2.Bölüm

279 17 2
                                    

  Evet okuyanlar için ok teşekkür ederim.Küçük bir isteğim olacak ımm biraz okuma ve yorum alabilir miyim?Neyse multimediada Zayn var .İyi okulamalar .Sizi seviyorum :)

Emily

 Çalar saatimin çalmasıyla aniden kaktım.Aniden kalktığım iin doğal olarak başım dönmeye başladı.Yatağıma oturup dinlendim.Ve yavaşça ayağa kalkıp kuveti doldurdum.Baya içki kokmuşum.Benim içdiğimden değil çünkü ben içmedim.İçenler baya çokmuş.Bu ne koku.Allah'ım sana geliyorum.Hemen yıkanmam lazım ki okula geç kalmıyım.Banyodan çıktım ve üstümü giyindim.Okulda forma olmadığı için biraz da olsa rahatım.Biraz dediğim hergün ne giyeceğim stresi işte.Pembe omzu düşük    t-shirtimi çıkardım ve altınada beyaz kot şortumu çıkarıp giydim.Alta mutfağa girip altı üstü bişeyler atıştırıp çıktım.Arabamı çalıştırmadan önce Alice'nin mesajını açtım ve okumaya başladım.

''Hey !Emily.Beni alabilir misin?''     

''Tabiki az sonra hazır ol geliyorum'' dedim ve yola çıktım.Alice evin önünde bekliyordu.Durdum ve onu aldım.Arabada tek kelime etmedik.Arabayı park ettim ve arabadan çıktık.''Alice Zack'i görebiliyo musun?'' anında cevap geldi ''Hayır dün partiyede gelmedi'' bir dakika o kim Harry.Buraya geliyo.Acaba kafasına saksı mı düştü gerçekten buraya geliyo.Oh My Allah! Evet Alice doğru yaklaştı sayın seyirciler burdan canlı yayın yapıyoruz .Ahh neyapıyorum ben hemen yanlarından ayrıdım ve ağacın arkasına saklanıp onları dinlmeye başladım Harry ona yaklaştı ve ''Eee bence bir şeyler yapabiliriz ha?'' dedi Alice ise şaşırmış bir şekilde ona bakıyor ve konuşamıyordu.Ahh hadi ama hayatının sorusu geldi çünkü Harry'den hoşlanıyordu.Bir dakika bir şeyler söylüyo ne kaçırdım of ya.Dinliyorum ve sonunda sesi bana kadar geldi''Belki yani şey sen uygunsan yaa belki hani şey olursa falan şey olmasın a-'' derken Harry işaret parmağını Alice'nin dudağına koyup ''Şhh dedi Cumartesi saat 5.00 'da evin kapısının önünde ol'' dedi ve göz açıyıp kapanıncaya kadar gitti.Hemen ağacın arkasasından çıkıp  sanki  Alice yemek bende kaç yıldır yemek yemiyomuşum gibi Alice öyle bir sarıdım ki neredeyse düşüyoduk.Alice olanların şokunu atlatabimiş değil.Çok mutluydu buda benim gülümsememe yol  açıyordu.''Hadi gel sınıfa girelim'' dedikten sonra başıyla onayladı.Ve sınıfa girdik.Zayn yanıma oturdu diğer yanıma ise Zack.Bir yanıma bakıyorum büyüleyici ela gözler diğer yanıma baktığımda aşık olduğum adam.Hey ne oluyo bana yoksa yoksa hayır düşündüğüm şeyi söyleme iç ses Zayn'den mi hoşlanıyorum.Ah iç ses bana nasıl ihanet edersin.Tamam saçmaladım.Eve gidince çikolatalı dondurma yemem lazım bir de pembe dizi.Ahahah.Kendimi derse odakladım.Ya da odaklamaya çalıştım.Kafam o kadar karışık ki.Ama evet kararlıyım ben Zack'i seviyorum.Ama bilmiyorum.Zack evet Zack.Çünkü o benim hayallerimi süsleyen adam .Ama Zayn çok farklı kötü ama bilemiyorum.Ders bittiğinde hemen çıktım aa kim gelmiş yanıma Niall .Niall diğerleri gibi kötü değil.Aksine çok iyi insandır .''Merhaba Niall'' '' Merhaba nasılsın'' küçük çaplı sırıtttım ve ''İyiyim sen nasılsın'' dedim ve ''Pardon acil bir işim çıktı gitmem lazım '' dedi ve gitti.

     Hey Zayn yanıma geldi ve kulağıma eğilip''Bebeğim Zack yanlış kişi onu bırakmalısın'' dedi. Şimdi bunun nedemek olduğunu anlamamıştım ya da belki onu bırak benle çık havası olabiliyodur .Olaylar böyle gelişmiyor Malik.Kulağına eğilip ''Bebeğim Zack'i seviyorum '' dedim ve piç sıırıtışı yaparak ''Bende başka kız yok mu Malik sana benden başkada birileri bakyor beni bekleme '' dedim.Şimdi bir dakika bir dakika ben Zayn'e birebir karşımı çıktım biri beni boğazlasın.Bir şey demeden uzaklaştı.

     Neden böyle bişey dedi anlamıyorum.Kesin bişey var ve benim bundan haberim yok hayatımı bok çukuruna düşmesinden hatta sevdiğim adamın daha neyim olduğunu anlayabilmemiş adamın sandığım kadar iyi olmamasından korkuyorum.Zayn o ise beni kötü olucak şeylerden kurtaran hikaye değimiye Beyaz Atlı Prensim mi olucak ?

      

GAME OVER[Askıda]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin