum.Zaten şuandada ondaydım zaten.Sıcacık deri koltuğa yayılırken Zayn geldi."Selam .Iyimisin."dedi.Biraz bana karşı ne biliyim soğuktu.Yani dün olanları hemen unutmuş gibiydi.Bu beni gerçekten üzmüştü.Ama zaten o Zayn Malik unutmuşum.Düşüncelerimden sıyrılarak"Evet iyiyim teşekkürler"dedim.Ardından "Iyi ozaman birlikte akşam yemeği yeriz.Fena olmaz dimi? Yani senin için sıkıntı olmazsa."dedi bende "Yoo benim için sorun yok ben sana bağlıyım ."dedim.Gülümseyerek odadan çıktı.Bir dakika acaba ben mi yanlış düşündüm.Kafam karışık.

   Zayn 'in Ağazından

Ona bir oyun oynamayı düşünüyordum.Bu akşam ona süprizlerim bitmeyecekti .Onu gerçekten seviyordum.O farklıydı çünkü.Onu kaybedemezdim.O yukarıda hazırlanırken adamlarımı aradım ve ormanı süslemelerini söyledim.İlk işlerimi hallettikten sonra güzelce hazırlanabilirdim.

Emily'in Ağızından

Üstüme askılı krem rengi göbeği  açık bir badi giyindikten sonra yüksel bel siyah bir etek giydim.altına beyaz zımbalı babetlerimi giydikten sonra beyaz küçük bir çanta,üç bilezik ve bir kolyeyle kombinimi tamamladım.Son bir kez boy aynasında kendime bakıp hafif bir makyaj yapıp çıktım.Merdivenlerden indikten sonra Zayn'in koltukta yayıldığı gördüm.Nasıl bu kadar rahat olabiliyordu.Yanına giderek"Ben hazırım"dedim.Gülerek ayağa kalktı ve arabanın anahtarlarını aldı.Ayrıca çok yakışıklı olmuştu.Arabanın kapısını açıp binmemi bekledi.Arabaya bindikten sonra kendisi sürücü koltuğuna geçti ve arabayı çalıştırdı.Hızlıca gaza bastı ve yerini bilmediğim bir yere götürdü.

   Zayn'in Ağızından

Herşey hazırdı.Ve şimdi onu meraklandırmak için gözlerini bağladım.Sonra yüzüğü çıkartıp "Ömür boyu benle,beni hissetmen lazım ben yokken .Ve ben seni hissetmek istiyorum "dedikten sonra,gözünden bir damla yaş düştü.Yanına giderek"Sen benim herşeyim benim kızımsım sadece benim" dedikten sonra önce davranarak dudaklarımızı birleştirdi.Elerimizi birleştirdikten sonra Emily"Zayn.Ben seni hep sevicem takii ölüm bizi azrail gelene kadar ruhumu almadan senden kopmayacağım" dedi.İçten bir gülümsemeyle "Ben seni hiç bırakmayacağım"dedikten sonra yemeklerimizi yedik .Güzelce yemeklerimizi bitirdikten sonra bugünde Zayn'de kalmaya karar verdik.

  Emily'in Ağazından

Bugün hayatımda yaşadığım en güzel günlerden biriydi belkide.Zayn gibi birisinden bu sözleri duymak ....Ah ćok güzeldi.Buarada müjdemi isterim!Bugün ilk defa Zayn'le aynı yatakta yatacağız.Bu..Bu çok heyecan verici! Oh My God diyerek sakinn olmaya çalışarak(Hiç bir etkisi olmadı tşk)tabii heyecanla  bir şeyler yapmaya çalışarak ne yapıp ne edip mutfağı buldum.Dolabı açtığım her türlü biralar,viski,şarap türü vardı bir kaç tanede yemek.Yemek kapağını açınca içinde herhalde gizli yaratıklar yaşamış olmalı ki yemeği çöpe döktüm.Üstten Zayn'in sesi gelince "Emily"dedi bende "Zayn"diye bağırdım.Aşağı inince "Kadınım"diyince tabii yüzüm kızardı ve utancımdan başımı eğdim.Eliyle narince başımı kaldırıp konuşmaya başladı"Oh ,Bebeğim .Hadi ama utanma .Eğer bunlara utanıyorsan daha utanacağın çok şey var" dedi ve piç sırıtışı yaptı."Zaynn!" Diye kızdım o hala gülüyordu.Bana yaklaşarak dudaklarıma masum ama kalıcı bir öpücük bıraktı.Ben tabii yemeği unutmuşum.Herneyse .Zaten saat de geç olmuştu."Zayn .Uyuyalım mı?" Dedim ."Sen iste güzelim yukarı çıkarken yanımda hiç bir şey olmadıģını fark ettim

   Niall'ın Ağazından

"Iyimisiniz dostum? Tamam ozaman kapatıyorum Görüşürüz." Louis kulağımın dibinde bağırıken ona dalasım geldi ama Siktir ettim !-

  Zayn'in Ağazından

"Bebeğim.Niall 'ın selamı var."Selam söyle de  Zayn " dudağını büzerek ben ne giyineceğim?"ona "Nirvana" yazılı t-shirtimi verdim zaten uzun geldi .Giyindikten sonra çıktı ve yanıma geldi ve fısıldadı"Seni seviyorum Malik"dedikten sonra saçına masum bir öpücük koyarak "Iyi geceler sevgilim" dedim.

GAME OVER[Askıda]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin