3. Bölüm

212 11 0
                                    

Öncelikle kitap kapağı için Cansu Tunca'ya ćok teşekkür ederim.Yazım hatalarım olabilir çok özür dilerim.

●■●■●■●■●■●■●■●■●■●■●■●■●■●■●■

  Ahh düşüncelerim beni yiyip bitiriyor.Hemen Alice'yi aramalıyım."Alo Alice'' biraz bekledikten sonra "Evet gine ne sorunumuz var" bu kız beni çok iyi tanıyor yahu."Zack'i seviyorum ama Zayn'e çok değişik duygular besliyorum Al ne yapmalıyım?"(Al Alice'nin kısaltımı) "Canım Zack sana hiç bakmadı ama hep onu sevdin Zayn Zayn Zayn.. o sana zarar verecek Emily.Öyle hissediyorum.Ama orası sana kalmış bebeğim.Zack uygun olan o " biraz düşündüm."Teşekkürler Al " dedim " Onemli değil " dedi ve telefondan "Did Did "sesi geldi.Hemen kendimi yatağa atıp kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım. 

    Cumartesi Sabahı

Ahh çok rahat uyumuşum.Okul günü değildi.Uyandım ve banyoya girip elimi yüzümü yıkayıp diğer rutin işlerimi yaptım.Odama girdiğimde Zack'ten mesaj gelmişti.Bir dakika Zack'ten mesaj bana mesaj atmiş.Hemen dans edip telefonumu aldım ve mesajı okudum.

"Bugün birşeyler yapmak ister misin? " dedi ve hiç beklemeden mesajımı attım "Tabiki saat 3 'te burda ol adresi atayım **************************************  "Tamam 3 te ordayım bebeğim" ahaha bana bebeğim dedi.Ne giymeliyim ne giymeliyim derken siyah beyaz göbeği açık blusuzumü giydim ve siyah şortumu giynip converselerimi giynip Zack'i beklemeye başladım.

Zack'in ağazından

Oda diğerleri gibi beni sevip ölüme gidicek .Ahh hepsi aynı.Bana aşık olmıyacaktı.O Zayn 'in de işinin bitmesi lazım.Hah ! Kadınlar hep sevip ölürler ve onlar buna mahkumdur.Hadi ama artık geç kalıcam çıkmam lazım.Adresi bizum eve çok yakınmış artık biraz daha kendimi ona alıştırırsam kolay yem olur evet .Orda .Sexy olmak onun suçu . Arabaya bindi ve ürkek bir sesle "Selam " dedi . " Selam" dedim. Onu birşeyler yapmak için değil evine götürüyordum.

   Ev

Evimin bir çok kez büyük ve güzel olduğunu söyledi.Onu ilk salona götürdüm. Oturdu ve sesizce etrafa bakındı."Emily ben tuvalete gidiyorum" dedim.Ida kafasını olumlu bir şekilde salladı.

  Emily'nin ağazından

O lavaboya gittikten sonra gizlice evi gezemeye başladım.Hertarafa göz gezdirdikten sonra metal bir kapı önüme çıktı bende hemen sessizce içeri girdim .Burası hem soğuk hemde kötü kokuyordu.Ama Zayn bana ondan uzak durmalısın onu bırakmalısın diye bir şeyler gevelemişti.Baktım gözüma baya büyük olan bir dolap çarptı tam açıyım derken sifon sesini duyup hızlı hızlı yukarı çıktım ."Ne oldu?" diye sorunca çok klasik bir cevap verdim"Mutfağı arıyordum biraz ağım kurudu su içsem iyi olur diye düşündüm" dedim ve yapmacık bir şekilde güldüm.Oda "Ben getiririm dedi  ve alt kata indi .Aslında tam zamanıydı olmazdı.Heran yakalanabilirdim.Ama gitmeliyim Gizlice depo gibi bir yere gidip metal kapıyı ittim ve girdim dolabı açtığımda gördüğüm şeyle şok oldum.

GAME OVER[Askıda]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin