O değil Benim!

1.5K 65 11
                                    

-Ben mi?

-Evet sen?

-Ah doğru. Hiçbiriniz beni hatırlamıyordunuz fakat onları yapan O değil BENİM! Adım ise...

-Dur dur bir saniye,  neyleri yapan?

Diye sözünü kesti Connor.

-Hah. Siz onu çok iyi biliyorsunuz, mükemmel bir kahraman değil mi?
Sonuçta o Nemea Aslanını yenen Herkül değil mi?
Yalan. O ne Nemea aslanını yendi ne de diğerlerini. Ben onun gölgesiydim. Aptal bir görünmezlik kepi yüzünden di hepsi. Onun yardımcısı olmak istiyordum 7 yaşındayken. O da kabul etti tabi, fakat dedi ki "Bu kep sayesinde senin benim uardımcın olduğunu anlayacaklar." evet görünmez birinin canavarları yendiğini anlamadılar. Bütün ünü o aldı. Fakat o değil Benim! O görünmezlik kepini,  bu arada evet aslında o zaman kep yoktu aslında görünmezlik peleriniydi. Herkül bütün ünü aldıktan sonra onu Hekate nin yardımıyla kepe dönüştürdüm ve Athena ya verdim. Çünkü tek beni bilen oydu. Ve ona dedim ki "Bu görünmezlik kepini hak eden birine ver Tanrçam"
O kepe her ne oldu bilmiyorum fakat
Ben unutulan kişiyim. Ben Unutulan Kahraman'ım. Ben Poseidon un oğluyum. Ben, Perceus Jackson'um!
Ve neden mi yaşlı değilim? Lotus Kumarhanesi sayesinde.

Sözlerinden sonra elimdeki yankees kepine baktım. Ne yani hak eden kişi ben miyim?

Arkadaşlar kısa bölüm için kb. Fakat dediğim gibi burada internet iyi çekmiyor.

Unutulan KahramanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin