VOTE YE ANAK II! AQ KACAU HIDUP KAU NANTI! BUAHHAHA!
Keesokan harinya~
"Haish! Aku nak pakai tudung lah! Babi lah! Nasib baju ni longgar, lengan panjang. Kalau tak. Erghhh!!" Bebel Iqah di dalam bilik air itu sambil tangannya membelek-belek baju yang dipakai.
"Sayang, I bawak kan you breakfast ni." Ujar Nial yang membawa dulang masuk ke dalam bilik itu. Dia membawa nasi goreng dan juga air teh panas.
' Ey! Dah sampai dah mamat durjana ni!'
"Sayang?" Tiada sahutan. Nial meletakkan dulang tersebut di atas meja kecil sebelah katil dan dia menuju ke bilik air. Nial mengetuk pintu bilik air itu.
"Sayang. You kat dalam ke?" Pintu dibuka dari dalam.
"Ha sayang. Jom kita makan sama-sama."
"Hurmm." Balas Iqah dengan malas.
"Sayang." Iqah tidak menyahut.
"Sayang." Nial mengeraskan suaranya sedikit. Dia memandang tajam ke arah Iqah.
"Apa?" Soal Iqah yang duduk di atas kerusi yang mewah itu tanpa melihat Nial.
"When I am talking to you please look at me!"
"Ada apa?" Kali ini Iqah memandang wajah Nial. Memanglah kacak tetapi perangai tidak sama dengan kekacakannya. Nial membawa dulang itu dan menuju ke arah Iqah.
"I nak suapkan you." Nial memegang sudu.
"Tak payah. Saya boleh suap sendiri." Iqah menolak mentah-mentah pelawaan Nial.
"Nope. I kata I nak suapkan you makan so you just open your mouth."
"Kalau macam tu saya tak nak makan."
"Don't be like this lah. Makan. Nanti you sakit."
"Biarlah saya sakit. Saya dah tak ada siapa-siapa lagi dalam hidup ni. Semua orang tak suka saya." Air mata cuba ditahan daripada keluar dari kolam matanya.
"Sayang. I sayang you. Biarlah orang lain tak sayang you. Biar I je."
"Encik. Kenapa encik culik saya?" Nial meletakkan sudu itu ke dalam pinggan.
"Huhhh. I'm in love with you. You are the first woman who managed to open the door of my heart. Tapi you ni degil. That's why lah i kidnapped you."
"Macam mana encik boleh tahu nama saya semua eh?"
"Adalah. Mana boleh bagi tahu sayang. Secret." Iqah hanya membuat muka selamba.
' Kenapa aku rasa yang dia ni baik eh? Aku dapat rasakan aura baik dia and aura yang kurang menyenangkan. Tapi aku selesa dengan dia. Sumpah aku cakap. Walaupun dia dah buat macam-macam dekat aku. Mungkin aku ikhlas maafkan dia. Tapi takkan semudah tu? Maybe aku pegang kata-kata Nek Teh kot. Tapi dia dah rogol aku! Argh!'
"Sayang. Hello?" Nial memetik jarinya untuk memberhentikan lamunan Iqah.
"Haa! Kenapa?" Ujar Iqah.
"I dah cakap dekat tiga kali tau." Ujar Nial. Iqah menundukkan pandangannya.
"I said, can you forgive me?" Iqah diam membatu.
"I tau you need some space and time."
"I will wait for it." Nial memberikan senyuman manis untuk Iqah.
"Kenapa encik buat benda tu dekat diri saya? Saya jijik tau tak?!" Air matanya sudah keluar dari kolamnya.
"Cause it's mean you're mine. Only mine. You make me feel insane."
YOU ARE READING
BAHAGIAKAN AKU ENCIK PSIKO
RomanceSeorang gadis melarikan diri daripada perkahwinan bodoh yang dirancang oleh ibu bapanya. Disebabkan perjanjian dan jasa Dato itu kepada ibu bapanya dia pula yang menjadi orang tengah. Sudahlah dia mempunyai banyak benda yang dipendam sampai terteka...