Labirent

554 27 3
                                    

Herkül gittikten sonra tekrardan kulübeme döndüm ve biraz dinlenmek istedim. Uykuya daldığım anda bir rüya gördüm. Sarışın bir çocuk ve birde güzel bir kız vardı. Dakat güzelliğine bakılırsa empusaydı. Empusa konuşmaya başladı.

-Az kaldı Luke, yaklaşıyoruz. Yolu bulacağız.

-Kes sesini! Şu anda hiç bir şeye yaklaşmıyoruz. Ve bazı şeyler bize engel olabilir.

-Ne gibi?

Luke adlı kişi düzeltti

-'Kim' gibi?

Empusa biraz geri çekildi

-Nasıl yani?

-Duyduğuma göre güçlü biri geri dönmüş. Çoğu melezden hatta çoğu tanrıdan bile daha güçlü. Kronos bile onunla baş edemeyebilir.

-Kim bu kişi.

-Perseus Jackson. Deniz Tanrısı Poseidon'un oğlu. Herkül'ün yaptığı şeyleri aslında o yapmış, Deadalus'u o eğitmiş. Hatta Afroditi bile kendine aşık etmiş fakat o reddetmiş.

Empusa gerildi gibi oldu.

-Burada çok güçlü bir aura var.. Bir tanrıdan bile daha güçlü dedi.

Sonra bana korkuyla baktı ve rüyam sona erdi. Evet sabah kalktığımda yine kapım tıklanıyordu.

Yazar Bakış Açısı

Percy yüzünü yıkayıp kapıyı açtı.

-Neden her sabah senin kapıyı çalmanla uyanıyorum ben?

Dedi Annabeth'e

-Şey bir şey bulduk.

-Öyle mi? Neymiş o?

-Gelip görsen daha iyi olur.

Percy iç çekti

-Tamam o zaman.

Kalabalığa doğru yürüdüler. Herkes Zeus Yumruğu'nun yanında toplanmıştı.

-Ne oldu yine Khieron?

Khieron Percy'e döndü.

-Senin bizi kurtardığın gün canavarların nereden geldiğini bulduk.

Dedi Zeus Yumruğu'nu göstererek.

-Labirent'i mi diyorsunuz? Biliyorum orası hep oradaydı zaten.

Khieron şaşırarak baktı.

-Nasıl yani?

-Hadi ama Khieron Labirent'i benim inşa ettiğimi biliyorsun tabi ki kapıların nerede olduğunu bileceğim.

Annabeth çok şaşırır.

-Sen nasıl yani? Labirent'i Sen?

-Evet evet anladım.

Annabeth Percy'e daha da hayran kalır.

-Evet biliyorsunuz ki Kronos geri dönmeye çalışıyor. Ve Labirent'in içinden buraya saldırı planlıyorlar. Onun için muhtemelen eski dostum Deadalus'u arayacaklar. Ona Kronos'un ordusundan önce ulaşmalıyız.

Dedi Percy. Khieron ona katıldı.

-Perseus haklı. Bunun için bir grup kuracağım.

-Khieron sakıncası yoksa grubu ben kurabilir miyim?

-Hayır yok, devam et.

-Pekala. O halde gruba senin liderlik etmeni istiyorum Annabeth.

dedi Annabeth'i göstererek. Annabeth "ben mi?" gibisinden bir işaret yaptı.

-Ve bir koruyucu lazım Kıvırcık Çalıdibi sende geliyorsun. Ve tabii ki bir de ben lazım.

Khieron

-O zaman görev hazırlığı başlasın...

Unutulan KahramanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin