GAME OVER

1.2K 21 0
                                    

Merhaba arkadaşlar benim diğer hikayeeimi okuyanlar beni bilir.Ama sadede geleyim.Arkadaşlar umarım hikayemi beğenirsiniz sizi çok seviyorum.Multimediada Emily var :)

Emily (Selena Gomez) ağızından

Sabah siktiğimin güneş ışıklarıyla uyandım.Hemen banyoya girdim.Bugün okulun ilk gününydü.Sıcak Bir Duş almam lazımdı.Duşa girdim rutin işlerimi yapıp çıktım.Annem babam yurtdışıda oldugu şuanlık ev Benim Yani yapabileceğim çok sey VAR. Telefonumdan Alice'yi Aradım. '' ALO'''' BUGÜN PARTI VAR herkesı topla BİZE GEL Akşama'' Cevap vermesini beklemenize Telefonu kapattım.Ve üstümü yemeğimi yiyip evden çıktım.Arabama binip okul yolunu tuttum.Okula geldigimde Herkesin gözü üstümdeydi Çunku Artık o ezik kız değidim.Alice  yanıma gelip'' Harikasın bebeğim'' dedi.Gülümsedim sınıfa girdik.Sınıfa girdiğimizde Doğal Olarak ezik kız yineo eski ezik  kız AMA simdi Değişen tek sey Güçlü olmayı öğrendim.Ve Asla bozulamayacak.Sınıfta Cara'yı görünce'' Merhaba'' dedim. BİRAZ şaaşırmışa benziyordu.Cevap gelmeyince Siraya oturdum.Ben tam oturduğum sırada içeriye Zayn Harry Niall Louis Merhaba ezikler.İlk once söylemem gereken seyler var.Bizi Herkes Tanır kurallara uyulmadığında  Neler olucağını bilir ettik Liam geldi.Geldiklerinde Zayn'' çıktı ettik bir VE. ( Bu sözü bana bakarak söylüyordu) uyulmassa Artık Göster Neler olacagını Tahmin edin'' dedi ettik oturdu.Bende tahtaya çıkıp'' Hey millet Bugün bizde parti var'' dediğim Gibi Herkes bağırmaya başladı.Çarpık Bir sırıtışla sırama oturdum.Zayn HEMEN yanımdaki sırada oturuyordu yerlerine bana bakarak piç Allah ALLAH.Öğretmen sınıfa girdiğinde kalktık bişeyler konuşmaya başladılar Niall'la  yerimize oturduk.Zayn tekrardan ayağa kalktı dedi.Yerine oturdu'''' Ders yapmıyoruz serbestsiniz öğretmene Ölümcül bakışlar yollayıp ettik ettik yaptı.Gerçekten mi simdi ben ne yapcam gülümseme . Tabii bende Doğal Olarak Alice'nin Yanina gittim.Demek okulun tip Günü Tüm Dersler yok eve gidip parti for Hazırlık yapalım.

6 Saat SONRA

Parti için her şey hazır.'' Alice herkesi Davet ettin mi'''' Evet Yaklasik TÜM okul diyebiliriz'' sırıtarak ona baktım. Çunku Herkes Gelmeye başlamıştı. Kapıyı Açtım okulun hepsi geldi.Kapıyı Sonuna Kadar açtıktan SONRA dans etmeye başladım.Dans  ederken yorulmuş OLdugumu anlayıp Bir sandalye çekip oturdum.Kapıdan Giren 5 kişiye baktım.Bir dakika bir dakika onLar  Zayn Harry Louis Liam Niall onların benim partimde ne işleri vardı. Ağazım "O" şeklinde açılırkenZayn yanıma gelip'' Dikkat et ağazına sinek kaçacak'' dedi.Kendim haricimdeki Herkes bunu Yapıyor hep böyLe Olduğunda söylerler derler AMA sinek kaçmaz .

Zayn'nin ağızından

Partide içkimi yudumlarken şurdaki kız yanıma gelip'' Selam yakışıklı'' bugünlük eğenceye ne dersin?'' Diye sordu.Sahte Bir sırıtış takınarak'' Bebeğim Eklendi çok isterdim AMA olmaz'' diyip Bir İçki DAHA alip kafama diktim kız ordan'' Ama sen eğlenceyi seversin bana nası karsı çıkarsın'' dedi'' Güzelim Zayn Malik'le konusuyorsun seni istemiyorum'' dedim gittim.Emily evet o beni sanki baştan çıkarıyo.Düşüncelerimden sıyrılıp Emily'nin yanina gidip'' Selam güzelim Bir Seyler Yapmak ister misin yanindan ? '' diye sordum.'' Bene sen ben gerçekten mi? İnanamıyorum senin Benim gibilerle işin olurmuydu ?'' dedi.'' simdi soruma Cevap ver'' dedim.Neyapacağını şaşırdı.'' Teşekkür ederim ama bana sarkmaya mı çalışıyosun'' piç sırıtş yaparak'' BELKI'' dedim.'' Saol AMA ben birisiniz zaten seviyorum'' dişlerimin arasindan'' kimmiş o?'' dedim.'' Zack'' dedi.Sıradaki işim Zack piçini bulmaktı onun Iyi Biri oldugunu düşünüyo.

Emily

Simdi ben ne yemiştiim de bunu söyemiştim.Şimdi herese yaycak .Ah şimdi neyapacağım ben...ı

GAME OVER[Askıda]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin