Annabeth b.a
Percy'nin dediği şeyden sonra herkes öylecr ona baktı.
-Ne bakıyorsunuz? Çok mu ilginç ha?
Birden herkes işine döndü. Bende Perceus'un yanına gittim.
-Söylesene, o kepi hak edecek biri nasıl biri olmalıdır?
Bana gözleri kısık bir şekilde baktı. Gözleri deniz yeşiliydi.
-Ne bileyim ben. Athena kime verdiyse demek ki o kişi ya onu hak etmiş yada hak edecek.
Arkamdaki kepi ona gösterdim. Kepi inceledi, sonra soğuk bir sesle
-Bunu cidden hak etmişsin demekki, onun kıymetini bil, yada bilme. Ben onu tekrar elime bile sürmem.
Tam gidecekken beni durdurdu
-Ve Annabeth Chase sana bir tavsiye, gereksiz yere kullanma.
Dedikten sonra Poseidon kulubesine gitti. Adımı nerden biliyordu?
××××××××××××××××××××××××××××××××
Yemek borusu çaldı. Herkes yemekhane ye doğru ilerledi fakat ben Percy i göremedim. Ve masada boştu. Poseidon kulubesine ilerledim ve kapıyı çalmadan girdim. Odasında oturuyordu.
-Neden yemekhanede değilsin?
-Bu seni ilgilendirmez Chase. Ve sakın benimle arkadaş olmaya kalkışma. Sen Athena'nın kızısın bense Poseidon'un oğlu, yani zıt kutuplar gibi.
-Peki. Percy.
Dedim ve çıktım o odada ne yapıyordu? Çıkmadan önce kepi başıma taktım ve saklandım.
Percy bir fotoğrafa bakıyordu. Küçük bir kız. Gözünden bir yaş geldi. Ama bu 00000.1 salise sürdü. Sonra birden ciddileşti ve gözlerini kıstı.
-Başkalarını izlemek doğru bir şey mi Chase?....
İvit. Yb sonu. Ehm. Size bir fragman vericem.
-Asla mutlu olamayacaksın Jackson!
-Ne zaman mutluydum ki?...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutulan Kahraman
Fanfic-Hiç biriniz beni bilmiyordunuz! Fakat onları yapan O Değil BENİM!! Adım ise.... Kapak: Daughterofkaos123