Hatırlıyorum

247 19 4
                                    

Çoğu kişi yb istemiş bende lotus kumarhanesinde tıkılı kalmıştım biraz oyalanayım dedim de baya süre geçmiş ama çıkmayı başardım. Eee. Başlayalım o zaman...

-Dövüşte yendiğim korkak ve beceriksiz bir tanrıya diz çökmem!

Herkes meleze şaşkınlıkla bakıyordu. Kısa bir süre boyunca bir sessizlik oluştu. Mars meleze dikkatle baktı gözlerindeki öfke, onu hatırlıyordu. Perseus Jackson.

-Kaç yıl oldu ve hiç değişmemişsin. Korkak.

Percy dev boyutta olan tanrıya emin adımlarla yürüdü. Anılar. Bir şeyler hatırlıyordu. Bir adam, aslan postu giyiyordu. Hatırlıyordu.

-Hatırlıyorum. Melez kampı. Orada olmalıyım. Bana ihtiyaçları var.

O sırada Mars insan boyutuna dönüştü.

-Senin burada ne işin var Perseus?

Percy tanrıya baktı.

-Evet ne işim var? Sen söyle. Hera yine bir işler çevirdi değil mi? Sende bunun Bir parçası mısın?

Mars geri çekildi

-Hayır! Ne yaptığına dair hiçbir fikrim yok.

Percy kaşlarını çattı

-Sakın bana yalan söyleme. Anlarım. O yüzden tekrar soracağım. Ben neden buradayım?

Percy Mars'ın gözlerinin içine bakıyordu. O sırada herkes Percy'i izliyordu.

-Hera. O hafızanı sildi tamam mı? Ve bana Roma kampına gelip sana bir görev vermemi istedi.

Percy kaşını kaldırdı

-Ne tür Bi görev?

Tanrı içini çekti

-Yunan kampına ulaşıp iki kampı birleştirmeni.

-Tamam da neden?

O sırada Reyna araya girdi.

-Burada tam olarak ne oluyor?!

Percy bir an tüm kampçıların onu izlediğini unutmuştu. Etrafına baktı sonra Reyna'ya döndü.

-Ah sadece eski dostumla muhabbet ediyorum. Dağılsanıza siz. Hemen. Şimdi.

Kampçılar onun 2.kez demesini beklemeden dağıldılar. Sadece Mars ve Percy kaldıktan sonra Percy tekrar Mars'a döndü.

-Sana bir soru sordum. Neden?

-Bak bana sadece bunu yapmamı söyledi.  Başka bir şey söylemedi Styx Nehri üzerine yemin ederim.

Percy'nin başı ağrımaya başladı. Bazı görüntüler görüyordu. Sarı saçlı bir kız turuncu tişört giyiyor. Hatırlıyordu. Daha fazla şey hatırlıyordu.

-Ben kampa geri gitmeliyim.

Mars Perseus'a baktı.

-Ne planlıyorsun?

Percy yavaşça sırıttı.

-Yarım kalmış işimi bitirmem gerek...

Evet 250 yıl sonra bir yeni bölüm. Devamı gelir mi bilmiyorum ama aklıma geldikçe yazarım.









Unutulan KahramanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin