Başkalarını izlemek doğru bir şey mi Chase?
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Ne?! Nerden anlamıştı? Kepi başımdan çıkardım.
-Nerden anladın??
Güldü
-Sen gittikten sonra orada ayak izi yoktu. Dedi ayağımın altını göstererek
Aah! Lanet olsun çamura basmışım.
-Şey... Ben çıkim ozaman, zaten sana haber vermek için gelmiştim. Bu akşam bayrak yakalamaca varda.
Dedim ve çıktım oradan. Sırıttığını hissedebiliyordum.
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Bayrak yakalamaca vardı. Percy bir Poseidon oğlu olarak fazla akıllı. Takımlar belirlendi, Percy karşı takımda idi.
Khieron un sesiyle başladı
-Başla!
Herkes dağıldı, her ne plan yaptıklarını bilmiyordum Percy kesin saldıranların ordadır diye düşünüp orayı çok güçlü yaptık. Karşı takımın savunmasına doğru ilerledim ve ne göreyim? Percy oradaydı!
Yani planlar boşa gitmişti. Beni gördüğü zaman ayağa bile kalkmadı hata gülüyordu. Saldırıya geçmek için yaklaşmaya başladım ve düştüm. Meğersem oraya ip tuzağı kurmuş! Hızlıca ayağa kalktım ve saldırıya geçtim. Saldırılarımı çok rahat karşılıyordu, hiç bir kası bile oynamamıştı! Sonunda kolumu koluyla tuttu ve kılıcını da hançerime bastırdı.
-Hançer güzelmiş. Dedi ve hançeri kılıçla ittirerek fırlattı. Ve kılıcı boğazıma dayadı.
-Fazla kolay.dedi gülerek.
Sonra bizden bi kaç kişi daha geldi, rahatlığını hiç bozmadan parmağını şıklattı ve su yükselerek hepsini yere devirdi. Beni ise çok hızlı bi şekilde ayağımı ayağıyla kavrayıp yere düşürdü.
- Bırɑk dost olmayı sen benim düşmɑnım bile olacak seviyede değilsin.
Sonra boru öttü. Kazanmışlardı. Ben sinirlenmeye başlamıştım.
-Asla mutlu olamayacaksın Perceus Jackson!
-Ne zaman mutluydum ki?..
Eveet yb sonu daha yine bir fragman.
-Onu kaybedebiliriz! Hadi yardım et! Uyan uyan. Nabzı Atmıyor! Hadi uyan lütfen uyan! Percy uyan!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutulan Kahraman
Fanfic-Hiç biriniz beni bilmiyordunuz! Fakat onları yapan O Değil BENİM!! Adım ise.... Kapak: Daughterofkaos123