8.Bolum

83 6 0
                                    

Tekrar Merhaba okullar başladigi   için yazmam biraz zor olabilir.Bu bölüm bence güzel bir bölüm ama size bırakıyorum .Yorum ve votelarınızı bekliyorum:)Yazım hatalarım varsa özür dilerim .

Burası neresi!Ne oldu bana ? Burası benim evim değil.Nerdeyim ben! Kapının gıcırtı sesiyle kendime gelmem bir oldu.Sonra birisi geldi.Bir dakika bu yüz tanıdık.Aman Tanrım bu Zack! Hafif uykulu bir sesle "Zack neden burdayız?"dedim oda sırıtarak "Ölümün benim elimden olacak Emily"dedi.Korkuyordum ve "Ama neden ben sana ne yaptım?" dedim."Bana aşık oldun"dedi ve beni çekiştirerek bir yere götürdü.Ben bitmiştim.

  Alice'nin Ağazından

Çok canım sıkıldı.En iyisi Emily'le birşeyler yapmak iyi gelir .Hemen telefonu aldım ve Emily'i aradım.Neden cevap vermiyo.Tekrar arıyım.Tekrar aradım ve cevap yoktu aslında biraz korkuyordum.Harry'e haber vereyim.Harry'i aradım."Alo" dedi.Bende "Konuşcak vaktim yok Emily berde bilmiyorum başına bişey gelmiş olabilir hemen Zayn'le konuşmam lazım" dediğim gibi Zayn'in sesi duydum." Zayn Emily yok"dedim.Bir süre cevap gelmedi.Sonra "En son nerdeydi bilgin varmı"dedi."Hiç bir bilgim yok lanet olsun"dedim."Siktir.Şimdi nolucak lanet olsun"dedi.Şimdi neyapacağız.Off."Tamam Zayn sakin olmalıyız" dedim ama boşuna telefon kapanmış bile artık gerçekten bilemiyorum.Koltuğa oturdum ve göz yaşlarımın akmasına izin verdim.

Zayn'in Ağazından

O amına koyduğumun çocuğunu kendi ellerimle gebertecektim.Emily şuan ne durumda acaba gibi düşüncelerden sıyrılarak telefonumun çalmasıyla koşa koşa odamdan salona geçtim.Gizli numara.Telefonu aldım ve telefonu açtım.Robot bir ses vardı."Beni tanıyosun.Ah bir dakika .Ahaha .Gerçekten komik.Bak Emily benim elimde sesini duymak ister misin ?" dedi."Ver şu lanet olası telefonu." dedim.Ve Emily telefona geldi."Zayn beni kurtar bak sana söylemem gereken bir şey var.Zayn se-" dedi .Ve telefona Zack geldi."Aaa uyku vakti.Bak sakına polisleri karıştırayım deme." dedi ."Ben polisleri katmıyacağım.Seni kendi ellerimle öldürcem pislik!" ." Aa sana ne oldu böyle sakin ol.Emily hayal oldu ." dedi ve yüzüme kapadı.

O bitti.

  Louis'in Ağazından

"Gerçekten çok endişeliyim Liam.Şimdi ne olucak bilemiyorum .Adamlarla konuşalım ama bu Zayn' e bağlı haber almalıyız.Zayn gidince başlıyoruz.Artık kararlıyız.

Emily'nin ağazından

 

   Zayn lütfen bul beni.Lütfen diye kendi kendime konuşurken.İçeri tekrar Zack girdi.Ona ürkekçe bakarken şimdi bana ne yapıcak diye düşünmedim değil.Ben ne yapacağım şimdi?

  Zayn'in Ağazından

  Gaza basarken sanki sinirimi ordan çıkarıyordum.Sanırım ben Emily'e aşığım.Ben hiç bir zamsn birisine aşık olamdım.Ama o çok farklı.Gerçi bir kere öpüşmüştük ama .Deponun olduğu yere geldiğimde sinirle yerimden fırladım.

  Harry'in Ağazından

"Evet evet,o depo hemen gidin "Hadi gidiyoruz arkadaşlar arabaya.

Emily 'in Ağazından

Yapma Zack.Bu yaptığı gerçekten acıtmıştı.Daha fazla dayanamadan gözlerim kapanmaya başlamıştı.Ben ne yaptım? Benim suçum sadece aşık olmaktı!Zayn'in ne kadar karanlık bir insan olduğunu biliyorum.Zayn .Zayn Malik sana aşığım.Seni seviyorum.O günden beri...

Zayn 'in Ağazından

Depoya geldiğim anda silahım elimde o piçi arıyordum.Emily nerdesin?Bir dakika.Emily!Zack!

Zack."Emily'e sakın zarar verme anladın mı beni piç kurusu ?" Zack durdu ve güldü."Ahahaha.Gelme yoksa Emily'i öldürürüm."dedi."Sus!Daha fazla konuşma anladın mı beni "diye bağırırken Emily gözlerini açtı."Emily "dedim .Korkak ve sevinçle "Zayn".

  Harry'in Ağazından

" Evet.Sessizce girin içeri." Dedim ve bizde arkalarindan girdik.

Zayn'in Ağazından

   Kim onlar ellerinde silah var .Adamlarım gelmiş hepsi bir Zack'e silahlarını doğrulturken "Artık bitti Zack"dedim sırıtarak."Ya ben ya Emily."dedi.Işte can alıcı nokta burasıydı.Ardından "Emily'i alırsın beni bırakırsın.Ya beni oldurursun bende Emily'i seçim senin."dedi.Düşündüm ve "Emily" dedim."Iyi doğru karar şimdi git burdan"dedi.Emily koşarak üzerime atladığında onu sıkıca kavrayarak onunla birlikte dudaklarımızın değmesine izin verip öpüşmeye başladık.Onu yere bıraktığımda "Seni özledim .Kokunu ,saçının telini ,tenini seni özledim." Dedim.Biraz utanmıştı."Zayn ben " dedi."Seni seviyorum Emily .Sana tüm benliğimle aşığım" dedim.Ve sonra onu kendime çekip özlemiş oldugum dudaklarını öpmeye başladım. 

   When you say you love me

Bana beni sevdiğini söyledin 

 No, I love you more

Hayır, Ben seni daha çok seviyorum 

 And when you say you need me

Ve bana ihtiyacın olduğunu söyledin 

 No, I need you more

Hayır, Benim sana daha fazla ihtiyacım var

 Boy, I adore you 

Oğlum, Sana tapıyorum 

GAME OVER[Askıda]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin