Merhaba gençler.Yeni bölümle karşınızdayım.Seviyorum sizi lütfen biraz daha fazla okuma ve lütfen biraz yorum atmanızı istiyorum.Viyana'dan selamlar olsun.Okumaya geçebilirsiniz.
Emily'in Ağızından
"Zayn!" dedim üzülerek."Hadi ama bebeğim bir gün daha"dedi dudaklarını büzerek."Aşkım üzgünüm.Ama yarın annemler geliyo.Onu karşılamalıyım.Biliyorsun."dedim."Tamam .Ama seni özleyeceğim."dedi."Bende "dedikten sonra kısa ama uzun kalıcak bir öpücük verdim.Ardından da kapıdan çıktım.Hava çok güzeldi.Bu yüzden yürümeyi tercih etmiştim.Düşündüm de bu aralar hiç Alice zaman ayıramamıştım.
************
Evet işin yoksa.Tamam.Ozaman sen geldiğinde ara beni .Tamam bebeğim öpüyorum.
Evet Alice'le dışarı çıkabilcektik.Bu arada bende en azından üstümü giyinebilirdim.Ama ilk önce güzel bir duş almalıydım.Yarın annem geliyordu.Belki de vaktim kalırsa bir şeyler yapabilirdim.Herneyse...
Zayn'in Ağızından
Evet Harry.Yine buluşmak istiyor.Hadi ama .Tamam.Görüşürüz dostum
○●○●○●○●○●
"Evet Perrie.Dinliyorum"dedim gayet ciddi bir şekilde."Bak Zayn.Beni bıraktın.Çünkü seni aldattım.Ama seni özledim."dedi.Bu numaralara kanacak vaktim yoktu ve daha fazla bu konuşmayı uzatamazdım.Dişlerimin arasından fısdadım."Git yoksa daha kötü olur.Bu arada ben Emily'e aşığım.Bunu da şu siktiğimin kafana koy."dedikten sonra gözlerinden hızlıca yaşlar süzülmeye başlayınca kekeledi"Z-zayn gi-gitme"dedi ve arkama bakmadan çekip gittim.O kadar öfkeliydim ki birine zarar gelmeden çekip gitmiştim.Cebimden sigara paketini aldım ve içindeki sigarayı alıp,çakmağımla yaktım.Sigarayı dudaklarıma yaklaştırırken Perrrie'nin söyledikleri aklıma geldi:"Z-zayn gi-gitme"bu beni sinirlendirmişti fakat zevk alıyordum.Sigaramı yere atıp arabama yürümeye başladım.
Okul Günü
Müdür konuşmasını yaparken cümlelerini dinlemedim son söylediği şeyle okul bir anda alkışlarla doldu.Sadece."OKULLAR TADİLATA GIRECEK ZATEN KONULARA DAHA ÖNCE BAŞLADINIZ.TATİL.BUGÜN SON GÜN."ne yani şimdi okullar tatil miydi?Oww bu iyi haber annemler de burdayken.Aaa.Zayn nerde?Onu bulmalıyım."Hey Harry!Zayn burdamı?"diyerek gözlerimi devirdim."Ah,evet buralardaydı.İşi vardı ama bilmiyorum fazla.Az sonra gelir diye umuyorum güzelim."dedi dilini çıkartarak."Saol.Harry.Çok teşekkür ederim."dedikten sonra koşar adımlarla kantine ilerledim.İnsanlara Zayn'i sorarak yoluma devam ettim.Kantininin çıkış kapısında bir ayağını duvara dayamış olan siyah ceketiyle olağanüstü "cool" bir Zayn'le karşılaşmıştım.Gözlerimle onu süzerken beyaz t-shirt'in olduğu yerde durdum.O mütiş baklavaları..."Güzelim"dedi ve dudaklarımı öptü.Karşılık verirken okulda olduğumuz aklıma geldi."Zayn"dedim."Bebeğim dayanılmazsın"dedi sırıtarak.Utanmış olmalıydım ki yüzüm kızarmıştı.Yüzüne bakarak,kirli sakallarını okşadım.Gözlerimi o ela gözlerine dikerek"Sen benim sahip olabileceğim en mükemmel,yakışıklı sevgilisin"dedim gülerek."Güzelim.Sana sahibim.O bana yeter."dedi.Elini elime kilitleyerek,sınıfa gittik.Sıralardan birine ben en arkada da o oturdu.Hoca sınıfa girdiğinde,sesler yükselmeye başladı."Hocam ders işlemeyelim"derlerken o kadar sakin duruyordum ki,hoca açıklama yaptı:"Tamam zaten bugün son gün ders yok sakin çocuklar"herkes sevinçten bağrışırken elime telefonumu alıp sıra altında mesaj atmaya başladım.
