Hii my okurlarım.15tatil geldi.Ders yok,ödev yok ,hocalar yok.Mutlu olmalıyız yine hepinize sevgilerimi belirtmek istiyorum.Öncelikle geçmiş yılınız kutlu olsun .Ne diyeceğimi bulamadım.Aslında buldum.Fakat iyi konuşamadım.Sizin de anlayacağınız.Bu arada ćok yakın bir arkadaşım Wattpad'de yeni yazmaya başladı.Yani Justin hikayeleri okuyanlar lütfen okusun "Sadece O"kitabın adı.Evet şimdi okumaya geçebilirsiniz .
Emily'in Ağazından
Uyandığımda yanımda Zayn'in mışıl, mışıl uyuduğunu gördüm.Ve gördüğüm kareyle gülümsemem bir oldu.Onu masumca yanağından öpünce ellerini gözlerine götürerek ovaladı.Ardından gülümsedi."Günaydın bebeğim"dedi.Tamam utanıyorum farkındayım ama "Günaydın sevgilim" dedim.Bana kısa bir öpücük verdikten sonra "Kahvaltı edellim mi?"dedim.Sonra Zayn'e bir telefon geldi .Konuştuktan sonra "Üzgünüm bebeğim.Acil bir işim çıktı ama sana sana söz veriyorum,akşam bunun hesabını ödeyeceğim"dedikten sonra sırıttı ve üstünü giyindikten sonra yanıma geldi ve"Ah.Tamam.Affedildin.Seni seviyorum.Hemde çok .Lutfen kendine dikkat et!"dedikten sonra anlıma öpücük bırakıp gitti.Ah.Tanrım.Onu çok seviyorum.Hemde çok...
Zayn'in Ağazından
Tamam vurabilirsiniz.Harry tetiği çektikten sonra depoda büyük ve şiddetli bir ses oldu."Kaldırın"diyip emri verdikten sonra tek kişilik deri koltuğa yayıldım.Bugünlük işim daha çok vardı.Şimdi bara gitmem lazım orda birkaç küçük işim var.
İçeri girdirdiğimde sesler yükselirken "Oww Zayn Malik geldi"diye sesler gelmeye başladı.Bir sürü kız yanıma gelmeye başlayınca gülümsedim."Biraz eğlenceye ne dersin ha?"dediler.Bir kız ordan "Ben onu tanırsam eğlenceden çok hoşlanır "dedi.Belinden tutum kendime çekerek kulağına fısıldadım"Sizinle işim yok!"dedim ve kızı ittim.Barmenin yanına giderek "O burdamı ?"dedim."Hayır "dedi."Tamam ozaman bana ordan bir tane viski ver"viski gelince bir yudum aldım.Etrafa baktıktan sonra hepsini dikip dışarı çıktım.Cebimden sigara kutusunu çıkartıp bir tane sigara aldım.Sigara dumanını içime çektikten sonra, yere atıp ezdim ve arabama binip evin yolunu tuttum.
Emily'in Ağazından
Evet Alice.Gerçekten çok romantikti ama bilmiyorum.Seviyorum da.Herneyse boşver.Harry'le nasıl?Çok sevindim.Tamam kapı çalıyor seni seviyirum hadi bb."Geelldiimmm"diye bağırdım ve kapıyı açtım.Zayn gülümsedi ve içeri girdi.Dudağımdan öptükten sonra "Zayn sen içtin mi?"dedim."Evet barda işim vardı bende gelmişken içeyim dedim." Dedi."Zayn yoksa ,yoksa "diye kekelemeye başladım."Hayır Emily öyle bişey olmadı" dedi.Yutkundum ve "Sana inanmalı mıyım Zayn?" dedim buruk bir sesle."Evet bebeğim inanmalısın"dedi kendine çok güveniyordu."Zayn seni çok seviyorum.Sen eğer-" durdum ve Zayn lafımı böldü"Sakın Emily"dedi "Zayn ...Sen zaten böyle bişey yapsaydın ben sana olan aşkımdan seni belki tekrar affedecektim"yutkundum ve başımı eğip bir damla göz yaşımın akmasına izin verdim."Bana bak Emily"dedi ve başımı kaldırdı,göz yaşımı sildi."Senden başkasını gözüm görmüyo.Sanki şuan dünyanın her tarafında benim için sen varsın.Tamam eskiden böyle şeyler olmuş olabilir.Ama şuan sadece sen,heryerde sen varsın" (şuanda ultra romantik bir an yaşıyoruz.)Bu anın bozulmaması için dudaklarına yapıştım ve bu anın hiç bitmemesini hatta hayatın biraz durmasını istedim.Her şeye rağmen birbirimizi daima seviyorduk.Asla bu aşkımızdan kopmayacaktık.Her zorluğa rağmen ...
Beni yanına çekerek ,"Şerefe"dedi."Şerefe"dedikten sonra şarapı dudaklarımın arasına götürdüm."Biliyor musun Zayn?Sen hayatımı değiştirdin.Senle ilk öpüşmemi yaşadım.Yanii eskiden olsa belki bu bana biraz değişik gelirdi.Fakat sen herkesin arzuladığı Zayn Malik'sin.Sana bişey sormak istiyorum.Sen neden diğer kızlar yerine benimle yanii niçin benim gibi bir kızı seçtin?diye sordum."Sen farklısın ve beni deli ediyosun.Seni kendimden bile kıskanıyorum."diyince göz devirdim."Farklıyım ha?"dedim gülerek."Sen benimsin Malik'e aitsin kızım sen benimsin benim" diye bağırdı.Benimsin benim ! Gülerek cevap verdim "Ben sadece seninim,senin" diye bağırdıkyan sonra dudaklarımız birleşti.Seviyorum.Çok seviyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAME OVER[Askıda]
AléatoireSadece birbirbirini seven ve birbirleri için yaratılan kişiler vardır.Ait olan hatta.Onlar bir karanlık dünyanın ve aydınlık bir dünyanın aşkları bu.Her zorluğa karşı o muhteşem aşkı yaşamak ise ayrı bir duygudur. "Seni seviyorum Emily"dedi gözlerin...