Merhaba arkadaşlar yeni bölüm geldi.Zaten gördüģünüz gibi.Ay amma saçmalıyom yaa.Herneyse iyi okumalar sevdim sizi :D Unutmadan okuma ve yorum istiyorum hee :D
Hayır.Zack!O bana bakıyor.Ben şimdi ne yapacağım.Neden erkekler?Neden? .Zayn'e elimi bırak desem ,hiç bi bok olmuyacak.Siktir!Şimdi sakin olmayı deneyeyim.Hayır sakin falan olamıyorum tam tersi çıldırıyorum.Yeter artık bıktım.Bıktım erkeklerden şimdi ben kimi seviyorum? Düşündüğüm şeye.Beni Zack gördüğünde gözünden ateş saçıyordu.Zayn ise sırıtıyordu."Zayn ben lavaboya gidiyorum"dedim.Oda "Tamam ama dikkat et .Artık seni erkeklerle görmiyeceğim.Yoksa cezalarına katlanırsın bebeğim" dedi ve ordan ayrıldım.Lavaboya giderken bir dakika bana emir mi veriyor bu!
****
Kendimi hiç iyi hissetmiyorum.Neden ben!Birisi emir verir birisi öyle belki seviyodur beni belki yani söylemez.Kendimden nefret ediyorum.Artık Zack'i sevmiyorum.O beni sevmiyisa bende onu sevmiyeceğim.Okey ? ."Tabii sevmiyeceksin seni seven sana değer verir canım" ahh tamam "Haklısın iç ses" lan kendi iç sesim benden daha tecrübeli çıktı.Zack 'i takmıyorum.Belki böyle Zack'i Zayn'le kıskandırırım.Herşey tamam.Artık partiye gitmem lazım.
***
"Ahh Zayn ne kadar güzel bir parti dimi" dedim." Ahh bebeğim.Sana ne oldu bilmiyorum ama sevdim." dedi."Sadece eğlenmek istiyorum Zayn"dedim oda"Kendini bana bırak" dedi.Birsürü içki içtik.Sarhoş oldum herhalde.Oda öyle.Elimden tuttu ve beni odaya götürdü."Burası neresi" dedim."Oda" dedi."Bak Zayn ben artık Zack' i sevmiyorum." dedim.Mutlu olmuş gibiydi."Ozaman " dedi ve beni kendine çekti." Eğlence başlasın" dedi ve dudaklarıma yapıştı.Bende sarhoş olduğum için karşılık veriyordum.Kucaģına aldı ve beni sandalyeye oturdu.Nefesini düzenliyordu."Kimsenin olamassın Emily" dedi ve odadan çıktı.
***
Eve nasıl geldim lan ben.Dün neler olduğunu bile hatırlamıyordum.Telefonuma ard arda mesajlar geldi gizli numaradan .Bunlar ne Ben ve Zayn .Dün neler oldu? Aklıma bir şey geldi dünden."Sen kimsenin olamassın Emily" ben ben ne yaptım.
Biraz kısa yazıyorum.Hemen belirteyim.Ee kitap kapağı için Cansu Tunca'ya çok teşekkür ederim.Harika şeyler yapıyor.Vote ve yorumları unutmayın.Öpüldünüz .Yeni bölümde görüşmek üzere
-Yazarınız Melis
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAME OVER[Askıda]
AcakSadece birbirbirini seven ve birbirleri için yaratılan kişiler vardır.Ait olan hatta.Onlar bir karanlık dünyanın ve aydınlık bir dünyanın aşkları bu.Her zorluğa karşı o muhteşem aşkı yaşamak ise ayrı bir duygudur. "Seni seviyorum Emily"dedi gözlerin...