~ Burdan doyasıya mesajlaşabiliriz istersen xoxo♥
Yazdıktan sonra mesaj geldi.
~Evet bebeğim herkes birisinin yanına gidiyo.Gelicek misin ?Tenefüste mi?
~Ihm şey yani .Tenefüste olsa olmaz mı?Zayn.
~Sen bilirsin daha fazla eğlenmek istiyosan doğru seçim güzelim.
~Zayn!!
Dedikten hemen sonra göz göze geldik.Gülümsedikten sonra zilin çalmasıyla kalkmamız beraber oldu.Kolunu omzuma attıktan sonra "Ooo bakıyorumda yeni oyuncak bebek mi edindin"diye bir erkek söyledi.Zayn ışık hızıyla ona doğru koştu ve üzerine atladı.Ona yumruklar atarken ben koşup yanlarında onları ayrırmaktan başka bir şey yapmıyordum,yapamazdım.Ben Zayn'in oynattığı kızlardan olamam herhalde.Hemen kantinden buz alıp birisine verdim.Zayn'i çektikten sonra "Ben gidiyorum Emily"dedi."Nereye Zayn"dedim ."Bu sorunun sorulma sırası değil Emily .Seni seviyorum "dedikten sonra anlıma öpücük bırakıp gitti.Zayn'in Ağızından
Bu çocuk benim kızıma nasıl laf edebilirdi.Eğer Emily olmasaydı onu şuracıkta öldürürdüm.Barda aklımı düzeltmem lazım.Bunun için Emily'e bir şey söylememiştim.Gaza köklenerek bara giden yoldan sola dönerek barın önüne gelmiştim.Adımı attım ve tabureye oturdum.Kızların hepsi beni süzerken pirim bile vermiyordum.Bir tane bira istemiştim.Şuan yanımdaki kızı süzerken dudağımı ısırdım.Bira sarhoş etmiş olmalıydı.Onu süzerken aklıma Emily geldi.Fakat şuan ne yapıyordum ben bile bilmiyordum.Kıza yaklaşırken ona fısıldadım"Yukarı gel"diye.Kız dudağını ısırıp"Tamam "diye fısıldadı.Elinden tutup çekiştirirken aklıma bugün Emily'nin o güzel ellerini tutup kendi ellerime kenetlediğim aklıma geldi.Hatta Emily'nin dudaklarını delice öpmem.Kızın dudaklarına yaklaştığımda kendimi suçlu hissederek kendimi geri çektiğim anda kız beni ensemden tutup dudaklarına yapıştırdı.O öperken bende istemsizce karşılık verip sırtını soğuk zemine çarptırdım.Ağızıma doğru inledi.Bende bundan oldukça zevk alıyordum .Ama içimdeki melek bunu yapma diyordu.Onu geri itip odadan dışarı çıktım.Kendimden oldukça nefret ediyordum...
Emily'in Ağızından
Off Zayn nerdesin.Aramalarıma hiç cevap vermemişti.Ancak zaten tenefüste arayabiliyordum.Zaten tenefüstü.Koridorda telefonuma bakıp yürürken,bir kıza çarpmıştım.Kız sarı saçları ve mavi gözleriyle oldukça güzel görünüyordu."Ah.Pardon ben çok özür dilerim.Sevgilime mesaj atıyordum."dedim ve kitaplarını toplamaya başladım."Yok yok.Hiç sorun değil."dedi masumca."Adın ne?" Diye sorunca gülümsedim."Emily"diyince sırıtarak dediki"Ben Perrie.Memnun oldum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAME OVER[Askıda]
AcakSadece birbirbirini seven ve birbirleri için yaratılan kişiler vardır.Ait olan hatta.Onlar bir karanlık dünyanın ve aydınlık bir dünyanın aşkları bu.Her zorluğa karşı o muhteşem aşkı yaşamak ise ayrı bir duygudur. "Seni seviyorum Emily"dedi gözlerin...