4.Bölüm

148 10 0
                                    

Pardon arkadaşlar .Yeni bölüm birkaç gün geç geldi .Ama biraz okuma ve yorum artsin daha çabuk yazıcam .Biraz okuma yeterli.Herjese iyi okumalar .s

Bbune ellerim titriyordu düşündüğüm şey olamaz değil mi? Hayır hayı kesinlikle .Aman Allahım.Şaka yapılıyo ama ben kamerayı göremiyorum.Kamerayı ararken saçma saçma hareketler yapıyordum.Tanrım valla salağım ben haa.Iyice kadını inceledikten sonra bu karara vardım;"Evet dedektif bu bir cesede benziyo adli tıpa götürebiliriz ama yarın Cadılar Bayramı sizce ne yapalım" ne yapıyorum ben.Aslında dedektifle konuştuğum haklı.Sonuçta yarın Cadılar Bayramı.Baya gerçeksi olmuş bu ceset valla 1 numara tam puan aldın.Zack'e söyliyeyim banada lazım bunlardan.Yukardan ses mi geldi? Zack aşağı doğru iniyo."Merhaba Zack " dedim ürkekçe ."Senin burda ne işin var" dedi sesini kalınlaştırarak.Herhalde bittim ben."Cadılar bayramı için güzel kanlı kadın maketi" dedim sırıtarak.Biraz düşündü."Haa evet bu evet bu Cadılar Bayramı için başka ne için olabilir ki?" bu cünlede biraz kuşkuluk var ama herneyse sevdiğim adamın yanındayım."Zack ben eve gidiyim umarım yarın görüşürüz" durdu ve "Ben bırakıyım istersen?" " Yok teşekkür ederim" dedim ve merdivenleri çıkıp kapıyı açıp gittim.

Eve gittiğimde evin sessizliğini bozan Zayn'i gördüm.Tanrım burda ne işi var. "Emily" "Ne işin var burda " durdu ve "Sana bazı şeyler söylemek istiyorum" " Pardon ama sen bişey söyleyemessin evime gizlice giriyosun.Çık burdan Zayn" "Bana karşımı çıkıyosun sen" dedi dişlerinin arasından. " ıhm hayır sadece yani öyle yapmak istememiştim" dedim ve adım adım bana doğru yaklaştı."Zayn ne yapıyorsun?" dedim.İyice yaklaştı ve "Yarın Cadılar Bayramı seni almaya geleceğim " O Zack olmayacak yanında aksi takdirde herşey son bulur" dedi ve kapıyı açıp gitti.Hayır hayır bu olamaz Zack'e zarar gelecek diye düşünürken gözümden bir yaş düştü.Bunlardan sonra yatağıma uzandım ve gözlerimin kapanmasına izin verdim.

Emily'in Rüyası

Cadılar Bayramında Zombi Kız olmuştum.Beni almaya Zayn gelmişti.Söylediği gibi .Ama ama burası şeker toplıyabileceğiz bir yer değildi.(İçindeki küçük kız canlanır Cadılar Bayramı'nda) burası bar .Aman Tanrım.Burası bir harika dostum.Harika dizaynın muhteşem sonucu olmalı.Barmenden bir içki istedi.Sonra bana "Sende ister misin " dedi.Bende "Hayır ben fazla iç-" sözümü kesip "Zaten içtirmem ama bugün güzel bir gün bence şansını dene "dedi.Hiç düşünmeden korkumdan "Tamam "dedim.Bir yudum aldım ve Zayn'e baktım.Bana bakıyodu.O ela gözlerine baktım.Hayran dolu bakışlarım.Off olamaz .İçkileri bıraktı ve elimden tutup beni çekişdirdi.Beni nereye getirdi küçük bir oda.What? Yanıma geldi ve"Bunu hep söylemek istiyordum.Seni kaç yıldır takip ediyorum Emily.Sana aşığım Emily .Sen kimsenin olamassın"inanamıyorum bunu bana söyledi."Zayn sana karşı farklı duygular hissediyorum.Hep böyle oldu yani daha bu sene ama bilmiyorum beni kendine mıknatıs gibi çekiyorsun.Zayn bitir artık bu oyunu.Senden uzak kalmak istemiyorum.Ben sadece seninim Zayn.Sana aitim" dedim ve beni belimden kavradı ve dudaklarıma yapıştı.

GAME OVER[Askıda]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin