AKU RASA KORANG TAU AKU NAK CAKAP APA EN? 😂HAA MACAM BIASALAH VOTE! AKU GIGIT KAU NANTI!!!
*CHAPTER NI ADA🔞TAU! SIKIT JE LAH.. TAPI AKU RASA TAK EXTREME PUN😂 TAPI TETAP MACAM APA SIKITLAH
SO YG BAWAH UMUR TU KALAU BOLEH TAK YAH AA BACA TAPI KALAU BEGA NAW! TANGGUNG SENDIRI AQ TAK TAHU APA II! PASAL LAH!
"Bawa dia masuk dalam bilik tu." Arah Nial. Maka dengan itu dua lelaki yang memakai pakaian serba hitam itu dengan topeng di mukanya membawa tubuh Iqah di dalam bilik yang sangat cantik. Mewah.
"Korang boleh pergi. Jangan bagi sesiapa naik tingkat tiga kalau tak aku bunuh korang. Sebelum tu panggil maid, tukar baju dia. Pesan dekat dia baju tu ada dalam almari." Ujar Nial dengan tegas. Dua lelaki itu pun bergegas keluar sebelum Nial naik hantu. Nial memang seorang yang cepat berubah sikapnya.
"Finally. I've got you baby." Nial berjalan menuju ke arah tubuh sederhana itu.
Tidak terlalu kurus dan tidak terlalu gemuk."Don't you dare to run away from me, sayang." Dia menyentuh pipi gebu gadis itu.
"See. You're mine!"
'KNOCK KNOCK KNOCK!'
"Masuk." Nial menjarakkan dirinya. Dia berdiri di birai katil.
Ada seorang wanita tua dalam lingkungan 40 an masuk ke dalam bilik itu manakala Nial keluar dari bilik tersebut.
15 minit kemudian~
"Tuan Nial, saya dah tukar baju dia. Saya minta diri dulu." Nial mengangguk dan pembantu rumah itu berlalu pergi sambil menunduk hormat.
Nial memasuki bilik itu kembali. Dia mengunci pintu bilik itu. Nial baring bersebelahan gadis yang masih pengsan itu.
"You look so gorgeous tonight wearing this."
"I know Syah wanted to rape you last night. I saw it. I saw everything, dear. So I want make you mine." Dia bermain dengan rambut gadis itu.
"Night is still young. Tak lama lagi you bangunlah kan? So I will wait for you to wake up, Iqah."
Dia tersenyum puas kerana apa yang diimpikan sudah menjadi kenyataan.
Tapi macam mana Nial boleh tahu yang Iqah hampir dirogol oleh Syah?! HAAA!!
___________________________________________
"Ish! Mana pulak lah abang Syah ni? Dari tadi aku chat tak reply. Aku bukan nak tanya pasal dia, aku nak tanya pasal kakak aku. Bukan ke dia suka sangat cite pasal Iqah dekat aku? Aku tak tanya lagi pun dia dah call, chat aku dulu." Bebel Rayyan.
"Tahu tak yang aku ni risau kat dia. Kalau aku ni dah besar, boleh bawa kereta sendiri dah lama dah aku pergi sana."
"Woi! Kau apahal cakap sorang-sorang mangkuk?!" Aina menerjah masuk ke dalam bilik Rayyan.
"Woi!!" Latah Rayyan.
"Eyy dia ni! Kakak tak kakak! Aku maki kan juga kang!" Amuk Rayyan.
Aina menutup pintu dan mengunci tombol pintu. Perlahan-lahan dia berjalan ke arah Rayyan.
"Mat. Bagilah tahu aku Iqah kat mana. Please." Ujar Aina sambil membuat muka comel. Ey aku tampaq sat gi kang!
Rayyan membuat muka menyampah. Dia mengulingkan matanya.
"Aku kan...aku rasa nak cepuk je kepala kau kak."
"Alaa Matt! Bagiklah tahu aku. Kau tak kesian dekat aku ke?"
YOU ARE READING
BAHAGIAKAN AKU ENCIK PSIKO
RomanceSeorang gadis melarikan diri daripada perkahwinan bodoh yang dirancang oleh ibu bapanya. Disebabkan perjanjian dan jasa Dato itu kepada ibu bapanya dia pula yang menjadi orang tengah. Sudahlah dia mempunyai banyak benda yang dipendam sampai terteka...