5.Bölüm

147 9 3
                                    

Bu bölümü kardeşim eliko927' ye ithaf ediyorum.Hepinize jeyifli okumalar.Sizi seven yazarınız...Hee unutmadan.Ihm.Okuma ve yorum istiyorum.Tekrardan teşekkür ederim.

Ağağağağağ.Tanrım sadece bir rüyaymış.Aman bugün Cadılar Bayramı.Akşama parti başlar.Bende Alice'yi arayım.Telefonumu aldım ve Alice 'i aradım.Hiç cevap gelmedi.

Alice'nin ağazından

"Mmerhaba Harry"dedim."Merhaba Alice'di değil mi?"dedi.Biraz üzülmüştüm ama bozuntuya vermedim ve cevapladım "Evet beni nezaman alıcaksın?" dedim."Az sonra geliyorum orda ol."Tamam" dedim ve telefonu kapattım.

Harry'nin ağazından

Niall ordan seslendi."Dostum bugün çekimlerimiz var nasıl gidiceksin?" dedi.Bende "Niall hadi ama o ve ben haa nasıl olur yeni eğlence" Niall güldü"Hiç işim olmaz ama bişey yapıp git"dedi ve ordan hepsi Zayn ,Liam,Louis "Git boşuna duruyorsun"dediler ve ordan çıktım.Gaza köklendim ve yaklaşık 20 dakika sonra Alice'nin evindeydim.Alice baya bi sexy görünüyordu.Harikaydı.Açtı kapıyı ve bindi.Tek kelime konuşmadık.Ama elinde bir poşet vardı.Bende meraklandım ve sordum."Elindeki ne?" dedim masumca.Ilk bi durdu ve sonra cevapladı"Şey belki akşama kadar birlikte olursak hani sen ve ben yani Cadılar Bayramı partisinde ne ilur olmaz geririyim dedim"dedi."Ah geeçekten o çok masum.Onu gerçekten herhalde seviyorum.Yani herhalde.Ve bunu ona söylemem lazım akşam.Ben bunları düşünürken evime gelmişiz bile .Indim ve kapısını açtım ."Yok ben açardım.Hiç gerek yoktu"dedi. ben de cevap vermedim.

Liam 'ın ağazından

Şimdi boş boş oturuyoruz .Çekimler bitti.Sıkıcı bir gün yine ."Louis bir su getirir misin dostum" dedim."Tabii " dedi.Zayn aniden ayaklandı .Ben ne olduğunu sordum."Nereye Zayn"dedim oda"Emily'i almaya yani hazırlanmam lazım" dedi."Bende tamam " dedim ve çıktı.Oo Zayn bulmuş .Biz daha Muş beya.Niall ordan cips atıştiriyordu."Hiç doymıycan dimi Niall " dedim gülerek.Oda konuşmaya çalışarak" Hem yeemkğ hemek dühyanın en oöneğmmliğ unsuruduģhg" dedi."Tamam Niall tamam .Yoğurt ye biraz lann " dedim .Ve artık eve gidip hazırlanmam lazımdı.

Emily'in ağazından

Zombi kız haa! Güzel.Aa Zayn arıyo .Bende telefonu açtım."Alo"dedim."Hazırmısın 5 dakika sonra ordayım" dedi.Ben tam bişey diyecekken kapattı.Odun.Hemen güzelce son rutuşlarımı yapıp evden çıktım.

Zayn'in anlatımı

Tam dediğim gibi ordaydım.Emily daha yenimi çıkıyo.Işimiz var ha.Kapıyı açtı ve oturdu."Bir zombi kızı hiç bukadar güzel görmemiştim Bayan Brown" dedim.ardından oda "Bende hiç bukadar yakışıklı bir vampir görmemiştim Bay Malik" dedim ve gülüştük.Bugün iyi olmaya çalışacağım.Herşey hazır.Güzel dekorasyon.Hemen bizim barın oraya park ettim ve indim.Oda ardından çıktı.Korumalar hemen beni görünce "Hoş geldinuz Bay Malik" deliler ve cebimden para çıkarıp onlara verdim.Ve partiye adımı attım

Emily 'in anlatımı

Ilk girişte Alice ve Harry'i gördüm Alice çok güzel olmuş yani Katil Prenses harika .Biraz konuştuktan sonra Zayn beni sahiplendi.Nasıl yani bana hemen sarkmasınlar diye yani aramızda bişey yok ne olucak.Elimi tuttu ve bir ne göreyim...

GAME OVER[Askıda]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin